Mijn vriend heeft namelijk een originele aerox net gekocht en die rijdt 65 op de teller..nu vraag ik me af wat zou die in et echt rijden?
Je merkt dat het geen 45 is.. maar 65..??
quote:Een tafelpoot.
Op donderdag 16 oktober 2003 23:43 schreef Johnny1974 het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar wat is een Aerox?
Klinkt als brommobiel ofzo.
quote:LOL!!!
DE scooter waar half Noord-Brabant op rijdt, en wat naar mijn mening een van de mooiste modellen kwa scooter is.
quote:Een stomme vraag is een vraag waaruit blijkt dat de steller ervan zelf totaal geen moeite heeft gedaan om z'n eigen vraag te beantwoorden.
quote:Klopt als een bus.
Een stomme vraag is een vraag waaruit blijkt dat de steller ervan zelf totaal geen moeite heeft gedaan om z'n eigen vraag te beantwoorden.
Alsof ik de kostbare Google-tijd ga besteden aan een of andere scooter waar half Brabant op rijdt. By the way, is er een reden waarom alleen half Brabant op deze scooter rijdt en de rest van Nederland niet?
[Dit bericht is gewijzigd door Johnny1974 op 16-10-2003 23:49]
quote:eerste hit met google:
Op donderdag 16 oktober 2003 23:46 schreef Googolplexian het volgende:[..]
Een stomme vraag is een vraag waaruit blijkt dat de steller ervan zelf totaal geen moeite heeft gedaan om z'n eigen vraag te beantwoorden.
quote:ik bedoel maar.
Aerox Aviation Oxygen Systems
The best source for all small aircraft and general aviation oxygen needs,
Aerox can fullfill many of your oxygen needs at a competitive price. ...
Beschrijving: Oxygen systems for light aircraft and general aviation.
(keb modem dus keb vertraging met posten)
quote:In het echt gaat hij 30 binnen de bebouwde kom, en 45 erbuiten.
Op donderdag 16 oktober 2003 23:48 schreef Algie het volgende:
maar aub ff antwoord op me vraag, hoe hard zou die in et echt rijden?(keb modem dus keb vertraging met posten)
quote:Klopt niet, want we reden net echt en toen reden we 65 binnen de bebouwde kom..
Op donderdag 16 oktober 2003 23:52 schreef Tjabbo het volgende:[..]
In het echt gaat hij 30 binnen de bebouwde kom, en 45 erbuiten.
quote:Lol ben je nou echt zo dom? een SCOOTER TELLER staat niet gelijk aan een auto teller, dus mijn vraag was, hoeveel zou die gaan op een auto teller.. omg gast
Op donderdag 16 oktober 2003 23:54 schreef Johnny1974 het volgende:
Dus je weet al dat je 65 reed.... Wat wil je nou weten?
Ik ga naar mijn mandje toe trouwens. Laterzzz..
Ik denk dat tot 60 km/h bijna niet afwijkt en daarna langzaam omhoog gaat tot die 20 km afwijking
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 00:08 schreef Fester het volgende:
Probeer anders eens een GPS-ontvanger te lenen van iemand. Die dingen zijn wat betreft snelheidsmeting (mits constante snelheid) super nauwkeurig.
Ga anders eens langs een auto rijden...
quote:Zit daar ook een kilometerteller op dan?
Op donderdag 16 oktober 2003 23:48 schreef Tjabbo het volgende:[..]
eerste hit met google:
[..]ik bedoel maar.
KLAAR, niet kloten met autotellers, die zijn ook zo onbetrouwbaar als de ziekte.
Maar als ik moet gokken gaat ie 55/60 echte kms..
quote:Ach misschien kent die iemand met een geijkte teller
Op vrijdag 17 oktober 2003 08:42 schreef 4x2 het volgende:
Ga over de snelweg rijden en kijk hoe lang je over 5km doet met die hectometerpaaltjes, met constante snelheid allicht.
Zet er een goed ingestelde fietsteller op of gebruik een GPS systeem.KLAAR, niet kloten met autotellers, die zijn ook zo onbetrouwbaar als de ziekte.
Maar als ik moet gokken gaat ie 55/60 echte kms..
quote:Gewoon zo'n digitaal fietsendingetje van de Halfords... had ik ook op mijn oude Honda Camino liggen (die reed 92).
Op vrijdag 17 oktober 2003 08:47 schreef Herkauwer het volgende:[..]
Ach misschien kent die iemand met een geijkte teller
Voordeel van deze dingen is dat de aangegeven snelheid gebaseerd is op een gemiddelde van de laatste seconden en dat ze compleet electronisch werken. Geen bewegende delen die wrijving en dus afwijking veroorzaken.
Kortom goedkoopste oplossing: digitaal fiets-kilometertellertje. Heb je ook een boordcomputertje op je brommer.
Ikzelf heb trouwens een prototype van de "Aerox" gezien, en die noemde "Black Crystal" van Motobecane, net voor deze Franse firma overgenomen werd door Yamaha
In België is trouwens de MBK Booster de Yamaha BW,
de MBK Evolis de Yamaha Zest(ouder model, en uit de handel, te duur en te groot.. ik had de eerste import in België, en nog steeds spijt dat die weg is) en de Aerox de MBK Nitro...
quote:Denk dat 't 'm dan meteen geld gaat kosten omdat ie 20km/h te hard gaat
Op vrijdag 17 oktober 2003 08:47 schreef Herkauwer het volgende:[..]
Ach misschien kent die iemand met een geijkte teller
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |