Dat spel heeft hier geen lange levensduur...quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:56 schreef Mister_T het volgende:
Jezus, wat duurt level 1 lang zeg! De hele tijd mannetjes op de wereldmap zetten en dan weer mannetjes opnieuw trainen omdat ze zijn vermoord. Kan niks meer bouwen enzoBeetje saai level 1
LOLquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:09 schreef Retuobak het volgende:
Ja, Mariana Mamba moet ik nu op de operatietafel leggen waarna wetenschappers haar kracht (vrouwelijkheid) afnemen. Heb alleen de operatietafel nog niet uitgevonden
Hoe ben je dat eigenlijk te weten gekomen? Is er een site waar dat nu al bekend is?quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:09 schreef Retuobak het volgende:
Ja, Mariana Mamba moet ik nu op de operatietafel leggen waarna wetenschappers haar kracht (vrouwelijkheid) afnemen. Heb alleen de operatietafel nog niet uitgevonden
Bij mij lopen ze nog gewoon rond in de afgesloten ruimte hoor. De hele tijd al terwijl ik al meerdere objectives vh 2de eiland heb voltooid. Nou ja, kan natuurlijk nog komen uiteraard.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:38 schreef Retuobak het volgende:
Werkt niet, bij Elixir hebben ze dat geanticipeerd.
Agents en superagents kunnen gewoon weg uit dat soort plekken d.m.v. trapdoors (waar ze bij bepaalde objectives ook gebruik van maken om binnen te komen)
Dan nog duurt het eeuwen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:50 schreef pimpin het volgende:
je kan zelf ingangen maken hoor, dus ook meteen naar de helipads toe en je briefcases en goud kun je ook verplaatsen
..... And Evil Genius is down the toiletquote:Op maandag 4 oktober 2004 00:26 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat spel heeft hier geen lange levensduur...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |