abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13921475
Madonna is nu op oprah winfrey, wat ik dus niet ga kijken.
Maar ik ben benieuwd wat jullie van Madonna vinden?
Ze is namelijk bekend, maar volgens mij niet heel erg populair? Beetje neutraal...
Of niet?

Heeft ze nou zoveel bereikt dan?

Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  donderdag 16 oktober 2003 @ 15:17:54 #2
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_13921497
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 15:17 schreef vdo28 het volgende:
Dat lijkt me wel ja...
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_13921509
Ik bedoel in de zin van hits en dergelijke?
Want ze is er wel al heel lang maar toch..
Convince me if I'm wrong
pi_13921537
Dat ze veel bereikt heeft lijkt me duidelijk, iedereen kent haar wel. Ze maakt zeker afentoe lekkere nummers imo maar ik vind het momenteel een beetje geforceerd worden.
It's my world...you're just livin' in it!!!
  donderdag 16 oktober 2003 @ 15:19:44 #5
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_13921542
Ze heeft ± 140 miljoen platen verkocht... Dan heb je het redelijk gemaakt ja....
  donderdag 16 oktober 2003 @ 15:19:46 #6
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_13921544
Ze heeft ook aardig wat hits gehad. Stuk of 30 in de top 10 zou me niks verbazen.
pi_13921585
Waar ik me aan erger bij Madonna is dat ze alle eer naar zich toe trekt. Als ze een nieuw album uitbrengt:
quote:
Wat een geweldige muziek. Opnieuw een compleet andere stijl! Alle lof voor Madonna!
..terwijl de hipste producers zich uit de naad hebben gewerkt. Als ze met een nieuwe look komt:
quote:
Wow! Kijk die kleding eens! Alweer een nieuwe stijl! Dat heeft ze goed bedacht, en het wordt vast weer een nieuwe trend!
..terwijl de hipste designers zich uit de naad hebben gewerkt. Maar als je haar op het podium ziet denk ik: Wat doet dat mens daar nog? Zingen kan ze al lang niet meer. Ze kan het nog volhouden omdat het Madonna is. Als Madonna's hedendaagse kwaliteiten bij een beginner te zien waren geweest was ze meteen al door de pers afgemaakt.
  donderdag 16 oktober 2003 @ 15:25:46 #8
67800 davidov
Human ^ Together
pi_13921700
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 15:21 schreef Disorder het volgende:
Waar ik me aan erger bij Madonna is dat ze alle eer naar zich toe trekt. Als ze een nieuw album uitbrengt:
[..]

..terwijl de hipste producers zich uit de naad hebben gewerkt. Als ze met een nieuwe look komt:
[..]

..terwijl de hipste designers zich uit de naad hebben gewerkt. Maar als je haar op het podium ziet denk ik: Wat doet dat mens daar nog? Zingen kan ze al lang niet meer. Ze kan het nog volhouden omdat het Madonna is. Als Madonna's hedendaagse kwaliteiten bij een beginner te zien waren geweest was ze meteen al door de pers afgemaakt.

weet je zeker dat je niet gewoon een vooroordeel over haar hebt? want als ik eerlijk ben zie ik al die dingen die jij noemt niet en heb ik er ook geen problemen mee, ze is en was altijd wel een groot succes en ze is niet gestoord geworden zoals zo veel andere sterren die een succes worden
Love is all you need to know, and all you need to know is: Love is all you need.... to know
pi_13921728
Kan me wel vinden in Disorders mening, ze lijkt over haar hoogtepunt heen en daarom wordt het zo geforceerd, althans zo komt op mij over!
  donderdag 16 oktober 2003 @ 15:28:51 #10
67800 davidov
Human ^ Together
pi_13921782
hmm ja maar is het niet zo dat bijna alle top 40 muziek op een 1 of andere manier wel geforceerd is?
Love is all you need to know, and all you need to know is: Love is all you need.... to know
  donderdag 16 oktober 2003 @ 15:29:57 #11
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_13921809
quote:
Ja, ze heeft miljoenen platen verkocht. Erg veel grote hits gescoord. En dat alles met erg uiteenlopende muziek, dus na al die jaren die ze nu al meegaat, lukt het haar steeds weer iets nieuws neer te zetten. Lijkt me wel een prestatie.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_13921835
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 15:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

En dat alles met erg uiteenlopende muziek, dus na al die jaren die ze nu al meegaat, lukt het haar steeds weer iets nieuws neer te zetten. Lijkt me wel een prestatie.

Zie mijn post ergens naar boven. Geloven mensen nou echt dat ze dit zelf doet?
  donderdag 16 oktober 2003 @ 15:32:03 #13
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_13921866
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 15:30 schreef Disorder het volgende:

[..]

Zie mijn post ergens naar boven. Geloven mensen nou echt dat ze dit zelf doet?

Ja. Hoewel ze het niet alleen doet natuurlijk. Maar het is haar muziek. Ik denk wel dat Madonna doet wat zij wil. Ze laat zich daarbij (logischerwijs) helpen door de beste mensen.
pi_13921904
Ik ben niet echt een Madonna-fan (hoewel ze best leuke nummertjes heeft), maar toch respect voor het feit dat ze al twintig jaar aan de muzikale top staat, al is het dan met hulp van een team aan producers, songschrijvers en choreografen en dergelijken.

Zeg nou zelf, op basis van haar eerste hits als 'Holiday' of 'Borderline' (toch een beetje niemendalletjes) zullen weinig mensen hebben voorspeld dat ze in 2003 nog steeds zo populair zou zijn.

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  donderdag 16 oktober 2003 @ 15:36:24 #15
38507 Ronny2K
Hypocrite opportunist...
pi_13921981
Ben ook niet echt fan ofzo... Helemaal niet eigenlijk.

Ze had trouwens wel een mooi nummer, samen met Massive Attack... Weet de titel niet meer...

... Don't infect me with your poison...
  donderdag 16 oktober 2003 @ 15:36:41 #16
67800 davidov
Human ^ Together
pi_13921994
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 15:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ja. Hoewel ze het niet alleen doet natuurlijk. Maar het is haar muziek. Ik denk wel dat Madonna doet wat zij wil. Ze laat zich daarbij (logischerwijs) helpen door de beste mensen.

heej ze is geen jim of jamai, ze is geen teener van 15 ik denk dat ze na 20 jaar in die industrie wel een gevoel voor "hippe" muziek heeft gekregen en dr eigen muziek kan maken, natuurlijk krijgt ze daarbij hulp van mensen maar dat krijgt iedereen in die wereld. maar ik denk wel dat ze zelf alle nummers bedenkt en schijft ja.
  donderdag 16 oktober 2003 @ 15:37:59 #17
32740 Luka
Schop kont!
pi_13922027
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 15:36 schreef Ronny2K het volgende:
Ben ook niet echt fan ofzo... Helemaal niet eigenlijk.

Ze had trouwens wel een mooi nummer, samen met Massive Attack... Weet de titel niet meer...

I want you
  donderdag 16 oktober 2003 @ 15:38:00 #18
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_13922028
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 15:26 schreef Luka het volgende:
Kan me wel vinden in Disorders mening, ze lijkt over haar hoogtepunt heen en daarom wordt het zo geforceerd, althans zo komt op mij over!
Inderdaad, net zoals bij Michael jackson. Ze hebben helemaal geen eigen sound meer en huren maar gewoon de hipste producers in. Daarmee wordt het al snel net zo'n eenheidsworst als de rest in de top 40. Zo'n nummer als 'Music' was ook nooit een hit geworden als het niet van Madonna was imo.
  donderdag 16 oktober 2003 @ 15:41:32 #19
32740 Luka
Schop kont!
pi_13922112
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 15:38 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Inderdaad, net zoals bij Michael jackson. Ze hebben helemaal geen eigen sound meer en huren maar gewoon de hipste producers in. Daarmee wordt het al snel net zo'n eenheidsworst als de rest in de top 40. Zo'n nummer als 'Music' was ook nooit een hit geworden als het niet van Madonna was imo.

Juist, ze verkoopt nog goed omdat ze een groot aantal fans heeft die alles van haar blind kopen maar ik vind haar nog maar zelden(lees nooit) innovatief! maar dat is MHO
pi_13922114
Madonna is relaxed! Niet alles van dr is leuk, maar het album 'Ray of Light' is echt geweldig.. De meeste oude albums zijn ook wel leuk.. Nieuwe album minder! Populair is ze denk ik niet meer, ze was het wel natuurlijk.
  donderdag 16 oktober 2003 @ 15:41:38 #21
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_13922115
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 15:38 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Dit vind ik dus onzin. Madonna heeft wel degelijk nog een eigen stijl en zou ik zeker niet willen vergelijken met 'zo'n eenheidsworst' als de rest van de top 40. Michael jackson is door omstandigheden wel over zijn hoogtepunt heen. Dat is jammer, want hij heeft goede muziek gemaakt en zou dat misschien nog wel kunnen. Maar hij is gewoon door onder andere zijn ziekte volgens erg ver van de realiteit geraakt. Ach ja, the good old times, ik zoek de eerste cd HIStory maar eens op.
pi_13922176
quote:
Madonna is nu op oprah winfrey, wat ik dus niet ga kijken.
Maar ik ben benieuwd wat jullie van Madonna vinden?
Ze is namelijk bekend, maar volgens mij niet heel erg populair? Beetje neutraal...
Of niet?

Zei behoort tot de grootste allertijden, madonna voert nog steeds de toon aan met haar muziek, dat deed ze toen en dat doet ze nu.

Artiesten als michael jackson laten het nu afweten kan je nagaan wat voor een icoon Madonna is!

donderdag 16 oktober 2003 @ 15:45:59 #23
25523 Courage
The cowardly dog...
pi_13922228
Madonna geen eigen sound? kom op zeg! als er iemand is die een eigen sound heeft dan is het madonna wel.. en het goeie aan madonna is dat ze constant een ander sound weet te creeren.. dit doet ze door voor elk album een andere producer uit te zoeken.. op deze manier vermijd ze het probleem waar veel andere artiesten wel tegen aan lopen, namelijk dat albums qua sound op elkaar gaan lijken..

madonna is juist heel vernieuwend bezig de laatste tijd...

I don't want the world to see me cause I don't think that they'd understand,
When everything's made to be broken, I just want you to know who I am...
  donderdag 16 oktober 2003 @ 15:50:57 #24
67800 davidov
Human ^ Together
pi_13922350
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 15:45 schreef Courage het volgende:
Madonna geen eigen sound? kom op zeg! als er iemand is die een eigen sound heeft dan is het madonna wel.. en het goeie aan madonna is dat ze constant een ander sound weet te creeren.. dit doet ze door voor elk album een andere producer uit te zoeken.. op deze manier vermijd ze het probleem waar veel andere artiesten wel tegen aan lopen, namelijk dat albums qua sound op elkaar gaan lijken..

madonna is juist heel vernieuwend bezig de laatste tijd...

hehe eindelijk iemand die het snapt trouwens micheal was een slecht idee die gast is helemaal naar de knoppen gegaan door zn roem en zn geld, madonna in tegendeel maakt nogsteeds vernieuwende en redelijk succesvolle muziek en weet ook nog 2 benen op de grond te houden met behulp van charity en nu ook kinderboeken schrijven.
pi_13923288
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 15:21 schreef Disorder het volgende:
[..]

Wat een leugens, ze laat in interviews duidelijk blijken met wie ze samenwerkt
quote:
Nee, Madonna bewijst zich keer op keer als de ultieme trendsetter.Bovendien is haar zang er alleen beter op geworden.
pi_13924418
Ik vind haar een beetje overschat,..
Maarja ik weet ook weinig van haar....
pi_13929433
In mijn optiek is ze juizt onderschat. Ze heeft een enorme neus voor wat er ondergronds leeft en dat haalt ze naar boven. Als je haar een beetje volgt weet je dat ze dat in feite altijd gedaan heeft en er zelf eigenlijk ook geen geheim van maakt.

Ze is een kei in imagobuilding en weet dat ook iedere keer om te gooien. het feit dat er hier een topic over opent zegt mij genoeg.

pi_13930629
Het ultieme Madonna topic

Hmm, geef dan deze een kick. Was nog redelijk recent actief.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')