En moet ik daar ook aangifte van doen. Lijkt me wel toch?
Ps...houd je post in de gaten
quote:Ze doen dat om op andere auto's te zetten. En daar moet je uiteraard aangifte van doen. Anders krijg je problemen als je nieuwe borden aan moet vragen
Op woensdag 15 oktober 2003 20:46 schreef dazzle123 het volgende:
Een een of andere grappenmaker heeft mijn beide kentekenplaten van mijn auto gestolen. Weet iemand misschien waarom ze dat doen?En moet ik daar ook aangifte van doen. Lijkt me wel toch?
Met die Kentekenplaten kunnen de criminelen auto's de grens over tillen en particulier doorverkopen
quote:Ja, zonder kun je niet eens nieuwe aanschaffen.
Op woensdag 15 oktober 2003 20:46 schreef dazzle123 het volgende:
Een een of andere grappenmaker heeft mijn beide kentekenplaten van mijn auto gestolen. Weet iemand misschien waarom ze dat doen?En moet ik daar ook aangifte van doen. Lijkt me wel toch?
Doe aangifte en vraag bij de RDW een nieuw kentekenbewijs deel 1 aan. Je krijgt dan een deel 1 met de duplicaatcode 01. Die is ook op je nieuw te bestellen kentekenplaten terug te vinden. Je oude platen bestaan dan officieel niet meer en het kentekenbewijs met de duplicaatcode 00 komt te vervallen en wordt gesignaleerd als van diefstal afkomstig.
Succes
Die moeten ze namelijk losboren, en dat maakt geluid, en geluid draagt verrekte ver 's-avonds.
En natuurlijk moet je aangifte doen, meteen!!!
aangifte doen en dan nieuw kentekenbewijs aanvragen bij de RDW en als je dat hebt bij een officeel uitgiftepunt nieuwe laten maken, duurt ongeveer week en eigenlijk mag je ondertussen niet rijden... ik heb toen 1 witte laten maken als voor op een aanhanger en daar mee gereden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |