quote:
Op woensdag 19 november 2003 12:10 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:Extreem Rechts
En dat basseer je op? Het Nederlandse elftal trekt volgens mij niet dergelijke bezoekers.
quote:Slap gelul is dit .. Dus hoef ik het nergens op te basseren. Lighten up dude!
Op woensdag 19 november 2003 12:17 schreef calvobbes het volgende:[..]
En dat basseer je op? Het Nederlandse elftal trekt volgens mij niet dergelijke bezoekers.
quote:Ja dat was wel duidelijk.
Op woensdag 19 november 2003 12:53 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:Slap gelul is dit ..
quote:niet erg boeiend blijkbaar, of ze zijn allemaal vermoord door uitzinnige oranje fans en bloeddorstige schotten.
Op donderdag 20 november 2003 14:38 schreef PLAE@ het volgende:
En hoe was het?
quote:Het concert was echt TOP!! En wat is ze toch lekker die Beyonce
Op donderdag 20 november 2003 14:38 schreef PLAE@ het volgende:
En hoe was het?
Mijn vriendin en ik hebben een top avond gehad. En wat dan nog mooi meegenomen was dat Nederland met 6-0 gewonnen had
quote:Echt een fan ben je niet echt dan... want anders zou je wel weten dat ze een hele cd heeft en niet maar 3 nummers... en van deze cd heeft ze het merendeel gezongen...dus wat je zegt gaat niet echt ergens over.
Op donderdag 20 november 2003 23:08 schreef Aventura het volgende:
Ik was er ook. Alle Idols-gastjes waren er trouwens ook, ook in de boxen boven. Ik vond het trouwens een show die erg opgevuld was. Ik bedoel ze heeft maar 3 nummers. De rest deed ze covers of nummers van Destiny's Child. Ik vnd het wat dat betreft mager. Al maken Beyoncees looks en uitstraling en zangtalent natuurlijk veel goed.
Dat ze ook stukjes van Destiny's Child zong vond ik ronduit geniaal.. de manier waarop ze het publiek daarbij betrok.. het schepte een hele goede sfeer. Zangtechnisch was ze zeer sterk. Ik heb haar niet één keer de mist in horen gaan.
Wat ik ook erg goed vond was de opvulling tijdens het verkleden. Ik heb me super vermaakt!
voor beyoncé!!!
quote:Dat viel wel mee hoor met covers, de meeste nummers waren toch echt wel van haar cd. Een klein gedeelte van de show was covers, maar niet meer dan bij andere concerten.
Op donderdag 20 november 2003 23:08 schreef Aventura het volgende:
Ik was er ook. Alle Idols-gastjes waren er trouwens ook, ook in de boxen boven. Ik vond het trouwens een show die erg opgevuld was. Ik bedoel ze heeft maar 3 nummers. De rest deed ze covers of nummers van Destiny's Child. Ik vnd het wat dat betreft mager. Al maken Beyoncees looks en uitstraling en zangtalent natuurlijk veel goed.
Voor Beyonce fans (net als ikzelf) was het ongetwijfeld een super concert.
quote:Hmm ja een 2 nummers van Michael Jackson geloof ik en een medley van DC nummers, maar ze heeft bijna haar complete cd gespeeld.
Op donderdag 20 november 2003 23:18 schreef Aventura het volgende:
Jullie hebben gelijk ik ben geen echte fan, sterker nog ik hou eigenlijk alleen maar van metal en rock maar ik had kaarten gekregen en wilde het graag zien want ik vind haar stem heel erg okay, en vond Destiny's Child ook altijd wel okay... Vandaar!
Enne als je 'mijn leeftijd' hebt, weet je dat ze toch wel een stuk of 2,3 covers speelde
Enne ik ben ook een rock en metal fan, maar Beyonce en Shakira enzo vind ik echt top.
quote:
Het was allemaal een beetje rottig gepland. De verplaatsing van de show van de Statenhal in Den Haag naar de Amsterdamse Heineken Music Hall (officieel om 'technische reden', maar volgens ingewijden omdat er niet genoeg kaarten waren verkocht...).En dé wedstrijd Nederland ? Schotland met dik 40.000 bezoekers in de op een steenworp afstand gelegen Amsterdam ArenA. De opkomst voor r&b-diva Beyoncé's laatste concert van de 'Dangerously in love'-tour was dan ook een beetje teleurstellend.
Zeker omdat wij altijd hebben gedacht dat Destiny's Childs leading lady alles in zich had om de nieuwe Tina Turner of Diana Ross te worden, maar die belofte lijkt ze op haar 21e (nog) niet helemaal waar te kunnen maken.
De hitsingles 'Baby Boy', 'Work it out' en 'Crazy in Love' waren de hoogtepunten in een show die in onze ogen veelal Amerikaans en pathetisch overkwam, met veel Mariah Careyachtige uithalen en geveinsde emoties.Toch blijft de schittering van belofte. Ze is beeldschoon, kan dansen, zingen en is niet bang zich letterlijk in het zweet te werken. Een hele grote plus was de funky live band compleet met blazers en contrabas. Een zeldzaamheid in r&b-land.
Toch frappant dat de Destiny's Child-medley, met muziek op tape, de zaal helemaal loskreeg. Kennelijk heeft ook Beyoncé zich nog niet helemaal losgezongen van Kelly en Michelle.
Al met al een geslaagd concert. Ben afgelopen week naar drie concerten geweest in de HMH(nelly, beyonce & craig david) en vond dit concert toch het beste!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |