quote:Hmmmm, misschien bedoelde ie het nieuwe album 'Vloeistof'? Weet namelijk bijna 100% zeker dat het de boys van Opgezwolle waren. Op mijn werk staat 3FM namelijk 24-7 op en de enige goede hiphop die ik bij Westbroek gehoord heb (die overigens al enige weken gestopt is nu) was van Opgezwolle.
Op vrijdag 24 oktober 2003 10:25 schreef Seborik het volgende:
Toen ze bij Westbroek waren, zei hij dat er nog niets uit was.
Weet je toevallig nog of de track in het Nederlands gerapt werd?
Dusss.....
Laters!
AA
Hoorde ik gisteren op Colorful FM (..) een R&B-plaatje die de volledige track schaamteloos gesampeld had (zonder er ook maar iets aan te veranderen) met zo'n hoer die er overheen zat te blèren... ![]()
Schande.
quote:Doodstraf toepassen op die bende!
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:02 schreef cosmick het volgende:
De meesten kennen Ed OG & The Bulldogs' 'got to have it' wel denk ik?
Goed nummer!Hoorde ik gisteren op Colorful FM (..) een R&B-plaatje die de volledige track schaamteloos gesampeld had (zonder er ook maar iets aan te veranderen) met zo'n hoer die er overheen zat te blèren...
Schande.
quote:
Goed nummer!Hoorde ik gisteren op Colorful FM (..) een R&B-plaatje die de volledige track schaamteloos gesampeld had (zonder er ook maar iets aan te veranderen) met zo'n hoer die er overheen zat te blèren...
Schande.
En als ze de originele versie draaien in een club is er altijd weer een doos die zegt dat het origineel gejat is van de cover. Het bekendste voorbeeld is ongetwijfeld Knick Knack Patty Wack dat gejat is van California Love
quote:Precies. Toen ze dat nummer draaiden dat ik echt dat ze Ed draaiden omdat het intro zelfs gelijk is. Gaat er ineens zo'n doos zingen ...
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
En als ze de originele versie draaien in een club is er altijd weer een doos die zegt dat het origineel gejat is van de cover.
What's next... 'my melody' met vocalen van Beyoncé eroverheen?
quote:Ik gok op My Part Of Town door Mariah Carey
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:16 schreef cosmick het volgende:
Precies. Toen ze dat nummer draaiden dat ik echt dat ze Ed draaiden omdat het intro zelfs gelijk is. Gaat er ineens zo'n doos zingen ...What's next... 'my melody' met vocalen van Beyoncé eroverheen?
quote:M'n hart!
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ik gok op My Part Of Town door Mariah Carey
quote:Wat een onzin, das gewoon een Joe Cocker-sampletje. In wel meer nummers gebruikt, check:
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het bekendste voorbeeld is ongetwijfeld Knick Knack Patty Wack dat gejat is van California Love
quote:
Cocker, Joe
Joe Cocker: (Cube 1973)
* "Woman to Woman"
EPMD's "Knick Knack Patty Wack"
Nice & Smooth's "How to Flow"
Quasimoto's "Astro Black"
Queen Mother Rage's "Path of the Mad"
Tupac ft Dr. Dre & Roger Troutman's "California Love"
Ultramagnetic MC's "Funky"
Ultramagnetic MC's "Blast from Our Past"
Wreckx-N-Effect's "New Jack Swing II"
quote:Vertel dat eens aan die wannabe gangsters die in de clubs zitten
Op vrijdag 24 oktober 2003 15:44 schreef keeper het volgende:Wat een onzin, das gewoon een Joe Cocker-sampletje. In wel meer nummers gebruikt, check:
quote:Dan staan ze je allemaal zo aan te kijken:
Op vrijdag 24 oktober 2003 17:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Vertel dat eens aan die wannabe gangsters die in de clubs zitten
quote:Oh, die van die striptease-plaat 'you can leave your head on'.
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:25 schreef Mr.Tear het volgende:[..]
Dan staan ze je allemaal zo aan te kijken:
Joe Cocker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Yep.
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:44 schreef cosmick het volgende:[..]
Oh, die van die striptease-plaat 'you can leave your head on'.
quote:was niet serieus bedoelt hoor
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:49 schreef Mr.Tear het volgende:[..]
Yep.
quote:Aaight, het had wel gekund, toch?
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:50 schreef cosmick het volgende:[..]
was niet serieus bedoelt hoor
quote:O tuurlijk! Ik vind het altijd leuk om originele nummers van mijn favo tracks te kennen (in 'funky' van Ultra zit bijv ook de legendaaarische Roy Ayers break).
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:53 schreef Mr.Tear het volgende:[..]
Aaight, het had wel gekund, toch?
Kameraad van me heeft al die shit op vinyl. En ik dus op cd
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:59 schreef cosmick het volgende:[..]
O tuurlijk! Ik vind het altijd leuk om originele nummers van mijn favo tracks te kennen (in 'funky' van Ultra zit bijv ook de legendaaarische Roy Ayers break).
Kameraad van me heeft al die shit op vinyl. En ik dus op cd
Voor de liefhebbers voor Westside Gangsta-Funk, en Westside Connection fans/liefhebbers, hier hun nieuwe clip.
Clip is wel aardig, nummer vind ik mwoa (ken sowieso niet veel van Westside Connection).
Daar staat trouwens ook de nieuwe clip van Black Eyed Peas - Shut up, wel weer meer BEP style, vind ik.
En de nieuwe clip van Wyclef Jean - Industry, ik vind het wel een dope nummer. ![]()
Ik doe dit uiteraard voor de liefhebber. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Tear op 24-10-2003 20:35]
quote:Be my guest
Op vrijdag 24 oktober 2003 20:00 schreef Mr.Tear het volgende:
Dat is trouwens een mooi lijstje die hebt in de album track top 100 Tony, staan ook een paar leuke niet hiphop-nummers tussen. Maarreh, zal ik een paar hiphopnummers van jou uit die lijst overnemen, dan hebben die tenminste nog een kans. Als ik weer andere nummers neer ga zetten schiet het waarschijnlijk nog niet op en ik kan mee uiteraard goed vinden in al die tracks.
Dat nummer van Wyclef daarentegen is wel weer dope, hoewel ik bij die beat een beetje heb van "waar ken ik dat toch van".
quote:Nee, in het Engels.
Op vrijdag 24 oktober 2003 10:56 schreef AboruAsli het volgende:
Weet je toevallig nog of de track in het Nederlands gerapt werd?
Moet k toch nog es terug gaan als kmeer tijd heb
quote:Die single heb ik ooit nog es gekregen van een vriend. Ed OG & The Bulldogs gecoverd door Monica & Jermaine Dupri.
Schande.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |