hoop dat ie wel Davis Love III bedankte voor z'n afschuwelijk slechte spelquote:Op maandag 1 maart 2004 20:22 schreef Pistol_Pete het volgende:
En Woods heeft gewonnen
de kans dat Derksen nog zo'n uitschieter zal hebben is niet al te groot ben ik bang.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 00:07 schreef golfer het volgende:
Derksen kan zijn titel dus niet verdedigen, want heeft de cut gemist.
makkelijk, hilversum zou ik niet kiezen. Links natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2004 16:50 schreef Marisol het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op woensdag 7 januari 2004 17:18 schreef mitt het volgende:<br>zo deze mag ook weer een schop, aangezien het golfseizoen weer een beetje uit z'n winterslaap komt.<hr></blockquote>Precies!<br>Wie is er trouwens voor een Dutch Open dit jaar op Hilversum? Of zou je zelf liever voor een andere baan kiezen? Zo ja welke?
weet het. wordt een beetje saai als het elk jaar op de zelfde baan wordt gepseeld. mooie links zou veel moeiljker zijn. noordwijkse met windkrachtje 6, zou prachtig om de pros dan zien te spelenquote:Op woensdag 10 maart 2004 19:29 schreef golfer het volgende:
De baankeuze voor het KLM-open van dit jaar in augustus is definitief gevallen op Hilversum.
Thanx, was ik helemaal vergeten.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:50 schreef Pistol_Pete het volgende:
*Kick
Er is dit weekend trouwens weer live golf op de BBC. Ze zenden de British Masters uit.
quote:Voor de eerste keer sinds oktober vorig jaar staat Tiger Woods weer op de eerste plaats bij een golftoernooi van de PGA Tour. De beste speler van de wereld sloot vrijdag in Charlotte (Noord-Carolina) de tweede dag af met een rondje van 66 slagen. Daarmee kwam de Amerikaan op een totaal van 135, twee minder dan zijn achtervolgende landgenoten Triplett, Begay en Oberholser.
15 t/m 18 juli op Royal Troon.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:12 schreef Quickbeam het volgende:
wanneer begint de british open eigenlijk (beetje lomp)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |