quote:Een 8.9 op imdb.com noem ik niet ondergewaardeerd (11.000 voters ofzo)
Op vrijdag 03 augustus 2001 10:33 schreef Toxygen het volgende:
Briljante film!
En erg ondergewaardeerd volgens mij, want niemand die ik ken is er geweest. Er was ook niet zoveel publiciteit aan de film gegeven.
Maar ik kan nu niet wachten op Insomnia
quote:De regio1 dvd heeft deze mogelijkheid. Wel grappig, maar de film wordt er wel iets minder geweldig van. Leuk om een keer te kijken, wanneer je de "gewone" film al een paar keer gezien hebt.
Op dinsdag 18 september 2001 15:33 schreef Schorpioen het volgende:
Wat ik me afvraag, stel je knipt die film in afzonderlijke scenes, die je vervolgens chronologisch gaat monteren, dus niet meer in omgekeerde volgorde.
Is er iemand die dit heeft uitgeprobeerd?
quote:hmmm maybe deze film zondag huren.
Op dinsdag 18 september 2001 15:50 schreef Jordy_123 het volgende:[..]
De regio1 dvd heeft deze mogelijkheid. Wel grappig, maar de film wordt er wel iets minder geweldig van. Leuk om een keer te kijken, wanneer je de "gewone" film al een paar keer gezien hebt.
quote:M.a.w. het is gewoon een standaard film maar omdat ze 'em in stukken hebben geknipt issie geniaal?
Op dinsdag 18 september 2001 15:50 schreef Jordy_123 het volgende:
De regio1 dvd heeft deze mogelijkheid. Wel grappig, maar de film wordt er wel iets minder geweldig van. Leuk om een keer te kijken, wanneer je de "gewone" film al een paar keer gezien hebt.
quote:Nee, niet elke film wordt zo geweldig als je
Op dinsdag 18 september 2001 20:14 schreef Theeboon het volgende:[..]
M.a.w. het is gewoon een standaard film maar omdat ze 'em in stukken hebben geknipt issie geniaal?
en hij is nog steeds goed, andersom, alleen ietsjes minder fantastisch
quote:Correctie: alléén de Canadese regio 1 DVD heeft deze optie.
Op dinsdag 18 september 2001 15:50 schreef Jordy_123 het volgende:[..]
quote:oh, die heb ik inderdaad... wist niet dat anderen dat niet hadden..
Op donderdag 20 september 2001 10:20 schreef Smots het volgende:[..]
Correctie: alléén de Canadese regio 1 DVD heeft deze optie.
quote:De andere regio 1-versie heeft andere extra opties IPV de mogelijkheid om de film in chronologische volgorde te zien.
Op donderdag 20 september 2001 13:20 schreef Jordy_123 het volgende:[..]
oh, die heb ik inderdaad... wist niet dat anderen dat niet hadden..
quote:En dat houdt in?
Op vrijdag 21 december 2001 01:27 schreef MeneerTim het volgende:
Ik heb er alleen nogal een "Donkere-kamer-van-Damokles-gevoel" aan over gehouden.
quote:Dat ik na afloop zin had mezelf te vermoorden.
Op vrijdag 21 december 2001 01:33 schreef Arcee het volgende:[..]
En dat houdt in?
quote:Blijf voor je eigen gezondheid dan maar uit de buurt van Requiem For a Dream. Zo deprie was Memento toch niet?
Op vrijdag 21 december 2001 01:35 schreef MeneerTim het volgende:[..]Dat ik na afloop zin had mezelf te vermoorden.
quote:UHm mensen... Dit is geen spoiler, want nl niet de waarheid...
Op woensdag 08 augustus 2001 23:01 schreef BOKA het volgende:[..]
mijn god! da was wel heeeeeeeeel erg duidelijk, die vent die hij in het begin vermoord, een toevallige inbreker in hun huis. Zo moeilijk was ie helemaal niet.
Maar zoals ik hier merk heeft dus niemand het door hoe deze film werkelijk in elkaar zit.
Ga nog maar es kijken en bedenk dan nog een keer wie zijn vrouw 'vermoordt' heeft. Gewoon erg goed opletten aan het end van e film.
(kwil het ook wel zeggen hoor, maar dat zou beetje spoiler zijn...;))
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |