Heeft ze nou zoveel bereikt dan?
quote:Dat lijkt me wel ja...
Op donderdag 16 oktober 2003 15:17 schreef vdo28 het volgende:
quote:..terwijl de hipste producers zich uit de naad hebben gewerkt. Als ze met een nieuwe look komt:
Wat een geweldige muziek. Opnieuw een compleet andere stijl! Alle lof voor Madonna!
quote:..terwijl de hipste designers zich uit de naad hebben gewerkt. Maar als je haar op het podium ziet denk ik: Wat doet dat mens daar nog? Zingen kan ze al lang niet meer. Ze kan het nog volhouden omdat het Madonna is. Als Madonna's hedendaagse kwaliteiten bij een beginner te zien waren geweest was ze meteen al door de pers afgemaakt.
Wow! Kijk die kleding eens! Alweer een nieuwe stijl! Dat heeft ze goed bedacht, en het wordt vast weer een nieuwe trend!
quote:weet je zeker dat je niet gewoon een vooroordeel over haar hebt? want als ik eerlijk ben zie ik al die dingen die jij noemt niet en heb ik er ook geen problemen mee, ze is en was altijd wel een groot succes en ze is niet gestoord geworden zoals zo veel andere sterren die een succes worden
Op donderdag 16 oktober 2003 15:21 schreef Disorder het volgende:
Waar ik me aan erger bij Madonna is dat ze alle eer naar zich toe trekt. Als ze een nieuw album uitbrengt:
[..]..terwijl de hipste producers zich uit de naad hebben gewerkt. Als ze met een nieuwe look komt:
[..]..terwijl de hipste designers zich uit de naad hebben gewerkt. Maar als je haar op het podium ziet denk ik: Wat doet dat mens daar nog? Zingen kan ze al lang niet meer. Ze kan het nog volhouden omdat het Madonna is. Als Madonna's hedendaagse kwaliteiten bij een beginner te zien waren geweest was ze meteen al door de pers afgemaakt.
quote:Ja, ze heeft miljoenen platen verkocht. Erg veel grote hits gescoord. En dat alles met erg uiteenlopende muziek, dus na al die jaren die ze nu al meegaat, lukt het haar steeds weer iets nieuws neer te zetten. Lijkt me wel een prestatie.
quote:Zie mijn post ergens naar boven. Geloven mensen nou echt dat ze dit zelf doet?
Op donderdag 16 oktober 2003 15:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
En dat alles met erg uiteenlopende muziek, dus na al die jaren die ze nu al meegaat, lukt het haar steeds weer iets nieuws neer te zetten. Lijkt me wel een prestatie.
quote:Ja. Hoewel ze het niet alleen doet natuurlijk. Maar het is haar muziek. Ik denk wel dat Madonna doet wat zij wil. Ze laat zich daarbij (logischerwijs) helpen door de beste mensen.
Op donderdag 16 oktober 2003 15:30 schreef Disorder het volgende:[..]
Zie mijn post ergens naar boven. Geloven mensen nou echt dat ze dit zelf doet?
Zeg nou zelf, op basis van haar eerste hits als 'Holiday' of 'Borderline' (toch een beetje niemendalletjes) zullen weinig mensen hebben voorspeld dat ze in 2003 nog steeds zo populair zou zijn.
Ze had trouwens wel een mooi nummer, samen met Massive Attack... Weet de titel niet meer...
quote:heej ze is geen jim of jamai, ze is geen teener van 15 ik denk dat ze na 20 jaar in die industrie wel een gevoel voor "hippe" muziek heeft gekregen en dr eigen muziek kan maken, natuurlijk krijgt ze daarbij hulp van mensen maar dat krijgt iedereen in die wereld. maar ik denk wel dat ze zelf alle nummers bedenkt en schijft ja.
Op donderdag 16 oktober 2003 15:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Ja. Hoewel ze het niet alleen doet natuurlijk. Maar het is haar muziek. Ik denk wel dat Madonna doet wat zij wil. Ze laat zich daarbij (logischerwijs) helpen door de beste mensen.
quote:I want you
Op donderdag 16 oktober 2003 15:36 schreef Ronny2K het volgende:
Ben ook niet echt fan ofzo... Helemaal niet eigenlijk.Ze had trouwens wel een mooi nummer, samen met Massive Attack... Weet de titel niet meer...
quote:Inderdaad, net zoals bij Michael jackson. Ze hebben helemaal geen eigen sound meer en huren maar gewoon de hipste producers in. Daarmee wordt het al snel net zo'n eenheidsworst als de rest in de top 40. Zo'n nummer als 'Music' was ook nooit een hit geworden als het niet van Madonna was imo.
Op donderdag 16 oktober 2003 15:26 schreef Luka het volgende:
Kan me wel vinden in Disorders mening, ze lijkt over haar hoogtepunt heen en daarom wordt het zo geforceerd, althans zo komt op mij over!
quote:Juist, ze verkoopt nog goed omdat ze een groot aantal fans heeft die alles van haar blind kopen maar ik vind haar nog maar zelden(lees nooit) innovatief! maar dat is MHO
Op donderdag 16 oktober 2003 15:38 schreef Posdnous het volgende:[..]
Inderdaad, net zoals bij Michael jackson. Ze hebben helemaal geen eigen sound meer en huren maar gewoon de hipste producers in. Daarmee wordt het al snel net zo'n eenheidsworst als de rest in de top 40. Zo'n nummer als 'Music' was ook nooit een hit geworden als het niet van Madonna was imo.
quote:Dit vind ik dus onzin. Madonna heeft wel degelijk nog een eigen stijl en zou ik zeker niet willen vergelijken met 'zo'n eenheidsworst' als de rest van de top 40. Michael jackson is door omstandigheden wel over zijn hoogtepunt heen. Dat is jammer, want hij heeft goede muziek gemaakt en zou dat misschien nog wel kunnen. Maar hij is gewoon door onder andere zijn ziekte volgens erg ver van de realiteit geraakt. Ach ja, the good old times, ik zoek de eerste cd HIStory maar eens op.
Op donderdag 16 oktober 2003 15:38 schreef Posdnous het volgende:[..]
Inderdaad, net zoals bij Michael jackson. Ze hebben helemaal geen eigen sound meer en huren maar gewoon de hipste producers in. Daarmee wordt het al snel net zo'n eenheidsworst als de rest in de top 40. Zo'n nummer als 'Music' was ook nooit een hit geworden als het niet van Madonna was imo.
quote:Zei behoort tot de grootste allertijden, madonna voert nog steeds de toon aan met haar muziek, dat deed ze toen en dat doet ze nu.
Madonna is nu op oprah winfrey, wat ik dus niet ga kijken.
Maar ik ben benieuwd wat jullie van Madonna vinden?
Ze is namelijk bekend, maar volgens mij niet heel erg populair? Beetje neutraal...
Of niet?Heeft ze nou zoveel bereikt dan?
Artiesten als michael jackson laten het nu afweten kan je nagaan wat voor een icoon Madonna is!
madonna is juist heel vernieuwend bezig de laatste tijd...
quote:hehe eindelijk iemand die het snapt
Op donderdag 16 oktober 2003 15:45 schreef Courage het volgende:
Madonna geen eigen sound? kom op zeg! als er iemand is die een eigen sound heeft dan is het madonna wel.. en het goeie aan madonna is dat ze constant een ander sound weet te creeren.. dit doet ze door voor elk album een andere producer uit te zoeken.. op deze manier vermijd ze het probleem waar veel andere artiesten wel tegen aan lopen, namelijk dat albums qua sound op elkaar gaan lijken..madonna is juist heel vernieuwend bezig de laatste tijd...
quote:Wat een leugens, ze laat in interviews duidelijk blijken met wie ze samenwerkt
Op donderdag 16 oktober 2003 15:21 schreef Disorder het volgende:
Waar ik me aan erger bij Madonna is dat ze alle eer naar zich toe trekt. Als ze een nieuw album uitbrengt:
[..]..terwijl de hipste producers zich uit de naad hebben gewerkt. Als ze met een nieuwe look komt:
quote:Nee, Madonna bewijst zich keer op keer als de ultieme trendsetter.Bovendien is haar zang er alleen beter op geworden.
..terwijl de hipste designers zich uit de naad hebben gewerkt. Maar als je haar op het podium ziet denk ik: Wat doet dat mens daar nog? Zingen kan ze al lang niet meer. Ze kan het nog volhouden omdat het Madonna is. Als Madonna's hedendaagse kwaliteiten bij een beginner te zien waren geweest was ze meteen al door de pers afgemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |