abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 01:52:02 #1
11916 Beetle
Allesweter.... maar nu ff niet
pi_13936305
Ik vond dit op de site van Negativland, een mixers collectief. Er is een prachtig verhaal te horen. Het gaat om een man die op een autosloperij een reserve onderdeel zoekt en plotseling staat hij oog in oog met de auto die hij liefdevol verzorgde en twee jaar daarvoor had verkocht. Het blijkt dat die volledig opengeknipt is om de passagiers uit te halen. Maar de auto heeft voor zijn crash al een behoorlijk hard leven gehad sinds die verkocht werd. Hij besluit te kijken wat er allemaal in de auto ligt. Colablikjes trekken wespen aan, aanwijzingen over een 17-jarige alleenstaande moeder met een 38-jarige vriend. Hij vraagt zich af wat er met het meisje - Erika - gebeurd is en of ze nog leeft of zwaar gewond was. En haar baby.... Later ging hij kijken in andere auto's.

Vertel eens wat jullie er van denken.

link

Een mooi verhaal voor op de late avond.

vrijdag 17 oktober 2003 @ 02:21:50 #2
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_13936465
ben halverwege, maar vind de vraag aan jou, wat jou beweegt dit soort dingen te gaan luisteren rond deze tijd, veel interessanter om heel eerlijk te zijn
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_13953181
oh ja, ik moet nog een keer al die crap die ik van negativland heb gedownload luisteren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')