quote:Sorry realist_ik, je had gelijk. Tnx 2u both.
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij komt die wel degelijk uit Ferris Bueller's Day Off. Het is zeker een uitspraak van Ferris. Het is natuurlijk mogelijk dat Robin Williams het ook ooit gezegd heeft, maar ik betwijfel het toch.
maar wie stelt er een vraag?
wie zegt dit?
quote:dat is helemaal correct.
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dustin Hoffman in Wag The Dog (over Woody Harrelson). DVD 2 weken geleden gekocht.
SaintOfKillers +1
Op wie zijn zowel Buffalo Bill uit Silence Of The Lambs, Norman Bates uit Psycho en Leatherface uit Texas Chainsaw Massacre gebaseerd?
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:10 schreef Oscar-Wilde het volgende:
natuurlijk is het van FBDO, de dag nadat hij op tv was geweest zo'n 2 a 3 manden geleden heeft patch zijn sig. veranderd tot wat die nu is.
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:22 schreef realist_ik het volgende:
eddy gain (of gein)
Was geobsedeerd door zijn moeder (=Psycho) en verkleedde zich als haar. Had een jasje gemaakt van huiden (=Silence Of The Lambs). Hing mensen op aan vleeshaak (Texas Chainsaw Massacre). En er zijn nog een hoop onderlinge overeenkomsten.
quote:BRRRRRRRRRRRR
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:26 schreef SaintOfKillers het volgende:[..]
(Ed Gein)
Was geobsedeerd door zijn moeder (=Psycho) en verkleedde zich als haar. Had een jasje gemaakt van huiden (=Silence Of The Lambs). Hing mensen op aan vleeshaak (Texas Chainsaw Massacre). En er zijn nog een hoop onderlinge overeenkomsten.
quote:O
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:25 schreef Patch het volgende:[..]
Jij kent me !
quote:En dan zwijg ik nog over het kannibalisme, de "death masks", de lampekappen van menselijke huid, de schoendoos gevuld met vaginas en de ijskast vol hoofden.
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:27 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
BRRRRRRRRRRRR
quote:gatverdamme
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:29 schreef SaintOfKillers het volgende:[..]
En dan zwijg ik nog over het kannibalisme, de "death masks", de lampekappen van menselijke huid, de schoendoos gevuld met vaginas en de ijskast vol hoofden.
realist_ik +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |