quote:Ik zou 't niet weten.
Op zondag 10 juni 2001 16:06 schreef BlackAngel het volgende:
Als ik het kistje nou vind door middel van de stralingen die van de aarde af komen. En ik ken toevallig dat handschrift, de taal. Dan mag ik het kistje zeker nog steeds niet zien, want dan zou het zijn kracht verliezen, of niet?
Maja, ze zei dus wel dat IK 't aan niemand mocht laten zien, en IK 't niet mocht open maken.
Maar als jij 't nou zelf vind, dan heb ik 't iniedergeval niet aan je laten zien
En dan mag jij 't open maken
Beer is wel slim ![]()
* Blacky gaat weer verder met zoeken, maar ze kan echt niet veel vinden.
Weet je zeker Beer, dat je het hier verstopt hebt. De aarde is hier nergens veel warmer of kouder, op enkele stenen na die zich in de grond bevinden.
Misschien beter idee om gewoon maar te gaan graven, dan om op jou warmtestralen af te gaan. ![]()
Want zo warm was dat kistje helemaal niet
Vandaar ook dat LWaS zo lang naar die spullen aan 't zoeken is, haha. Want ik had ze namelijk gewoon zelf al hiernaartoe meegenomen
* BlackAngel kijkt toe hoe Beer de grond omspit, elk stukje aarde wordt omgekeerd, BlackAngel kijkt nog even op of ze misschien de glinstering op het water ziet. Maar de glinstering blijkt boven de tipi te zijn. Blacky vliegt er naar toe en probeert het te pakken, maar wederom is de glinstering al weer verdwenen. Als ze terug komt heeft Beer het kistje al gevonden.
Hmm, nou je ziet 't kistje dus nu al..
Maar gebeurt iniedergeval nog niks schokkends..
Hier jij mag 't hebben, ik denk dat jij er meer mee kunt
* Als Blacky omkijkt is de glinstering verdwenen. Ze buigt haar hoofd. Er is toch iets misgegaan dus. Erg jammer. Aangezien Lurky nu toch in de ruimte is kan ik best gebruik maken van haal laboratorium. Me knikt een keer naar B.e.e.r. en neemt het kistje mee naar Lurky's lab. Daar aangekomen ziet ze de grote troep die Lurky en Craziest in hun heftige buien gemaakt hebben. Overal liggen bierdopjes en voedselresten. Ze glimlacht als ze denkt aan het aparte stel. Ook het potje met het fomorianenbloed staat er nog. Als ze verder om haar heen kijkt ziet ze potjes met verschillende soorten zaden en brouwsels. Ze besluit dit later uit te zoeken. Ze knipt een keer met haar vingers en het hele lab is opgeruimd.
Zo dat is netjes, en nu aan het werk!
* ze gaat aan de grote tafel in het midden van de kamer zitten en schrijft de code van het kistje over. Tot nu toe kan ze er nog geen touw aan vast knopen. Als de hele code op papier staat besluit ze het kistje in Lurky's kluis te doen en gaat ze op zoek naar B.e.e.r.
[Dit bericht is gewijzigd door BlackAngel op 10-06-2001 18:46]
* B.e.e.r ziet de letters op 't papiertje van Blackangel
Er staat:
Никогда не знаешь, что он еще выдумает.
Ваше время истекло
Zoals ik al zei Blackangel, ik kan daar niks van maken. Jij wel
Ik weet niet waar het gereedschap is gebleven hoor, maar tis alleemaal weg ![]()
* dan ziet LWaS een paiertje in beer zijn handen
Wat is dat beer ??
Ik heb 't kistje namelijk teruggevonden ![]()
En Blackangel is ermee aan de slag geweest in 't lab,
en kwam toen met dit papiertje terug.
* B.e.e.r en Blackangel kijken nu LWaS aan...
Никогда не знаешь, что он еще выдумает.
Ваше время истекло
Snappie
Hmmm, ja nou je 't zegt, inderdaad.
Wie kan d'r russisch hier op 't eiland?
En van Equilan weet ik 't niet.
Misschien Galadriel wel?
Dat is wel erg slim ja
![]()
Kom we gaan er meteen een halen .....
Waar heb je het briefje gelaten beer ?
* B.e.e.r kijkt naar d'r
Toch Blackangel
Aangezien russian dood is, zal hij wel een grafsteen moeten hebben, op die grafsteen, hebben we gezien, staan russische tekens. We kunnen dan in ieder geval kijken wat er in onze letters staan. Anders weet ik het ook niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |