woon je in het buitenland ofzoquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:08 schreef Puur het volgende:
Ga al bijna weg, want het is meer dan 300 km rijden..
Volgende keer maar in De Oosterpoort.
Dan ben ik toch niet de enigste gewest die het idee had dat hij eigenlijk vaak dezelfde teksten/klanken gebruikte alleen met steeds weer andere muziek op de achtergrond.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:32 schreef michiel- het volgende:
Concert was geweldig!
Dan kom ik gelijk maar even bij 't andere minpuntje: soms was 't wel veel van 't zelfde ... de tekst 'You saaai lonnnn' kan ik inmiddels dromen, waarom moet dat in 3 of 4 nummers terugkomen.
Ik vond het voorprogramma net een sprookje waarin je steeds werd meegevoerd. Maar het laatste nummer daarvan was wel een aangename afwisselling, had wel iets weg van een kraftwerk nummer.quote:Zelfde geldt voor 't voorprogramma, was leuk om te zien/horen maar duurde net wat te lang, niet afwisselend genoeg.
En wat leken ze reuzen als het doek dicht was en dan de verlichting van achter hun kwam.quote:Oja, wat is die leadzanger fokking dun IRL, dat terzijde.
Dat laatste nummer van Anima / Amina / whatever was inderdaad gebaseerd op een beat en een instrumentje uit dit apparaat: http://www.synthmuseum.com/casio/casvltone01.jpgquote:Op woensdag 16 november 2005 10:47 schreef Basp1 het volgende:
Ik vond het voorprogramma net een sprookje waarin je steeds werd meegevoerd. Maar het laatste nummer daarvan was wel een aangename afwisselling, had wel iets weg van een kraftwerk nummer.
[..]
En wat leken ze reuzen als het doek dicht was en dan de verlichting van achter hun kwam.
waar heb je die setlist vandaan?quote:Op woensdag 16 november 2005 10:51 schreef Bramm het volgende:
Ik vond het fantastisch, Muzikaal gezien het beste wat ik ooit heb gezien (denk ik). En visueel... die vogels die wegvlogen bij het applaus, de schaduwen, de beelden op de achtergrond, in één woord geweldig...
Voor de liefhebber de setlist:
1. Intro
2. Glósóli
3. Sæglópur
4. Njósnavélin
5. Gong
6. Andvari
7. Hoppípolla
8. Með Blóðnasir
9. Olsen olsen
10. Viðrar vel til loftárása
11. Svo Hljótt
12. Heysátan
13. Hafsól
14. Smáskifa
15. Popplagið
Misschien?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:19 schreef Evertje het volgende:
[..]
waar heb je die setlist vandaan?
toch niet een foto gemaakt van de setlist van iemand anders met je gsm![]()
Met dik anderhalf uur vertraging jaquote:Op woensdag 16 november 2005 11:46 schreef Bramm het volgende:
[..]
Misschien?![]()
Ben je nog thuis gekomen?
Ben ik 't wel mee eens, zie ook mijn reactie een paar posts terug. Zo rond het laatste half uur duurde het allemaal net wat te lang, iets teveel trage / soortgelijke nummers. Het voelde soms dan ook als een korte bevrijding als de drummer weer lekker los ging.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:36 schreef metalbazzz het volgende:
Ik hoor alleen maar zwaar lovende reacties. Zelf was ik niet echt bevredigd
Bij mij idem, de rest stond relatief rustig te genieten en deze gozer voor me ging ging bij het minste of geringste meedeinzen. Hij stond voor me EN deed dat ook regelmatig zijwaarts waardoor ik soms mee moest bewegen om nog wat te kunnen zien ...quote:Op donderdag 17 november 2005 23:24 schreef PlanetX het volgende:
Rete-irritant dan weer waren een tweetal mannetjes voor mij (stond helemaal bovenaan, bovenste 'terras' in het midden) die het niet konden laten als een volleerd head-banger te schudden met hun hoofd (uit de maat grrrrr) bij de eerste langzame xylofoon of pianoklanken van praktisch elk nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |