quote:Als zelfs mn vrouw er niet meer voor wil uitslapen, haar nachtrust verkort voor haar werk... ja dan kan je wel spreken over iets zeer verslavends
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:46 schreef Smots het volgende:
Ik zal 'm dan toch maar eens gaan spelen...
(Ze speelt nu ook al 2 uur weer)
Me compleet onduidelijk hoe het werkt...kost me een hoop slagen dus als iemand tips heeft: dolgraag & grote dank.
quote:Je ziet toch bij je marker staan hoeveel procent kracht je nodig hebt om m daar te krijgen ?
En hoe zie je nou hoe hard je voluit slaat als je chip't?
quote:Serious? Was me niet opgevallen. Danke
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:07 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Je ziet toch bij je marker staan hoeveel procent kracht je nodig hebt om m daar te krijgen ?
En kun je met al je wedges chippen? En met irons?
quote:Chippen is altijd kut.. maar meestal ligt de bal gewoon zo kut dat je met geen enkele slag de hole zou halen.
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:09 schreef Riert het volgende:[..]
Serious? Was me niet opgevallen. Danke
En kun je met al je wedges chippen? En met irons?
quote:Ok, dat klinkt herkenbaar. Ligt het niet aan mij dus
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:22 schreef Bastard het volgende:[..]
Chippen is altijd kut.. maar meestal ligt de bal gewoon zo kut dat je met geen enkele slag de hole zou halen.
Ik kies wel eens voor een FLOP shot, die kiest het spel niet zelf maar ik vind hem wel vaak beter resultaat geven. Of chippen met extra boost er bij en in de lucht heel snel wat meer rol aan geven.
Nu alleen nog van mn afwijking naar links af, die is nogal naar
quote:Heb je niet toevallig steeds wind van rechts? Belangrijke factor.
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:26 schreef Riert het volgende:[..]
Ok, dat klinkt herkenbaar. Ligt het niet aan mij dus
Nu alleen nog van mn afwijking naar links af, die is nogal naar
quote:U speelt TW2004 op de pc?? Heel is tegenhanger van toe
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:53 schreef Riert het volgende:
op de heel?
u bedoelt?
quote:Speel jij wel hetzelfde spel
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:24 schreef Coelho het volgende:[..]
U speelt TW2004 op de pc?? Heel is tegenhanger van toe
Ik geloof nooit dat jij alle slagen Pure raakt...
quote:Nope, PSII. En dat geloof je goed, want als gezegd heb ik dus een gruwelijk irritante afwijking naar links
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:24 schreef Coelho het volgende:[..]
U speelt TW2004 op de pc?? Heel is tegenhanger van toe
Ik geloof nooit dat jij alle slagen Pure raakt...
Maaruh, Wat is toe?
quote:Helaas, het zit echt in mn duim. Ik moet gewoon gevoelsmatig naar rechts slaan om recht te slaan.
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:21 schreef Bastard het volgende:[..]
Heb je niet toevallig steeds wind van rechts? Belangrijke factor.
Over het algemeen lukt het wel, maar soms ben ik het even kwijt en double bogey's komen hard aan in een toernooi.
quote:Ja dan zit je waarschijnlijk gewoon links te meppen
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:52 schreef Riert het volgende:[..]
Helaas, het zit echt in mn duim. Ik moet gewoon gevoelsmatig naar rechts slaan om recht te slaan.
Soms overcorrigeer ik dan, of concentreer ik me teveel op power boost of spin en verdwijnt'ie weer op links.Over het algemeen lukt het wel, maar soms ben ik het even kwijt en double bogey's komen hard aan in een toernooi.
Mn chick heeft het met de powerboost, krijgt ze maar niet voor elkaar.
quote:Wanneer je de bal op de heel (=hiel) van de club raakt, dan raak je hem tussen de sweetspot en de stok in, waardoor de bal een afwijking naar links krijgt (bij een speler die rechtshandig speelt dwz, het poppetje staat links en de club/bal rechts als je met het shot mee kijkt).
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:39 schreef Riert het volgende:[..]
Nope, PSII. En dat geloof je goed, want als gezegd heb ik dus een gruwelijk irritante afwijking naar links
Maaruh, Wat is toe?
Blijkbaar zijn de pc en console spellen behoorlijk verschillend. Ik hoor hier termen als boost, en dat er percentages staan over de te geven kracht. Op de pc is het een muisbeweging waar je gevoel in dient te leggen.
quote:Lach maar, frustrerend hoor
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:14 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja dan zit je waarschijnlijk gewoon links te meppen
quote:PSII?
Mn chick heeft het met de powerboost, krijgt ze maar niet voor elkaar.
dacht trouwens altijd dat het out of bounce was
quote:Ah! Rare termen gebruik je, ken ze niet. Wat jij omschrijft ken ik als een fade en een...uuhhh...draw geloof ik
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:18 schreef Coelho het volgende:[..]
Wanneer je de bal op de heel (=hiel) van de club raakt, dan raak je hem tussen de sweetspot en de stok in, waardoor de bal een afwijking naar links krijgt (bij een speler die rechtshandig speelt dwz, het poppetje staat links en de club/bal rechts als je met het shot mee kijkt).
Tegenhanger is een toe-shot (=teen) waarbij de bal de club op de punt raakt en je een afwijking naar rechts krijgt.
quote:Op de PSII dus met het pookje.
Blijkbaar zijn de pc en console spellen behoorlijk verschillend. Ik hoor hier termen als boost, en dat er percentages staan over de te geven kracht. Op de pc is het een muisbeweging waar je gevoel in dient te leggen.
Way to go EA ![]()
En trouwens, bij golfen hoor je maar 1 handschoen te dragen... Volgens mij was het zelfs zo dat als je rechts bent je om je linkerhand een handschoen moet doen, maar dat weet ik niet zeker.
.
[Dit bericht is gewijzigd door Xante op 17-10-2003 15:22]
quote:Bedankt voor je mening, probeer het es.
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:21 schreef Boerenkool het volgende:
lijkt me nou echt helemaal nix, golven op de computer.
Boerenkool leek me ook eerst niks.
quote:en toen je het proefte dacht je: WAUW! dit moet ik vaker eten.
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:22 schreef Bastard het volgende:[..]
Bedankt voor je mening, probeer het es.
Boerenkool leek me ook eerst niks.
Maar ik heb wel eens wat golfspelletjes gespeeld, maar ik weet niet, zit totaal geen spanning in oid. Misschien bij deze wel, maarja, hoe kan ik hem proberen als ik hem niet heb
Als je eenmaal op het champion niveau zit (4e van de 5), dan krijg je de mogelijkheid om een lesson te nemen in advanced powershot. Daarna sloeg ik hem 9 van de 10 keer straight ipv pull of extreme push.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |