quote:ik zie net dat het ook op www.gamefaqs.com staat
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:48 schreef Strolie75 het volgende:[..]
quote:Jawel maar game liever alleen of met een echte gamer.
Op vrijdag 24 oktober 2003 07:49 schreef HomerJ het volgende:[..]
geen vrienden?
Maar ik had het level uitgespeeld zonder die ventilation shaft te mollen.
Dat ging dus ook gewoon
Is wel makkelijk
quote:uhmm hoe heet dat ? ik weet eigenlijk niet precies welk level je bedoeld. En je bedoeld vast Tatarin (toch
Op zaterdag 1 november 2003 18:27 schreef kibber het volgende:
Ik ben in dat level na die moord op die Talkin bezig dus die riolen... Moeilijk level heb steeds te weinig kogels
Interessant spel, maar ik werd er weer misselijk na een half uurtje spelen.
Waarschijnlijk door de scherpte en onafgewerkte kartelrandjes van voorwerpen die m'n brein net iets te veel over laat werken om alles echt in perspectief te laten zien. Bij BF1942 heb ik daar helemaal geen last van.
quote:Geniaal spel. Heb het afgelopen vrijdag na een weekje spelen uitgespeeld op het derde niveau(Freedom Fighter). En ja je krijgt een extra level.
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:46 schreef Smots het volgende:
zeg, is er al iemand die 'm op derde of vierde moeilijkheidsgraad heeft uitgespeeld?
Het schijnt dat je dan namelijk een extra level krijgt....
quote:ja.. en dan het level daarna... dat je in die basis komt en dat dat hele kamp ontruimd is en er overal russen op je staan te schieten...
Op zaterdag 1 november 2003 18:37 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
uhmm hoe heet dat ? ik weet eigenlijk niet precies welk level je bedoeld. En je bedoeld vast Tatarin (toch
)
quote:Ahja, als ik het zie ken ik het vast wel ja
Op zondag 2 november 2003 15:10 schreef kibber het volgende:[..]
ja.. en dan het level daarna... dat je in die basis komt en dat dat hele kamp ontruimd is en er overal russen op je staan te schieten...
quote:Nee had er geen zin meer in vanmiddag nog even spelen
Op zondag 2 november 2003 15:27 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
Ahja, als ik het zie ken ik het vast wel ja
![]()
Maar heb je het ondertussen al gehaald ? of nog niet.
quote:Ik weet het niet, ik ben niet zo heel veel verder, maar ik heb het dus ook nog niet uitgespeeld. Ik speel maar af en toe.
Op zondag 2 november 2003 15:28 schreef kibber het volgende:[..]
Nee had er geen zin meer in vanmiddag nog even spelen
Is het nog een lang spel?
2 keer per week een level of zo, of soms nog minder.
Ik kan nooit achter de pc vandaan
Misschien straks nog eens spelen als ik tijd heb (lees: ervoor wil maken).
Ik dacht al een paar keer dat ik aan het laatste level zat, maar het valt nog wel mee met kort spel. Het duurt langer dan dat ik dacht.
Ik heb als laatste de highschool gedaan, en nog een of ander level.
quote:Jesper Kyd is echt geniaal!
Op donderdag 16 oktober 2003 11:01 schreef Smots het volgende:
Heh heh heh, net een mailtje gestuurd naar Jesper Kyd.
Ik heb 'm om exemplaren van de FF-OST gevraagd voor een prijsvraagje.
quote:Nee. Als je het spel heb uitgespeeld door het Sovjet Fort in te nemen en de credits zijn afgelopen, kan je daarna alle levels spelen en is er ook een extra level. Heb het alleen nog niet gespeeld.
Op zondag 2 november 2003 15:10 schreef kibber het volgende:[..]
ja.. en dan het level daarna... dat je in die basis komt en dat dat hele kamp ontruimd is en er overal russen op je staan te schieten...
quote:Het klopt ook nog!
Op dinsdag 28 oktober 2003 11:46 schreef Smots het volgende:
zeg, is er al iemand die 'm op derde of vierde moeilijkheidsgraad heeft uitgespeeld?
Het schijnt dat je dan namelijk een extra level krijgt....
quote:Cool, da's een hele nette prijs voor zo'n stoer spel!
Op donderdag 6 november 2003 13:47 schreef Verbal het volgende:
Ik heb net in de V&D Hitman 2 aangetroffen voor slechts 14,95V.
quote:Vond ik ook. Dat heb ik meteen maar gecompenseerd door voor 30,- alsnog Enter the Matrix aan te schaffen (ja, ik weet het, matig spel, maar ik wilde het toch hebben.). Dus 2 voor de prijs van 1.
Op donderdag 6 november 2003 13:50 schreef Smots het volgende:[..]
Cool, da's een hele nette prijs voor zo'n stoer spel!
Ik ga ze alleen pas morgen installeren, want de reden dat ik tijdens mijn lunch in het dorp was, was om een kaartje voor The Matrix: Revolutions veilig te stellen.
V.
Ik kan een interview houden met Jesper Kyd, de componist van Freedom Fighters.
Het gaat een email-interview worden, dus ik moet een lijst met vragen samenstellen.
Zijn er misschien vragen die iemand aan hem wil stellen?
Als er vragen tussen zitten die leuk genoeg zijn worden die natuurlijk ook gewoon gepubliceerd.
quote:Ik vind dat hij geweldige muziek heeft gemaakt voor Hitman 2 en voor FF. Dat maakt hem redelijk uniek, in dat gamesmuziek over het algemeen compleet ruk en irritant is. Maar ik ben benieuwd wat hij verder heeft gedaan (filmmuziek? klassiek?).
Op maandag 10 november 2003 16:54 schreef Smots het volgende:
YES!Ik kan een interview houden met Jesper Kyd, de componist van Freedom Fighters.
Het gaat een email-interview worden, dus ik moet een lijst met vragen samenstellen.
Als er vragen tussen zitten die leuk genoeg zijn worden die natuurlijk ook gewoon gepubliceerd.
Ook ben ik benieuwd hoe hij in de gamesindustrie verzeild is geraakt.
V.
quote:Dat wil ik ook wel weten! Overigens kun je op zijn site zien wat hij nog meer heeft gedaan!
Op maandag 10 november 2003 17:40 schreef Verbal het volgende:
Ook ben ik benieuwd hoe hij in de gamesindustrie verzeild is geraakt.
Ik wil wel weten voor welke games hij nog meer benaderd is, en of FF2 en Hitman 3 tot die games behoren.
quote:Cool !
Op maandag 10 november 2003 16:54 schreef Smots het volgende:
YES!Ik kan een interview houden met Jesper Kyd, de componist van Freedom Fighters.
Open er maar alvast een apart topic voor. Ik kan dan ook even overleggen of het ook op de FP kan. Mits je dat wilt
quote:Lijkt me GEYL!
Op maandag 10 november 2003 17:46 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Cool !
Open er maar alvast een apart topic voor. Ik kan dan ook even overleggen of het ook op de FP kan. Mits je dat wilt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |