quote:waar is dat ook alwer van? Seinfeld?
Op zaterdag 17 januari 2004 16:54 schreef LG_Konjo het volgende:
'you snooze, you lose'. Ik snooze niet
Ennuh ik snooze wel... met slechts 1 radio, 2 wekkers en 1 telefoon
quote:inderdaad ja
Op zaterdag 17 januari 2004 15:05 schreef HAL9000S het volgende:
meestal zet ik mijn wekker om 6:30 waarna ik hem om de 10 minuten snooze en om 7:15 opsta. Voordeel is dat je telkens weer lekker in slaap kunt vallen, nadeel is dat je je wekker steeds minder serieus gaat nemen.
Lukt aardig.
quote:Syl! Je bent er weer!
Op zaterdag 17 januari 2004 15:02 schreef Sylvana het volgende:
nee, mijn wekker gaat om 5.00 uur en meestal ben ik er om 5.01 uur wel uit
quote:Bah joh
Op zaterdag 17 januari 2004 20:22 schreef Riekba het volgende:
Ik om 9 uur op school zijn. Zet me wekker om 7 uur. zodat ik meer dan ander half uur heb voordat ik op de fiets moet zitten. Meestal druk ik em uit en flikker gelijk weer in slaap. dan klopt me moeder om een uur of half 9 nog een keer op me deur meestal en dan raak ik een beetje uit coma. dan moet ik er eigenlijk al uit maar dan rook ik nog ff een peukje of 2 in bed en dan sta ik om kwart voor 9 onder de douche. Dan haast ik me om 9 uur op een lege maag naar school en dan ben ik daar om half 10. Zo gaat t al sinds ik er op school zit en ze doen gelukkig niet moeilijk
quote:offtopic:
Op zaterdag 17 januari 2004 17:56 schreef Stefkuh het volgende:[..]
waar is dat ook alwer van? Seinfeld?
ik snooze dus nog steeds niet, blijven liggen en te laat komen is beter
Heb gemerkt dat je bijna al je dromen onthoud die je in de snooze tijd hebt ook al is dit maar 9 minuten, ik dacht dat je nooit in REM slaap kon komen in zo'n korte tijd?
quote:Dat is ook niet de REM slaap. Dat zijn hallucinaties die je krijgt net voordat je in slaap valt.
Op dinsdag 20 januari 2004 23:22 schreef RaBlaBla het volgende:
Heb gemerkt dat je bijna al je dromen onthoud die je in de snooze tijd hebt ook al is dit maar 9 minuten, ik dacht dat je nooit in REM slaap kon komen in zo'n korte tijd?
Als je lang genoeg niet slaapt, krijg je die hallucinaties zonder dat je slaapt.
2 ker met de wekker (moet we uit mijn bed komen om te kunnen snoozen) en een keer of 5 met mijn telefoon...
en dan ben ik nog niet wakker... maar wel eruit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |