quote:Ik had een zogenaamd duidelijke routebeschrijving gekregen (en die klopte) met duidelijke aanwijzingen voor het parkeren. Mag je dan vanuit gaan hè...
Op vrijdag 17 oktober 2003 00:01 schreef Martinovibes het volgende:
TIPVoordat je ergens naartoe gaat zoek je uit hoe alles zit,niet zeiken op Rotterdam maar tegen jezelf
PS de parkeerplaats op de weena is goed aangegeven!
quote:Je bent te dom om het te snappen, dus totale tijdsverspilling.
Op vrijdag 17 oktober 2003 00:02 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Leg eens uit...
quote:Kom op zeg. Het is waar dat ik niet hoogbegaafd ben of ook maar een beetje begaafd, het is echter ook niet zo dat er nooit een enkele gedachte in mij hoofd rondwaart.
Op vrijdag 17 oktober 2003 00:05 schreef Shirley het volgende:[..]
Je bent te dom om het te snappen, dus totale tijdsverspilling.
quote:Goed voor de lui die de parkeermeters legen...
Op vrijdag 17 oktober 2003 00:05 schreef TC03 het volgende:
Gelukkig kappen ze binnenkort met dat chipknip experiment, en kan je gewoon weer op oude wijze betalen.
quote:Joh, zo moeilijk is het niet hoor. Alleen moet je net weten hoe je er komt. Als je dat eenmaal weet is het een eitje. Naast de Baja en onder het Schouwburgplein kom je zo en er is altijd plek!
Op donderdag 16 oktober 2003 23:42 schreef Ryan3 het volgende:
[...]
quote:Ik wel
Op donderdag 16 oktober 2003 23:44 schreef FRaGMaN het volgende:
dit leest niemand. tis maar dat je het weet.
quote:q.e.d.
Op vrijdag 17 oktober 2003 00:00 schreef Shirley het volgende:
gewoon echt DOM!En ja, ik kom uit Rotterdam.
Alleen over die chipknip-parkeerautomaten heb je groot gelijk ...
Hoe je het ook wendt of keert, het blijft een beetje een mislukt project dat Rotterdam.
*neuriet 'toen wij uit Rotterdam vertrokken, ....'
quote:Was het flink feest aldaar?
Op vrijdag 17 oktober 2003 09:43 schreef Sprookjesbos het volgende:*neuriet 'toen wij uit Rotterdam vertrokken, ....'
quote:Mjah, als je het niet erg vindt dat er een grote kans is dat je auto opengebroken wordt is dat een prima oplossing.
Op donderdag 16 oktober 2003 23:50 schreef Maanvis het volgende:
Gewoon op slinge neer zetten (is hartstikke gratis) en de metro naar de coolsingel pakken
Ja, ik kom uit Rotterdam en nee, ik ben niet blij met dat chip-only parkeerbeleid
quote:Dus jij bent nou een echte Rotterdamse? Goh, zeg...
Op vrijdag 17 oktober 2003 19:26 schreef Loesje29 het volgende:
Ik gebruik die chipknip verder nooit, dus ik heb regelmatig dat ik fijn die chipkaart in de automaat sta te frommelen en er dan niet genoeg saldo opstaat om het parkeergeld te betalen... Kan je &$@4$& eerst weer ergens je chipknip gaan opladen. En NEEEEEEEEEE, die oplaadpunten zitten nóóit in de buurt van waar je stond te klooienJa, ik kom uit Rotterdam en nee, ik ben niet blij met dat chip-only parkeerbeleid
Dat je die dingen niet gezien hebt is mij een raadsel. In de buurt van het Weena heb je er welgeteld zes
quote:Betaalbare parkeergarage? Grappenmaker! Ik had mijn auto welgeteld 1 uur en 35 minuten in die garage staan. Weet je wat ik moest afrekenen? 4 ¤
Op vrijdag 17 oktober 2003 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Die chipknip actie is inderdaad kut. Maar er is dan ook geen een Rotterdammer die bij die dingen parkeert. Er is namelijk op elke hoek van de straat een betaalbare parkeergarageDat je die dingen niet gezien hebt is mij een raadsel. In de buurt van het Weena heb je er welgeteld zes
quote:Dat is een schijntje met Amsterdam vergeleken
Op vrijdag 17 oktober 2003 20:32 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Betaalbare parkeergarage? Grappenmaker! Ik had mijn auto welgeteld 1 uur en 35 minuten in die garage staan. Weet je wat ik moest afrekenen? 4 ¤
. Voor wie nog niet zo bekend is met de waarde van de ¤: fl 8,80 dus.
. Betaalbaar parkeren? Ha...!!!
quote:Daar ga ik alleen met het openbaar vervoer naar toe, idem Utrecht, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat het duurder kan zijn. Ik kan me herinneren dat ik er met de auto was toen het betaald parkeren in de buurt rond de Jan Pieter Heijdenstraat werd ingevoerd, ik denk rond pasen 1997, en dat was toen 2 gulden per uur.
Op vrijdag 17 oktober 2003 20:38 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Dat is een schijntje met Amsterdam vergeleken
quote:Hoe verder van het centrum, hoe duurder, bedoel je? Odd. Ik heb trouwens wel een bordje P zien staan, maar daar stond niet bij dat het een parkeergarage was dus ben ik door gereden. Zoals ik al zei je weet niet waar je terecht komt in zo'n stad. Kun je beter niet gokken...
Maar ja, jij stond ook heeeeeeeeeeeeeel ver van het Weena af. Daar worden ze duurder
quote:Amsterdam is de duurste stad mbt parkeren heb ik me laten vertellen. Wel tot twee keer de tarieven van gemiddelde Rdamse tarieven.
Op vrijdag 17 oktober 2003 20:43 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Daar ga ik alleen met het openbaar vervoer naar toe, idem Utrecht, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat het duurder kan zijn. Ik kan me herinneren dat ik er met de auto was toen het betaald parkeren in de buurt rond de Jan Pieter Heijdenstraat werd ingevoerd, ik denk rond pasen 1997, en dat was toen 2 gulden per uur.
quote:De Hema is midden in het winkelhart.
Hoe verder van het centrum, hoe duurder, bedoel je? Odd. Ik heb trouwens wel een bordje P zien staan, maar daar stond niet bij dat het een parkeergarage was dus ben ik door gereden. Zoals ik al zei je weet niet waar je terecht komt in zo'n stad. Kun je beter niet gokken...
quote:Neemt allemaal niet weg dat Rotterdam stom is...
Op vrijdag 17 oktober 2003 20:46 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Amsterdam is de duurste stad mbt parkeren heb ik me laten vertellen. Wel tot twee keer de tarieven van gemiddelde Rdamse tarieven.
[..]De Hema is midden in het winkelhart.
Weena, hoewel centrum is daar net ff wat verder vandaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |