quote:Ja ok, maar jij bent een grote dude Gijs
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:28 schreef Bastard het volgende:[..]
Het gekke is dat ze mij niet aankijken.. of de groep moet 5 man hebben. Jammer, zoek echt naar een aanleiding om ze goed scheef in hun geraamte te rammen.
God wat sucken ze toch
Tot maandag cunts!
quote:Ik wist niet wat ik hoorde toen ze die agenten met de dood bedreigden... die cunts hebben haar gewoon gevolgd. Ik moest eigenlijk wel lachen... zoiets moet je in bv Turkije of Amerika flikken als burger zijnde... ken je echt lachen
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:31 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Het is gewoon en duidelijk dat die jonge gasten gewoon criminelen zijn. Niets dan slecht nieuws over die gasten... overal en van iedereen.
Om te kotsen!!
quote:Ratten zijn het.
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:30 schreef Moogle het volgende:
Als ik met vrienden ben draaien ze zich zelfs van ons af. Laffaards zijn het ECHT
Ik heb een paar jaar geleden ooit eens 3 van die gasten aangepakt. Ik zat nog bij een studentenvereniging en was 's avonds laat even bij het station aan het pinnen. Kwamer er 3 van die Maroc's beetje agressief aangelopen, "jij geld geven, jij geld geven". Helaas voor hen stonden er 12 man om de hoek op me te wachten. Twee konden nog op tijd wegrennen, maar die derde hebben we toch flink bewerkt!
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 17-10-2003 11:35]
FF bakkie doen
Ik betaal wel een kogel van mn belastingcenten voor ieder van die gasten. Ben ik economisch beter uit dan met troetelsessies.
Als ik ooit binnenloop verhuis ik naar de Cote dAzur waar mijn ouders een huisje hebben. Lekker onder de beschermende vleugels van de Russische Maffia.
quote:Ker
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:46 schreef Ker_Plunk het volgende:
ZOOI![]()
Bastard, wat is er gebeurd?
Maroks weer Gijs
quote:Niks, dat hoort zo.
ZOOI![]()
quote:Niks, we hadden het even over onze Noord-Afrikaanse vrienden.
Lees die column van Theo van Gogh maar even in General Chat.
quote:De burgemeester van Maastricht is iig geen mietje
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:37 schreef Strolie75 het volgende:
Op zich valt de overlast in Maastricht mee, maar niet dankzij de politie. Hier zit vrij veel georganiseerde misdaad uit België en Duitsland en die tolereren dat soort gasten gewoon niet.Als ik ooit binnenloop verhuis ik naar de Cote dAzur waar mijn ouders een huisje hebben. Lekker onder de beschermende vleugels van de Russische Maffia.
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:49 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ker
![]()
Maroks weer Gijs
Lekker vrij vandaag
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:50 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Lekker vrij vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |