quote:Waaah, als ze AL die oude games gaan recyclen, waarom verzamel ik dan nog oude computers!?!!!!?
Op dinsdag 11 november 2003 08:08 schreef Strolie75 het volgende:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
January 15, 2004 Metal Slug Advance
UNKNOWN Speedball 2: Brutal Deluxe
UNKNOWN Wings
--------------------------------------------------------------------------------
quote:SSX3 komt er ook aan !
Op zaterdag 15 november 2003 22:57 schreef err het volgende:
SSX Tricky op de gba is
...beste 3d sinds wing commander
quote:daar heb ik het ook over
Op zondag 16 november 2003 10:37 schreef JK het volgende:[..]
SSX3 komt er ook aan !
echt heel koel spel !
ik heb een probleempje : ik zat net lekker super mario bros. 3 te spelen op me gba en ik kom op een gegeven moment in wereld 7. alles leuk en aardig totdat ik in het eerste kasteeltje kom, volgens mij zit er een foutje in het spel want ik kan op een gegeven moment een buis niet in en ik kom er maar niet achter hoe het anders zou moeten en aangezien ik geen wolkjes meer heb om over dat level te zweven zit ik in de shit heeft hier iemand een oplossing voor et probleem????
alvast bedankt enzo
quote:dikke shit , dankje!
Op zondag 16 november 2003 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
_br4m_ , www.gamefaqs.com al geprobeerd?
quote:ik had daar al gekeken, moet ik dan de System Link Advance Plus hebben?
Op maandag 17 november 2003 18:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
www.DimensionPlus.nl
quote:Bij de Cube assecoires.
Advance <-> Cube Link (Nintendo) 14.99 Out now
quote:maar is die ook voor de gba sp? heb namelijk al is eentje van big ben gekocht die niet paste omdat hij alleen voor de gba is, niet de sp versie
Op maandag 17 november 2003 18:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=390031
[..]Bij de Cube assecoires.
quote:Wil em best van je overkopen
Op maandag 17 november 2003 18:37 schreef gamecube_master het volgende:[..]
maar is die ook voor de gba sp? heb namelijk al is eentje van big ben gekocht die niet paste omdat hij alleen voor de gba is, niet de sp versie
quote:
Op maandag 17 november 2003 18:37 schreef gamecube_master het volgende:[..]
maar is die ook voor de gba sp? heb namelijk al is eentje van big ben gekocht die niet paste omdat hij alleen voor de gba is, niet de sp versie
De aansluitingen zijn hetzelfde hoor
quote:
Closing Comments
Paper Mario was a great adventure on the Nintendo 64, and Mario & Luigi: Superstar Saga is an excellent adventure on the Game Boy Advance. The GBA game's an entirely original adventure that shares elements from the past RPG, and definitely does a lot to satisfy that itch many gamers have of wanting an original Mario platformer on the handheld. We're happy to get something Mario related that's not only incredibly fun to play, it's entirely the GBA's own property and opens the door for more in a potential series
quote:
8.0 Presentation
The game is surreal and weird, but it works. Mario fans, watch for tons of references to previous games.
8.0 Graphics
It's a solid looking game with subtle use of the GBA's sprite and background abilities. But watch out for the weird perspective.
8.0 Sound
Mario and Luigi have a voice in this game, with several soundbites from both plumbers and other Mario characters. There's a ton of music, but it does loop a lot.
9.0 Gameplay
It's an RPG game for all different fans, with a great combat system that really involves the player. There's also a bit of strategy involved, as well as some cool mini-games to play.
9.0 Lasting Appeal
This one will last more than just a weekend. It's an extensive quest, and when it's all over, you can still play *ugh* the same Mario Bros. game that's been included in ever GBA Mario to date.
9.0 OVERALL:
(out of 10 / not an average)
Hij komt zelfs al de 21e uit !
quote:nee, die van big ben komt in problemen met de L en R knop
Op dinsdag 18 november 2003 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
De aansluitingen zijn hetzelfde hoor
quote:kheb hem al weer terug gebracht
Op dinsdag 18 november 2003 10:21 schreef EblijsiE het volgende:[..]
Wil em best van je overkopen
(sgviolator[at]hotmail.com)
quote:GBA development
Op dinsdag 18 november 2003 20:02 schreef Kondros het volgende:
Ik heb een vraagje, sinds kort probeer ik GBA games te schrijven (ala scorced earth) en die flash ik dan op mijn flashkaart en vervolgens speel ek die op mijn gba. Maar nu ik mijn Sp heb passen de cassetjes er niet op. De onderkant wel maar de bovenkant van de 128 bit kaart is breder. Heeft iemand dit probleem ook
Is het schermpje stuk? Want brightness kan ik nergens vinden
Ohja, heb maar twee spelletjes, Tekken en Fighting Force 1.
Een worm lichtje is wel een rdelijk alternatief.
quote:Ah okee. Ik zag net dat ze ook van die vergrootglaslichtjes hadden en idd die draadlampjes. Van het weekeind eens even kijkenbij de FRS en Bart Smit
Op woensdag 19 november 2003 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
De eerste GBA sucked een beetje qua donkerte... Er zit geen contrast op, je moet onder licht zitten.Een worm lichtje is wel een rdelijk alternatief.
quote:Of je bent een echte bikkel, en bouwt een afterburner in
Op woensdag 19 november 2003 11:02 schreef Elegy het volgende:[..]
Ah okee. Ik zag net dat ze ook van die vergrootglaslichtjes hadden en idd die draadlampjes. Van het weekeind eens even kijkenbij de FRS en Bart Smit
quote:Afterburner
Op woensdag 19 november 2003 11:25 schreef Lexie het volgende:[..]
Of je bent een echte bikkel, en bouwt een afterburner in
.
Moet ik het ding in de fik gaan steken?
quote:Nope, dat is een lampje dat je in kunt bouwen als backlight. Ik heb het zelf nooit gedaan, maar het schijnt best simpel te zijn
Op woensdag 19 november 2003 11:28 schreef Elegy het volgende:[..]
Afterburner
Moet ik het ding in de fik gaan steken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |