abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22361527
Mja, daarom zei ik in m'n review ook dat een minpunt is dat je geen directe controle hebt over je minions.
De beste oplossing blijft gewoon taggen, red alert is echt enkel voor noodgevallen want dan gaan je scientists ed. ook aanvallen en die zijn NOG zwakker dan je workers.

De allerbeste oplossing is overigens mannetjes afleiden met je social minions. En zorgen dat ze levend vertrekken ZONDER iets gezien te hebben. Beste voor je heat rating, beste voor het aantal mannetjes dat je hebt
pi_22381390
Ik heb het spel ook net geinstalleerd en gespeeld, het heeft idd veel weg van theme hospital vind ik. Ik moet mijn draai nog vinden, ben nog uit aan het zoeken hoe alles werkt.

Dat gedoe met traps, camera's enzo snap ik nog niet echt.
pi_22382496
Jezus, wat duurt level 1 lang zeg! De hele tijd mannetjes op de wereldmap zetten en dan weer mannetjes opnieuw trainen omdat ze zijn vermoord. Kan niks meer bouwen enzo Beetje saai level 1
Xbox Live: Anormius
pi_22384503
Ik heb het nu eindelijk onder de knie, trainen van mannetjes, uitvoeren van missies, en agenten afleiden lukt me al redelijk goed. Alleen verdien ik nog een beetje weinig geld en zit ik vaak tegen de max van mijn poppetjes aan.
pi_22386215
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 21:56 schreef Mister_T het volgende:
Jezus, wat duurt level 1 lang zeg! De hele tijd mannetjes op de wereldmap zetten en dan weer mannetjes opnieuw trainen omdat ze zijn vermoord. Kan niks meer bouwen enzo Beetje saai level 1
Dat spel heeft hier geen lange levensduur...
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_22390031
Niet? Ik speel het al 2 weken (wel op hard) en vind het nog steeds erg leuk.
pi_22408807
Heeft er al iemand een weakness gevonden van een Super Agent
pi_22408850
Ja, Mariana Mamba moet ik nu op de operatietafel leggen waarna wetenschappers haar kracht (vrouwelijkheid) afnemen. Heb alleen de operatietafel nog niet uitgevonden
pi_22408994
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 23:09 schreef Retuobak het volgende:
Ja, Mariana Mamba moet ik nu op de operatietafel leggen waarna wetenschappers haar kracht (vrouwelijkheid) afnemen. Heb alleen de operatietafel nog niet uitgevonden
LOL , meteen even proberen.
pi_22409031
Heb zojuist mijn pc geformateerd, ben alleen de savegames vergeten te branden op mijn back up cd Kan ik level 1 weer helemaal opnieuw doen
Xbox Live: Anormius
pi_22412079
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 23:09 schreef Retuobak het volgende:
Hoe ben je dat eigenlijk te weten gekomen? Is er een site waar dat nu al bekend is?
pi_22413504
Nee, is een subobjective bij mij.
pi_22424619
Ik heb overigens ook een andere manier gevonden om de superagents kwijt te raken. Je bouwt een ruimte met:

1 deur
1 deel met een armory ruimte
1 deel met een andere soort goedkope ruimte.

Op het moment dat je de holding cells gevult hebt met de superagents hef je de goedkope ruimte op die uiteraard bij de deur ligt. Zo heb je tot het volgende eiland nooit meer last van die vervelende superagents.
pi_22424816
Werkt niet, bij Elixir hebben ze dat geanticipeerd.
Agents en superagents kunnen gewoon weg uit dat soort plekken d.m.v. trapdoors (waar ze bij bepaalde objectives ook gebruik van maken om binnen te komen)
pi_22425425
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 18:38 schreef Retuobak het volgende:
Werkt niet, bij Elixir hebben ze dat geanticipeerd.
Agents en superagents kunnen gewoon weg uit dat soort plekken d.m.v. trapdoors (waar ze bij bepaalde objectives ook gebruik van maken om binnen te komen)
Bij mij lopen ze nog gewoon rond in de afgesloten ruimte hoor. De hele tijd al terwijl ik al meerdere objectives vh 2de eiland heb voltooid. Nou ja, kan natuurlijk nog komen uiteraard.
pi_22432339
Ik mis echt de sandbox of skirmish modus in dit spel. De missies zijn langdradig en op den duur snel saai, ben al twee dagen bezig geweest op eiland 1 en het schoot echt niet op. Die helipad enzo hebben ze niet echt strategisch geplaatst :S. Je bent meer bezig met wachten dan dingen doen. Gemiste kans, ik hoop dat een patch snel verandering brengt want dit is niks voor mij. Btw: ik heb geprobeerd de dev-mode te openen ,waarin je dus zelf eilanden kan ontwerpen, maar dat werkte niet.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  woensdag 6 oktober 2004 @ 08:36:52 #42
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_22436922
Nou ja, ik vind het nog steeds een superkix spel, alleen sinds gisteren is de lol er een beetje vanaf. Ik heb constant last van CTD's (Crash to Desktop) als ik m'n Fake Research machine wil laten stelen (dit is trouwens rond hetzelfde moment dat ik de "death cubicle" heb ontwikkeld).

Ik heb het al op het EG forum gemeld, maar ik denk dat het nog een paar dagen zal duren voor er een gedegen patch voor uitkomt.

Sandbox-mode zou trouwens inderdaad een leuke extra dimensie aan het spel toevoegen. Of zo'n soort Sandbox-mode zoals je in DK2 had. Waar je objectives moest halen, om betere maps te unlocken.

Agents kunnen volgens mij trouwens alleen trapdoors gebruiken in de barracks. Dat is in elk geval de enigste plaats waar ik het heb zien gebeuren (je EG, kan dat trouwens ook )
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_22437107
Ik heb in de maps folder gekeken, maar er zijn maar twee eilanden? Dat zou de trage gameplay en onlogische plaatsing van helipads en andere logistiekgebouwen verklaren...
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_22439728
je kan zelf ingangen maken hoor, dus ook meteen naar de helipads toe en je briefcases en goud kun je ook verplaatsen
pi_22440720
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 11:50 schreef pimpin het volgende:
je kan zelf ingangen maken hoor, dus ook meteen naar de helipads toe en je briefcases en goud kun je ook verplaatsen
Dan nog duurt het eeuwen.
pi_22447642
Ik vind ook dat de gameplay te langzaam is, ik ben echt veel aan het wachten totdat ik weer dingen kan gaan doen.
pi_22451582
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 00:26 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Dat spel heeft hier geen lange levensduur...
..... And Evil Genius is down the toilet
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_22460434
Bij een missie in het begin ofzo waar je Lei Ming Lo moet hebben ofzo. Nu heb ik die gast en zit ie met mijn dr evill aan zon lange tafel maar er gebeurt niks, en er komt ook niet te staan dat mission success is bij objectives. Heb hem al in de gevangenis gegooit proberen te vermoorden etc. Wat moet je met die gast ?
pi_22466065
Je moet nog meer mafiabazen ontvoeren Dodie.
pi_22514390
Goed concept, kut uitgewerkt!! Zit me echt te ergeren aan de langdradigheid van de campaign...
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')