abonnement Unibet Coolblue
pi_14106552
Ik vind die hele martine ludo verhaallijn maar niets, ook wat er nog zou kunnen komen lijkt mij niets. Ik snap het ook niet helemaal na de hele roxy verhaallijn heb ik hier ergens een artikel gelezen dat de schrijvers de roxy ludo verhaallijn mislukt vonden, of in ieder geval het karakter roxy mislukt. Omdat zon soort verhaallijn al eens met bowien was gedaan ofzo. En nu gaan de schrijvers van gtst weer de exact zelfde weg in. Hetzelfde geldt voor tracy, is inderdaad een 2de hedwig. Die schrijvers kunnen dus wel opstappen, gaan nu gewoon karakters en verhaallijnen herhalen.

En ik blijf erbij dat wendela de eigenlijke dochter van roxy belinfante is. de gelijkenis zegt het gewoon. Die schrijvers zitten gewoon weer fout.

"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_14106760
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 11:06 schreef RemCow het volgende:

[..]

Eensch, de grappen die ze samen maken zijn zelfs leuk .

"Was wel lekker overzichtelijk daar...'(iets)' beetje vuurtje stoken, beetje doodgaan"


"Beetje slapen, beetje vuurtje stoken, beetje doodgaan"
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 18:52:09 #178
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_14112240
Ludo weet alles van de 3 miljoen gulden af.
Hij werkt bij de bank als curator, en kwam bij Van Houten werken nadat Frits dood ging, het bedrijf had achtergelaten aan Dian en zij er een potje van maakte.

HIj zal het wel gebruikt hebben voor het opstarten van zijn veilinghuis.

Ik vind trouwens raar dat Janine aan ludo vraagt of hij Van Houten kent.
Natuurlijk kent hij hem, hij heeft in dat bedrijf gewerkt. Domme vraag.

Martine, whoehaha in 1 woord geweldig
Zo is er geen kluis, zo is er wel een kluis, oo o o o o wat een simpel beroep hebt u toch.
Nu dian nog terug en de slechteriken zijn weer in de meerderheid,

De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
pi_14114010
Voor mij hoeft die verhaallijn Ludo/Martine ook niet echt.

Die Laura en Dennis beginnen nu ook wel behoorlijk irritant te worden trouwens.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_14120344
Dennis!
Ludo!

Even voor de duidelijkheid, ik ben de serie gaan kijken vanaf het moment dat Ludo een echte crimineel was. (Met al die 'mannetjes' van hem enzo.) En ik hoop nu echt dat dat weer terug komt. Ben ook blij dat Dennis het eindelijk niet meer pikt!

En voor mensen die het al willen weten, hieronder voor wat er volgende week gebeuren gaat:
spoiler:

Maandag 27 oktober
Valerie wordt zo door Charlie onder druk gezet dat ze een onverwachte bekentenis doet. Ray heeft angstaanvallen vanwege zijn Egypteavontuur. Robert probeert zijn cokegebruik te bagatelliseren, maar Milan trapt er niet in. Laura zint op wraak omdat Dennis haar zoontje heeft ontvoerd.

Dinsdag 28 oktober
Martine gaat de financiële gangen van Ludo na en komt tot opzienbarende conclusies. Dennis is radeloos na de wraakaktie van Laura. Hij gaat zelfs in het buitenland zoeken. Valerie heeft met Charlie te doen en onderneemt een lijmpoging met Milan.

Woensdag 29 oktober
Jef is des duivels als Robert fouten heeft gemaakt in zijn werk. Barbara voelt zich gepasseerd als Charlie niet haar, maar wel Valerie op de hoogte brengt van haar nacht met Milan. Tracey kan nauwelijks verbergen dat ze zwaar verliefd op Milan is. Sjors ondervraagt Ludo over de financiële handel en wandel van haar vader Frits van Houten.

Donderdag 30 oktober
Martine denkt dat ze Ludo een stapje voor is, maar Ludo speelt een sluw kat-en-muis spelletje. Dennis keert terug van een vergeefse reis naar het buitenland, maar krijgt wel een levensteken van Laura. Pascale doet zo haar best het Benjamin naar de zin te maken dat dit zich tegen haar keert.

Vrijdag 31 oktober
Janine doet een interview met Ray over zijn tijd in de onderaardse tempel. Het grijpt haar echter meer aan dan verwacht. Morris probeert Charlie te waarschuwen voor Tracey. Jef zet Robert onder druk en wil weten wat er toch met hem aan de hand is. Robert weet Milan hoopvol te stemmen over zijn cokegebruik, maar het is de vraag of hij zo sterk is als hij zich voordoet.

'Next time you hit me, make sure I don't wake up.'
pi_14123290
Hoe wist Valerie dat Robert coke gebruikt? Of waarom dacht Robert dat? Ik wist wel dat Milan het gezien had, maar dat met Valerie niet.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 11:51:41 #182
60976 Queen_Em
Ook op zon- en feestdagen.
pi_14123596
"Caroline De Bruijn, Janine in GTST, mag dan veertig zijn, je ziet het haar niet aan. Ze oogt nog net zo jong en aantrekkelijk als een aantal jaren geleden. Populair als Caroline is, weet zij telkens wanneer zij een première of feestje bezoekt alle ogen op zich te richten. Daarbij is het menigeen opgevallen hoe goed zij er uit ziet. Weekend kwam achter haar geheim. Caroline De Bruijn blijkt een aantal keren per jaar een bezoekje te brengen aan de kliniek van Robert Schumacher, de man die op dit moment in het middelpunt van de belangstelling staat in het televisieprogramma 'Make me beautiful'.
Maar omdat Caroline met een zekere regelmaat haar onderhoudsbeurt krijgt, valt het zelfs in haar directe omgeving niemand op omdat er tussen hoe zij ervoor en erna uitzag nauwelijks verschillen zijn waar te nemen. Caroline schijnt nogal last te hebben vvan harde lijnen en rimpels in haar gezicht en laat daarom haar gezicht inspuiten met waarschijnlijk collageen. Tijdens deze behandeling wordt een verdovende crème gebruikt, zodat Caroline van de injecties niets voelt. Met name rond haar lippen zou zij veel last hebben van rimpeltjes, die door middel van deze methode worden weggewerkt. Mensen die een redelijke tot stevige roker zijn, en ook Caroline rookt volgens insiders, hebben op hogere leeftijd last van deze rimpels of harde lijnen in hun huid. Natuurlijk mag niemand weten van haar bezoekjes aan de kliniek van Robert Schumacher, zelfs voor haar directe omgeving houdt zij die verborgen..."

Dit stond in de Weekend van afgelopen week. Nou is de Weekend niet echt een betrouwbare bron te noemen, maar toch.

[Dit bericht is gewijzigd door Queen_Em op 25-10-2003 18:32]

"Thuis is waar je jas hangt, waar je droomt van ergens anders, waar je weg wilt, dat is thuis. Thuis is die ellende waar je altijd weer naar terug verlangt, dus wanneer gaan we, wanneer gaan we, wanneer gaan we weer naar huis?"
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 12:07:39 #183
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_14123804
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 11:31 schreef Svensational het volgende:
Hoe wist Valerie dat Robert coke gebruikt? Of waarom dacht Robert dat? Ik wist wel dat Milan het gezien had, maar dat met Valerie niet.
Dat vraag ik me dus ook af! Ik vond dat stukje zo wazig toen Milan bij Valerie stond en Robbert opbelde.. Ik snapte er totaal geen zak van wrom hij zei dat ze het wist, en zij vertelde dat Milan het haar net verteld had :S
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 14:20:00 #184
64256 Demol
Lucid Dreamer
pi_14125827
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 20:39 schreef RedGuy het volgende:
Ik ben vast niet de enige die de inhoud het laatje van Robert uit zijn hoofd kent?
Ik heb precies hetzelfde bureau als Robert, met hetzelfde laatje.
Alleen niet met dezelfde inhoud
Free Your Mind
pi_14127356
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 11:51 schreef Queen_Em het volgende:
Kijk nou 's wat ik op internet vond over Caroline de Bruijn (Janine):

"Caroline De Bruijn, Janine in GTST, mag dan veertig zijn, je ziet het haar niet aan. Ze oogt nog net zo jong en aantrekkelijk als een aantal jaren geleden. Populair als Caroline is, weet zij telkens wanneer zij een première of feestje bezoekt alle ogen op zich te richten. Daarbij is het menigeen opgevallen hoe goed zij er uit ziet. Weekend kwam achter haar geheim. Caroline De Bruijn blijkt een aantal keren per jaar een bezoekje te brengen aan de kliniek van Robert Schumacher, de man die op dit moment in het middelpunt van de belangstelling staat in het televisieprogramma 'Make me beautiful'.
Maar omdat Caroline met een zekere regelmaat haar onderhoudsbeurt krijgt, valt het zelfs in haar directe omgeving niemand op omdat er tussen hoe zij ervoor en erna uitzag nauwelijks verschillen zijn waar te nemen. Caroline schijnt nogal last te hebben vvan harde lijnen en rimpels in haar gezicht en laat daarom haar gezicht inspuiten met waarschijnlijk collageen. Tijdens deze behandeling wordt een verdovende crème gebruikt, zodat Caroline van de injecties niets voelt. Met name rond haar lippen zou zij veel last hebben van rimpeltjes, die door middel van deze methode worden weggewerkt. Mensen die een redelijke tot stevige roker zijn, en ook Caroline rookt volgens insiders, hebben op hogere leeftijd last van deze rimpels of harde lijnen in hun huid. Natuurlijk mag niemand weten van haar bezoekjes aan de kliniek van Robert Schumacher, zelfs voor haar directe omgeving houdt zij die verborgen..."

Dit stond in de Weekend van afgelopen week. Nou is de Weekend niet echt een betrouwbare bron te noemen, maar toch.


Wat een onzin, en wat in de Weekend staat, daar kun je vanuit gaan dat dat echt allemaal verzonnen is.

Bovendien ziet ze er toch niet opvallend jong uit voor haar leeftijd?

Ze ziet er gewoon uit als veertig, ze is wel heel knap, maar mensen van veertig zijn echt nog geen bejaarden hoor! (Ben zelf 37, vandaar).

  zaterdag 25 oktober 2003 @ 18:31:42 #186
60976 Queen_Em
Ook op zon- en feestdagen.
pi_14130461
Ik zeg ook niet dat het waar is wat er staat.
"Thuis is waar je jas hangt, waar je droomt van ergens anders, waar je weg wilt, dat is thuis. Thuis is die ellende waar je altijd weer naar terug verlangt, dus wanneer gaan we, wanneer gaan we, wanneer gaan we weer naar huis?"
  zondag 26 oktober 2003 @ 22:28:16 #187
64402 Heronymus
Meten is weten.
pi_14159990
Ik vind die Pascale () ook maar verdacht. Als ik Benjamin was, zou ik haar per direct dumpen.
120 km/u
  maandag 27 oktober 2003 @ 17:03:37 #188
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_14175896
Effe een vraagje?
Where the *** is Lucas???

Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_14176213
Ja, daar zeg je me wat. Hoor je nooit meer wat over idd. Of Sjors heeft het af en toe nog wel over em volgens mij
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  maandag 27 oktober 2003 @ 17:18:45 #190
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_14176307
Ben nog steeds niet achter hoe die Valerie achter het cokegebruik van Robbert is gekomen
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_14176392
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 17:18 schreef thaduck het volgende:
Ben nog steeds niet achter hoe die Valerie achter het cokegebruik van Robbert is gekomen
Dat heeft Milan haar verteld.
pi_14176448
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 17:03 schreef Bupatih het volgende:
Effe een vraagje?
Where the *** is Lucas???


Die is gewoon nooit in beeld. Niet zo handig, een kind, aangezien die maar een paar keer mogen spelen en ze dan weer een ander kind moeten inzetten. Nina komt nog wel eens in beeld omdat ze een sleutelrol vervuld tussen Janine en Ludo, maar Stefano is in New York en dus heeft Lucas nu geen rol.

Overigens wordt Nina wel erg snel oud. Afgelopen jaar werd ze af en toe gespeeld door een meisje van een jaar of 7 en de laatste keer was dat kind zeker een jaar of 10.

pi_14176679
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 17:22 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Dat heeft Milan haar verteld.


Ja, maar Robert was in de veronderstelling dat Valerie het al wist. Hoe kwam hij daarbij dan?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  maandag 27 oktober 2003 @ 17:48:26 #194
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_14177174
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 17:24 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Die is gewoon nooit in beeld. Niet zo handig, een kind, aangezien die maar een paar keer mogen spelen en ze dan weer een ander kind moeten inzetten. Nina komt nog wel eens in beeld omdat ze een sleutelrol vervuld tussen Janine en Ludo, maar Stefano is in New York en dus heeft Lucas nu geen rol.

Overigens wordt Nina wel erg snel oud. Afgelopen jaar werd ze af en toe gespeeld door een meisje van een jaar of 7 en de laatste keer was dat kind zeker een jaar of 10.


Ja, en elke keer heeft ze weer een ander kapsel of een andere haarkleur

Maar ja...tis soap he?:P

Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  maandag 27 oktober 2003 @ 18:12:09 #195
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_14177801
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 17:31 schreef Svensational het volgende:

[..]

Ja, maar Robert was in de veronderstelling dat Valerie het al wist. Hoe kwam hij daarbij dan?


Hij dacht geloof ik dat ze weg wilde gaan om zijn coke-gebruik, maar waarom 'ie dat dan weer dacht.. paranoide wsl...?
Nulla verba sed acta
  maandag 27 oktober 2003 @ 18:54:57 #196
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_14178710
Khoop dat ze nog een keer die GTST-film laten zien, die was egt vet cool!!! Met Laura, die droomde, en al die oude gasten, maar geen Arnie

Weet iemand of ze die film nog een keer laten zien?

En nog een vraagje..ik hoorde een tijdje geleden dat Stefano een broer(tje) zou hebben...of wordt dat het kind van Isabella en Ludo, want dan is dat kind ook een broertje/zusje van stefano

Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  FOK!fossiel maandag 27 oktober 2003 @ 20:21:04 #197
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_14180727
Laura ....
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_14180728
Nou hebben ze weer dat oude beginstukje. Wel met alle nieuwe foto's dus waarschijnlijk blijft ie Hij duurt veel langer. Niet leuk dus
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_14180792
. Robert raakt aan coke, raakt alles kwijt en raakt steeds dieper in de shit. Wat een cliche... .
  FOK!fossiel maandag 27 oktober 2003 @ 20:26:15 #200
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_14180872
Dennis mag z'n (pyama?)broer wel opheisen, halllllloooo
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')