Ohw ja en veel Cranberrysap drinken
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 10:24 schreef Plompzak het volgende:[..]
en jezelf eens wassen! (dat helpt ook)
quote:/kick...
Op vrijdag 17 oktober 2003 10:24 schreef Plompzak het volgende:[..]
en jezelf eens wassen! (dat helpt ook)
Dat van die geslachtziekte vind ik wel een goeie...
maar als je het al maanden hebt.. moet de dokter dat toch wel begrijpen?
Hebben ze hier ook naar gekeken? (geslachtziektes) of is dat nog niet mogelijk bij jou?
quote:ja en ik plas me de pleuris voor en na.
Op vrijdag 17 oktober 2003 10:17 schreef Linny het volgende:
Al gehoord dat blaasontsteking veroorzaakt kan worden door niet te plassen na seks?
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 10:08 schreef Yamyam het volgende:
Eindelijk vind de dokter nog eens wat, normaalgesproken is het altijd 'psychisch' en 'niks aan te doen'. Maar nu heb ik dus eindelijk wel iets!!
Heb je een tienstrippenabbo bij je dokter dan?
quote:Het is wel mogelijk, maar dan zou ik een geslachtsziekte moeten hebben overhouden vanaf 8 jarige leeftijd toen ik met vriendinnetjes experimenteerde, en dat lijkt me toch wel stug, want zo lang heb ik die klachten nou ook weer niet.
Op vrijdag 17 oktober 2003 10:30 schreef Lopat het volgende:[..]
/kick...
Dat van die geslachtziekte vind ik wel een goeie...
maar als je het al maanden hebt.. moet de dokter dat toch wel begrijpen?Hebben ze hier ook naar gekeken? (geslachtziektes) of is dat nog niet mogelijk bij jou?
quote:Hehe jah, heb altijd ergens last van. Altijd kleine dingetjes, die met elkaar enorm zijn maar nooit iets duidelijk aantoonbaars.
Op vrijdag 17 oktober 2003 10:35 schreef Loedertje het volgende:[..]
Heb je een tienstrippenabbo bij je dokter dan?
quote:Daar word je schizo van, Bron: FP.
Op vrijdag 17 oktober 2003 10:38 schreef R2cksson het volgende:
Rook eens wat hasj.
quote:Ik haal candida en chlamydia altijd door elkaar, maar dat laatste is toch met bergen witte afscheiding en roodheid? Dat heb ik ook eens gehad een paar jaar geleden, maar dat heb ik nu dus absoluut niet. (heb wel afscheiding, maar niet die soort)
Op vrijdag 17 oktober 2003 10:24 schreef Aventura het volgende:
Kan ook bv. Chlamydia zijn, gaat ook gepaard met een urinebuisinfectie.
quote:Voor iemand die wekelijks bij de dokter zit, weet je bitter weinig van je eigen lijf.
Op vrijdag 17 oktober 2003 10:43 schreef Yamyam het volgende:[..]
Ik haal candida en chlamydia altijd door elkaar, maar dat laatste is toch met bergen witte afscheiding en roodheid? Dat heb ik ook eens gehad een paar jaar geleden, maar dat heb ik nu dus absoluut niet. (heb wel afscheiding, maar niet die soort)
quote:Good call.
Op vrijdag 17 oktober 2003 10:47 schreef yvonne het volgende:[..]
Waarom stel je je vragen niet aan een arts en wel aan ons?
quote:Wat ben jij voor psychosomatisch-persoon!
Op vrijdag 17 oktober 2003 10:43 schreef Yamyam het volgende:[..]
Dat heb ik ook eens gehad een paar jaar geleden, maar dat heb ik nu dus absoluut niet. (heb wel afscheiding, maar niet die soort)
quote:ik zie jullie heus niet als artsen hoor, maar het zou toch kunnen dat iemand een goede tip heeft of zelf een ervaring heeft die hij/zij kwijtwilt?
Op vrijdag 17 oktober 2003 10:47 schreef yvonne het volgende:[..]
Voor iemand die wekelijks bij de dokter zit, weet je bitter weinig van je eigen lijf.
Waarom stel je je vragen niet aan een arts en wel aan ons?
Wij kunnen geen urine op kweek zetten, wij kunnen geen verder onderzoek vrrichten.
Moet je toch echt bij een arts voor zijn en niet hier.
quote:Psychosomatisch? Leg eens wat beter uit wat je daarmee bedoeld. Ben je soms bang voor mensen die zich open uiten? Moet t taboe blijven ofzo? Sorrie, maar voor mij zijn soa's geen taboe en ik ben ook absoluut niet van plan me in te houden omdat er mensen zijn die liever moeilijk doen. Je hoeft t niet te lezen als je niet wilt. Moet je gewoon geen topics meer van me openen.
Op vrijdag 17 oktober 2003 10:51 schreef Debs het volgende:[..]
Wat ben jij voor psychosomatisch-persoon!
En ik denk niet dat iemand het boeiend vind om te lezen welke soa's jij allemaal hebt.
quote:Leer dan eerst het verschil tussen candida ( een schimmel) en chlamidya
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:39 schreef Yamyam het volgende:[..]
Psychosomatisch? Leg eens wat beter uit wat je daarmee bedoeld. Ben je soms bang voor mensen die zich open uiten? Moet t taboe blijven ofzo? Sorrie, maar voor mij zijn soa's geen taboe en ik ben ook absoluut niet van plan me in te houden omdat er mensen zijn die liever moeilijk doen. Je hoeft t niet te lezen als je niet wilt. Moet je gewoon geen topics meer van me openen.
quote:Mijn tip, rook hasj/wiet. Of anders ga je naar de dokter.
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:36 schreef Yamyam het volgende:[..]
het zou toch kunnen dat iemand een goede tip heeft of zelf een ervaring heeft die hij/zij kwijtwilt?
Ervaring met hasj/wiet, je wordt er stoned van.
Edit: Ervaring met dokter, hij weet wat je mankeert.
quote:En 't klopt ook nog
Op vrijdag 17 oktober 2003 10:40 schreef yvonne het volgende:[..]
Daar word je schizo van, Bron: FP.
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 10:08 schreef Yamyam het volgende:
Eindelijk vind de dokter nog eens wat, normaalgesproken is het altijd 'psychisch' en 'niks aan te doen'.
quote:Ik denk dat je last hebt van hypochondrie..vraag maar aan je huisarts als je de volgende keer bij hem komt!!
Op vrijdag 17 oktober 2003 10:37 schreef Yamyam het volgende:
Hehe jah, heb altijd ergens last van. Altijd kleine dingetjes, die met elkaar enorm zijn maar nooit iets duidelijk aantoonbaars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |