quote:Nee, en hij reageert ook niet zo snel in een topic waarin hem succes gewenst wordt...
Op vrijdag 17 oktober 2003 01:02 schreef Koekevlens het volgende:
Vlens wordt niet zo snel boos.
quote:Vlens houdt de wacht over velen en het komt dan wel eens voor dat Hij niet iedereen persoonlijk te woord kan staan. Ik kan je echter verzekeren dat Hij alle lof- en steunbetuigen bijzonder waardeert.
Op vrijdag 17 oktober 2003 01:03 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Nee, en hij reageert ook niet zo snel in een topic waarin hem succes gewenst wordt...
quote:Je moet die Messiassen altijd maar op hun woord geloven hè...
Op vrijdag 17 oktober 2003 01:07 schreef Koekevlens het volgende:[..]
Vlens houdt de wacht over velen en het komt dan wel eens voor dat Hij niet iedereen persoonlijk te woord kan staan. Ik kan je echter verzekeren dat Hij alle lof- en steunbetuigen bijzonder waardeert.
quote:Inderdaad. Een mooie traditie die niemand geweld wil aandoen. Toch?
Op vrijdag 17 oktober 2003 01:14 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Je moet die Messiassen altijd maar op hun woord geloven hè...
quote:Mensen hebben er behoefte aan. Aan 1 Messias, bedoel ik. En weet je waarom? Omdat in het groene boekje geen meervoudsvorm van het woord Messias voorkomt. (Vandaar dat ik er ook maar een slag naar sla als ik schrijf "Messiassen...)
Op vrijdag 17 oktober 2003 01:32 schreef Koekevlens het volgende:[..]
Inderdaad. Een mooie traditie die niemand geweld wil aandoen. Toch?
quote:Geen wonder dat het groene boekje de Bijbel van de Nederlandse spelling wordt genoemd.
Op vrijdag 17 oktober 2003 01:41 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Mensen hebben er behoefte aan. Aan 1 Messias, bedoel ik. En weet je waarom? Omdat in het groene boekje geen meervoudsvorm van het woord Messias voorkomt. (Vandaar dat ik er ook maar een slag naar sla als ik schrijf "Messiassen...)
Er is maar één ding waar hij ziedend van zou worden:
Fietsenrekken. ![]()
Het is GVD Godsonmogelijk om een fiets in, dan wel uit een fietsenrek te krijgen zonder verwondingen op te lopen. ![]()
Dat de ontwerpers van die dingen eeuwig mogen branden in de hel! ![]()
(En dan heb ik het slechts over schade aan de bestuurders van de rijwielen.)
quote:De bijbel is sowieso overschat..
Op vrijdag 17 oktober 2003 01:42 schreef Koekevlens het volgende:[..]
Geen wonder dat het groene boekje de Bijbel van de Nederlandse spelling wordt genoemd.
quote:Gelukkig heb ik geen fiets.
Op vrijdag 17 oktober 2003 01:43 schreef APK het volgende:
Wat een belachelijke trivialiteiten.Er is maar één ding waar hij ziedend van zou worden:
Fietsenrekken.
Het is GVD Godsonmogelijk om een fiets in, dan wel uit een fietsenrek te krijgen zonder verwondingen op te lopen.
Dat de ontwerpers van die dingen eeuwig mogen branden in de hel!
quote:En dat de schrijvers een stelletje vage figuren zijn ja...
Op vrijdag 17 oktober 2003 01:42 schreef Koekevlens het volgende:[..]
Geen wonder dat het groene boekje de Bijbel van de Nederlandse spelling wordt genoemd.
quote:En denk ik dat hij het parkeerbeleid in Rotterdam veel minder zou kunnen waarderen...
Op vrijdag 17 oktober 2003 01:43 schreef APK het volgende:
Wat een belachelijke trivialiteiten.Er is maar één ding waar hij ziedend van zou worden:
Fietsenrekken.
Het is GVD Godsonmogelijk om een fiets in, dan wel uit een fietsenrek te krijgen zonder verwondingen op te lopen.
Dat de ontwerpers van die dingen eeuwig mogen branden in de hel!
quote:Ik zou zeker de oude Statenbijbel niet gebruiken als spellingsboekje...
Op vrijdag 17 oktober 2003 01:44 schreef Roonaan het volgende:[..]
De bijbel is sowieso overschat..
quote:In Amsterdam is het wel okay sinds ze de prijzen drastisch vehoogd hebben.
Op vrijdag 17 oktober 2003 01:47 schreef Ryan3 het volgende:
En denk ik dat hij het parkeerbeleid in Rotterdam veel minder zou kunnen waarderen...
quote:Praat me niet van Amsterdam. Gelukkig ga ik altijd met het openbaar vervoer als ik daar heen ga...
Op vrijdag 17 oktober 2003 01:51 schreef APK het volgende:[..]
In Amsterdam is het wel okay sinds ze de prijzen drastisch vehoogd hebben.
Altijd plaats, zelfs in het centrum.
quote:Als je tegenwoordig sowieso nog spelling gebruikt mis je al 20% van de bevolking geloof ik.
Op vrijdag 17 oktober 2003 01:50 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ik zou zeker de oude Statenbijbel niet gebruiken als spellingsboekje...
quote:Jouw spelling is misschien correct, maar inhoudelijk is de duidelijkheid ver te zoeken.
Op vrijdag 17 oktober 2003 01:59 schreef Roonaan het volgende:
Als je tegenwoordig sowieso nog spelling gebruikt mis je al 20% van de bevolking geloof ik.
Bedoel je dat je 20% niet bereikt omdat ze het niet begrijpen?
quote:Kun je nagaan als je de oude Statenbijbel gaat gebruiken...
Op vrijdag 17 oktober 2003 01:59 schreef Roonaan het volgende:[..]
Als je tegenwoordig sowieso nog spelling gebruikt mis je al 20% van de bevolking geloof ik.
quote:Zoiets. Communiceren op gelijk niveau in gelijke taal vergemakkelijkt een en ander.
Op vrijdag 17 oktober 2003 02:03 schreef APK het volgende:[..]
Jouw spelling is misschien correct, maar inhoudelijk is de duidelijkheid ver te zoeken.
Bedoel je dat je 20% niet bereikt omdat ze het niet begrijpen?
Uit------------------------------In
messias---------------------Politici
quote:Laat hem dan snel terugkomen, ik heb het nu koud, kan wel wat warmte gebruiken
Op vrijdag 17 oktober 2003 00:49 schreef theDax het volgende:
hij wordt boos op het feit dat de mens de keuze heeft gekregen.. en de verkeerde keuzes genomen hebben.
Dus.... iedereen die niet blind gelooft aan God... zal branden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |