Ik dus bellen naar de postbank, zegt die meid, dat ik pech heb en dat ze me over 5 dagen een nieuwe sturen... voorlopig heb ik geen geld dus... zegt die meid ook nog eens" als u geld nodig hebt, moet u lenen van iemand"
Ik heb nog kascheques liggen thuis, die kan ik ook al niet meer gebruiken zegt ze Dus nu moest ik geld lenen van Karel, 1 van mijn klasgenoten, die met een dikke Jaguar xk8 rijdt, zoals al die rijke managers die bij me in de klas zitten..
die me echt als een arme sloeber zien, ik heb laatst ook al geld geleend om te kunnen eten smiddags..
maarja Karel kon me gelukkig 20 euro lenen, nu hopen dat ik het red tot volgende week..
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 16-10-2003 18:49]
quote:Dat dacht ik ook...
Op donderdag 16 oktober 2003 18:49 schreef Anthraxx het volgende:
Als het te lang duurt geeft ie de pinpas toch terug en breekt ie de transactie af?
quote:dat klopt... hij brak de transactie af , maar nam gelijk mn pinpas in..
Als het te lang duurt geeft ie de pinpas toch terug en breekt ie de transactie af?
quote:Nee.. als iemand dan neervalt voor de automaat kan je dus het pasje jatten.
quote:Ik zal het nog beter verwoorden:
Op donderdag 16 oktober 2003 18:50 schreef ToBe het volgende:[..]
Dat dacht ik ook...
Ik heb het zelf meegemaakt bij de Rabobank hier, dat ik iets te lang stond te wachten en dat het ding zei: "De transactie wordt afgebroken". Daarna piepte het apparaat met de melding of ik mijn pinpas wou terugnemen.
Dus ik geloof BHFH niet.
quote:Die tekst heb ik niet geprogrammeerd. Lijkt me erg sterk dus!
Op donderdag 16 oktober 2003 18:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik was wezen pinnen bij de postbank... Ik stop mijn pas in de gleuf en toen zei de automaat "De transactie duurt te lang, uw pas wordt ingenomen" en toen was ik mijn pinpas kwijt
[Dit bericht is gewijzigd door egel op 16-10-2003 18:54]
quote:dan geloof je het niet.... bel de postbank!!
Op donderdag 16 oktober 2003 18:51 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Ik zal het nog beter verwoorden:
Ik heb het zelf meegemaakt bij de Rabobank hier, dat ik iets te lang stond te wachten en dat het ding zei: "De transactie wordt afgebroken". Daarna piepte het apparaat met de melding of ik mijn pinpas wou terugnemen.
Dus ik geloof BHFH niet.
Hij zei letterlijk "De transactie wordt afgebroken, uw pinpas wordt ingenomen" Hij maakt een geluidje of hij vast zat..
[Dit bericht is gewijzigd door stay_fun op 16-10-2003 18:54]
quote:Ik geloof hem wel, want het gaat hier om de POSTBANK
Op donderdag 16 oktober 2003 18:51 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Ik zal het nog beter verwoorden:
Dus ik geloof BHFH niet.
quote:Naar welke school ga jij ?
van Karel, 1 van mijn klasgenoten, die met een dikke Jaguar xk8 rijdt, zoals al die rijke managers die bij me in de klas zitten.
quote:het was na sluitingstijd.. en ik wil ook niet dat ze mn pas uit de achterkant van de automaat halen en dan mijn geld van de bank halen, dus heb ik naar vermissingen gebeld en die juffrouw zei ook dat ze officieel de pas niet terug mogen geven trouwens... maar dat het soms wel gebeurd... ik wilde het risico niet nemen en de volgende dag voor niks teugrijden naar het postkantoor, dus heb ik maar meteen een nieuwe op laten sturen en die pas geblokkeerd.
Op donderdag 16 oktober 2003 18:53 schreef stay_fun het volgende:
Pas terug aan het einde van de dag
En je kunt je pas aan het einde van de dag ook gewoon weer ophalen. Loopt er gewoon zo'n postkantoor beambte ff de "achterkant van die automaat in ".
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 16-10-2003 18:56]
quote:LOM
Op donderdag 16 oktober 2003 18:55 schreef Smasr het volgende:[..]
Naar welke school ga jij ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |