abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 oktober 2003 @ 23:00:25 #1
69318 CuppyCake
You make me Sick
pi_13933216
Volgens mij heb ik bij RTL Boulevard opgevangen dat Beyonce volgende maand een concert geeft in Den Haag.... weet iemand daar wat meer van?
Is de voorverkoop bijv. al gestart??
Don't Worry I Won't Bite, Only if You want me Too.....
pi_13933253
Van de Mojo mailing list:
quote:
Geef Beyoncé een warm onthaal
Deze sexy megababe heeft ècht alles in huis: the voice, the music and the looks. Superstar Beyoncé is de gekroonde koningin in het land der hits. Goed nieuws voor al haar onderdanen: hare koninklijke hoogheid komt naar Nederland voor een eenmalig concert.

Of ze nou deel uit maakt van het R&B-trio Destiny's Child of helemaal in haar eentje opereert: alles wat Beyoncé Knowles aanraakt, verandert op slag in glimmend goud.

In een mum van tijd heeft ze samen met haar hartsvriendinnen Kelly Rowlands en Michelle Williams van Destiny's Child de wereld verovert met krakers als Survivor, Independent Women en Bootylicious.

Ook als solo-artiest zal je Beyoncé de komende tijd niet horen klagen. Sinds de release van haar debuutalbum Dangerously In Love ligt de wereld opnieuw aan haar poezelige voetjes. De retefunky eerste single Work It Out is het startsein van een nieuwe carrière. Baby Boy met rapper Sean Paul kan La Knowles rekenen tot haar laatste wapenfeit.

Kom op audiëntie bij Queen Beyoncé en geef haar een warm onthaal!

Woensdag 19 november 2003
Statenhal - Den Haag
Entree: E 38,- (exclusief servicekosten)
Aanvang: 20.00 uur

Kaartverkoop door Ticket Service begint zaterdag 18 oktober om 10.00 uur via de grotere postkantoren, VVV's en GWK's, 0900-300 1250 (45 ct.p.m.), www.ticketservice.nl en de bekende voorverkoopadressen.

pi_13933337
38 euro (inc 40+) voor een concert van een simpel zangeresje. tering wat duur
  donderdag 16 oktober 2003 @ 23:07:44 #4
69318 CuppyCake
You make me Sick
pi_13933380
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 23:02 schreef calvobbes het volgende:
Van de Mojo mailing list:
[..]
Ik hou van je! Dank je wel!
  donderdag 16 oktober 2003 @ 23:12:10 #5
69318 CuppyCake
You make me Sick
pi_13933479
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 23:05 schreef thaWarhead het volgende:
Dan is de wereld vergeven met simpele zangers en zangeressen want elk concert is zo duur, zo niet duurder .......
  donderdag 16 oktober 2003 @ 23:13:01 #6
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_13933504
quote:
jouw mening...
wat vindt jij dan wel leuk?
pi_13933517
40 pleuro vind ik dr echt niet waard.
pi_13933520
ik heb nooit meer dan 30 euro voor een concertkaartje hoeven te betalen...
pi_13933565
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 23:13 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

jouw mening...
wat vindt jij dan wel leuk?

Ik zou voor dat geld naar Erykah Badu gaan als ik een zangeres wilde zien... Dat is nog s iemand die muziek maakt, niet het zoveelste popprinsesje
  donderdag 16 oktober 2003 @ 23:25:11 #10
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_13933817
Dit is goed nieuws!!!!

Jammer dat er maar weinig tijd zit tussen start voorverkoop en t concert.

donderdag 16 oktober 2003 @ 23:43:43 #11
69318 CuppyCake
You make me Sick
pi_13934207
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 23:15 schreef thaWarhead het volgende:

[..]

Ik zou voor dat geld naar Erykah Badu gaan als ik een zangeres wilde zien... Dat is nog s iemand die muziek maakt, niet het zoveelste popprinsesje

Dus je gaat 24 november?
pi_13934264
Ehm, kan dit topic dan ook over het concert gaan en voor de fans gehouden worden. Mensen die er niet van houden, kunnen hun mening in het topic over de artiest laten horen, maar hou concerttopics voor de fans.
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 10:23:16 #13
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_13961013
net maar ff kaarten gehaald
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 19:39:46 #14
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_13970697
Gaat er verder niemand?

het is niet eens uitverkocht binnen een dag

pi_13970753
Ik zou eigenlijk wel willen, maar ik kan niet
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 13:03:54 #16
69318 CuppyCake
You make me Sick
pi_14028986
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 19:39 schreef PLAE@ het volgende:
Gaat er verder niemand?

het is niet eens uitverkocht binnen een dag

Idd! Toen ik belde om kaarten te reserveren (dacht dat het al uitverkocht zou zijn) vertelde de dame die ik aan te telefoon had dat er nog genoeg kaarten waren.....
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 12:43:08 #17
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_14124264
quote:
idd. das wel duur. tis wel geinige muziek maar om meer dan ¤ 40,- daarvoor te gaan betalen is wat overdreven
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 12:46:13 #18
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_14124311
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 23:12 schreef CuppyCake het volgende:

[..]

Dan is de wereld vergeven met simpele zangers en zangeressen want elk concert is zo duur, zo niet duurder .......

nee niet elk concert is zo duur. t concert van Evanescence van vorige week zaterdag kostte ¤ 23,20 (incl. servicekosten). Kregen we 2 bands in het voorprogramma en Evanescence die zelf ruim een uur speelde
Dan vind ik ¤ 40 behoorlijk duur
pi_14648442
Maak er maar Music Hall van want het concert is verplaatst naar de Music Hall in Amsterdam!

Van de Mojo site:

quote:
Ben je van plan om op woensdag 19 november naar het spetterende optreden van Beyoncé te gaan, let dan even op. Het concert is verplaatst van de Statenhal in Den Haag naar de Heineken Music Hall in Amsterdam Zuidoost.

Deze verplaatsing is noodzakelijk vanwege onverwachte aanpassingen in de produktie. De aanvangstijd blijft 20.00 uur.

Heb je al kaarten in huis, dan hoef je niets te doen: je kaarten blijven gewoon geldig voor het optreden in Amsterdam. Zie je liever ervan af om naar Beyoncé te gaan, dan kan je je kaart(en) terugbrengen vanaf dinsdag 18 november bij één van de voorverkoopadressen van Ticket Service.

In het voorprogramma staan Solange, het zusje van Beyoncé, en het nieuwe Nederlandse soultalent Sena.

Waarschijnlijk toch iets minder belangstelling voor dat concert dan gedacht. Of het is te laat in de vvk gegaan waardoor mensen geen vrij meer konden krijgen.
  dinsdag 18 november 2003 @ 22:17:16 #20
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_14742237
Ik ga morgen ook. (VIP-kaarten, gratis geregeld via een kennis, anders was ik er niet heengegaan). Het is normaliter helemaal niet mijn stijl maar ik vind Beyonce's muziek (en Destiny's Child) toch wel ok, ik weet wel het verschil tussen kwaliteit en bagger.
  dinsdag 18 november 2003 @ 22:44:29 #21
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_14743182
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 00:28 schreef calvobbes het volgende:

Waarschijnlijk toch iets minder belangstelling voor dat concert dan gedacht. Of het is te laat in de vvk gegaan waardoor mensen geen vrij meer konden krijgen.

geen publiciteit.
laat in de voorverkoop.
en Den Haag beetje ongebruikelijk hiervoor.
pi_14748934
En wie heeft er besloten dat er én een voetbalwedstrijd in de Arena is én het concert van Beyonce in de HMH?

hoe gaat dat samen? Ik mag hopen dat het geen vechten wordt. En hoe moet ik er nu heen? trein en auto zijn eigenlijk allebei geen optie.

ik had zo'n zin in het concert, was helemaal blij toen ik hoorde dat het naar de HMH was verhuisd. Maar nu heb ik dus totaal geen zin meer....

kut voetbal

woensdag 19 november 2003 @ 09:18:58 #23
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_14749302
RELLUH!! LEKKER HARD GAAN RELLUH!!!

(ik heb een klein en donker vermoeden dat er vanavond aan een van de beide partijen een paar doden gaan vallen - beyonce fans dus opgelet )

.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
pi_14751113
Ik ga ook vanavond, heb er zin in.

Het viel mij ook al op dat de kaartjes niet zo heel erg liepen, nou ja des te meer plek heb je.

pi_14751734
Verdomd jah... Dat valt samen met het voetbal.... Da's wel kut jah... Meestal is het wel zo dat de wedstrijd later begint dan het concert en de voetbalfans pas laat naar het stadion gaan.

Dus qua parkeren en treinen zal het iig op de heenreis nog wel meevallen.

En ik snap niet zo goed waarom er vanavond doden zouden gaan vallen! wat een onzin om dat te verwachten

woensdag 19 november 2003 @ 12:10:41 #26
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_14753560
Arena en HMH liggen precies naast elkaar dus dat wordt LACHUH!
Extreem Rechts meets tha dark brotha's and them lovers
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
pi_14753761
quote:
Op woensdag 19 november 2003 12:10 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:

Extreem Rechts

En dat basseer je op? Het Nederlandse elftal trekt volgens mij niet dergelijke bezoekers.

woensdag 19 november 2003 @ 12:53:22 #28
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_14754889
quote:
Op woensdag 19 november 2003 12:17 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En dat basseer je op? Het Nederlandse elftal trekt volgens mij niet dergelijke bezoekers.

Slap gelul is dit .. Dus hoef ik het nergens op te basseren. Lighten up dude!
pi_14754923
present
pi_14755002
quote:
Op woensdag 19 november 2003 12:53 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:

Slap gelul is dit ..

Ja dat was wel duidelijk.
Vreemd soort humor heb jij dan....
  donderdag 20 november 2003 @ 14:38:28 #31
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_14788984
En hoe was het?
  donderdag 20 november 2003 @ 20:21:44 #32
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_14797671
quote:
Op donderdag 20 november 2003 14:38 schreef PLAE@ het volgende:
En hoe was het?
niet erg boeiend blijkbaar, of ze zijn allemaal vermoord door uitzinnige oranje fans en bloeddorstige schotten.
I'm just a girl in the world.
pi_14801248
quote:
Op donderdag 20 november 2003 14:38 schreef PLAE@ het volgende:
En hoe was het?
Het concert was echt TOP!! En wat is ze toch lekker die Beyonce

Mijn vriendin en ik hebben een top avond gehad. En wat dan nog mooi meegenomen was dat Nederland met 6-0 gewonnen had

And dragons... Dragons breathe fire
  donderdag 20 november 2003 @ 23:08:01 #34
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_14802877
Ik was er ook. Alle Idols-gastjes waren er trouwens ook, ook in de boxen boven. Ik vond het trouwens een show die erg opgevuld was. Ik bedoel ze heeft maar 3 nummers. De rest deed ze covers of nummers van Destiny's Child. Ik vnd het wat dat betreft mager. Al maken Beyoncees looks en uitstraling en zangtalent natuurlijk veel goed.
pi_14803044
quote:
Op donderdag 20 november 2003 23:08 schreef Aventura het volgende:
Ik was er ook. Alle Idols-gastjes waren er trouwens ook, ook in de boxen boven. Ik vond het trouwens een show die erg opgevuld was. Ik bedoel ze heeft maar 3 nummers. De rest deed ze covers of nummers van Destiny's Child. Ik vnd het wat dat betreft mager. Al maken Beyoncees looks en uitstraling en zangtalent natuurlijk veel goed.
Echt een fan ben je niet echt dan... want anders zou je wel weten dat ze een hele cd heeft en niet maar 3 nummers... en van deze cd heeft ze het merendeel gezongen...dus wat je zegt gaat niet echt ergens over.

Dat ze ook stukjes van Destiny's Child zong vond ik ronduit geniaal.. de manier waarop ze het publiek daarbij betrok.. het schepte een hele goede sfeer. Zangtechnisch was ze zeer sterk. Ik heb haar niet één keer de mist in horen gaan.

Wat ik ook erg goed vond was de opvulling tijdens het verkleden. Ik heb me super vermaakt! voor beyoncé!!!

pi_14803118
quote:
Op donderdag 20 november 2003 23:08 schreef Aventura het volgende:
Dat viel wel mee hoor met covers, de meeste nummers waren toch echt wel van haar cd. Een klein gedeelte van de show was covers, maar niet meer dan bij andere concerten.

Voor Beyonce fans (net als ikzelf) was het ongetwijfeld een super concert.

donderdag 20 november 2003 @ 23:18:51 #37
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_14803314
Jullie hebben gelijk ik ben geen echte fan, sterker nog ik hou eigenlijk alleen maar van metal en rock maar ik had kaarten gekregen en wilde het graag zien want ik vind haar stem heel erg okay, en vond Destiny's Child ook altijd wel okay... Vandaar!
Enne als je 'mijn leeftijd' hebt, weet je dat ze toch wel een stuk of 2,3 covers speelde
pi_14829692
quote:
Op donderdag 20 november 2003 23:18 schreef Aventura het volgende:
Jullie hebben gelijk ik ben geen echte fan, sterker nog ik hou eigenlijk alleen maar van metal en rock maar ik had kaarten gekregen en wilde het graag zien want ik vind haar stem heel erg okay, en vond Destiny's Child ook altijd wel okay... Vandaar!
Enne als je 'mijn leeftijd' hebt, weet je dat ze toch wel een stuk of 2,3 covers speelde
Hmm ja een 2 nummers van Michael Jackson geloof ik en een medley van DC nummers, maar ze heeft bijna haar complete cd gespeeld.

Enne ik ben ook een rock en metal fan, maar Beyonce en Shakira enzo vind ik echt top.

And dragons... Dragons breathe fire
pi_14829984
Beyoncé blijft belofte:
quote:
Het was allemaal een beetje rottig gepland. De verplaatsing van de show van de Statenhal in Den Haag naar de Amsterdamse Heineken Music Hall (officieel om 'technische reden', maar volgens ingewijden omdat er niet genoeg kaarten waren verkocht...).

En dé wedstrijd Nederland ? Schotland met dik 40.000 bezoekers in de op een steenworp afstand gelegen Amsterdam ArenA. De opkomst voor r&b-diva Beyoncé's laatste concert van de 'Dangerously in love'-tour was dan ook een beetje teleurstellend.

Zeker omdat wij altijd hebben gedacht dat Destiny's Childs leading lady alles in zich had om de nieuwe Tina Turner of Diana Ross te worden, maar die belofte lijkt ze op haar 21e (nog) niet helemaal waar te kunnen maken.
De hitsingles 'Baby Boy', 'Work it out' en 'Crazy in Love' waren de hoogtepunten in een show die in onze ogen veelal Amerikaans en pathetisch overkwam, met veel Mariah Careyachtige uithalen en geveinsde emoties.

Toch blijft de schittering van belofte. Ze is beeldschoon, kan dansen, zingen en is niet bang zich letterlijk in het zweet te werken. Een hele grote plus was de funky live band compleet met blazers en contrabas. Een zeldzaamheid in r&b-land.

Toch frappant dat de Destiny's Child-medley, met muziek op tape, de zaal helemaal loskreeg. Kennelijk heeft ook Beyoncé zich nog niet helemaal losgezongen van Kelly en Michelle.

pi_14877828
Ik ben er ook geweest, en vond t echt een heel erg goed concert. Hele mooie show en decor. Digicam mee naar binnengesmokkeld en 66 fotos gemaakt!
Ik dacht trouwens dat ze drie nummers van Michael Jacksons' album Off The Wall hebben gespeeld, waarvan 1 alleen de band.
De manier waarop ze het podium opkwam was ook wel leuk, vanuit de lucht. Zo verliet ze het podium ook weer op het eind.
Beyonce gaf ook nog even de uitslag van het voetbal door ook al wist ze eigenlijk niet waar ze het over had volgens mij. Maar toen ze dat had gehoord, was ze toch wel blij dat wij allemaal naar haar concert waren gekomen en niet naar het voetbal aan het kijken waren, naja..dat zei ze tenminste. Ook wel grappig was dat toen er iemand een haar-elastiekje het podium opgooide waarvoor ze aan de kant "sprong" dat ze toen iets zei in de trant van "hey I like gifts but dont try to knock me out!"
Wel irritant al dat gezeik van die mensen dat ze het zo warm hadden en dat ze zo weinig ruimte hadden. Vrijdag was ik weer in de HMH (concert van Craig David) en ik hoorde dat er 64 mensen flauw waren gevallen bij het concert van Beyonce.
Het verlaten van Amsterdam was ook allemaal goed geregeld, in de omgeving van de arena stonden overal stewards om de weg te wijzen richting snelweg.

Al met al een geslaagd concert. Ben afgelopen week naar drie concerten geweest in de HMH(nelly, beyonce & craig david) en vond dit concert toch het beste!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')