Etienne is van Y Kant Tori Read.quote:
hmmm in dat geval verwijs ik naar www.herinmyhead.comquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:01 schreef LuQas het volgende:
Nee, ik vind dit echt de minste tori-setlist tot nu toe... ik vind Snow cherries from France, Marianne en Toast echt geen leuke nummers. Baker Baker lijkt me wel fijn om te horen, die ken ik ook helemaal niet live...
@ Tom: geef mij maar Tori in haar Baltimore-tijd
[afbeelding]
Ik heb het concert op cd vanuit de Ahoy (shhhht) en ik ik krijg nog steeds kippenvel van Lovesong en Cooling achter elkaarquote:Op woensdag 13 april 2005 12:08 schreef Tranceptor het volgende:
Cooling was mooi in Ahoy, kippenvel!
quote:Op woensdag 13 april 2005 12:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het concert op cd vanuit de Ahoy (shhhht) en ik ik krijg nog steeds kippenvel van Lovesong en Cooling achter elkaarIs ook het stukje zonder band en dat vind ik sowieso mooier.
uuuuuhm... het concert dat ze destijds gegeven heeft in de Ahoy is op tape/cdquote:Op woensdag 13 april 2005 12:37 schreef merry77 het volgende:
Ben benieuwd of de taper arena taper was. Weet je of dat zo is??
[..]
Leuke lijst! daar doe ik het voor!quote:Op woensdag 13 april 2005 14:24 schreef Ang3l het volgende:
Lijst van 12 April:
* knip *
SWEET DREAMSZowel de eurythmics cover als haar eigen nr
Dat ben ik het ook wel met je eens hoor. Een beetje pit hier en daar is cool. Daarom ben ik blij dat ze zo'n gevarieerd oeuvre heeft. Mooie zwijmelliedjes, luisterliedjes en ruigere songs.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:45 schreef timbob het volgende:
maar maar
Cornflake girl is natuurlijk gewoon ... ja
enorm goed.
en yes, anastasia is ook zo'n goed nummer.
dat gelikte van the beekeeper begon me een beetje te irriteren.
in Under the pink zit tenminste nog een beetje pit. een paar uitspattingen hier en daar. er zit meer emotie in denkik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |