abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14514703
quote:
Op maandag 10 november 2003 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Geen Turnbased inderdaad. Wel zelfde thema... Elfjes, tovenaars, monsters

Joah, het moet natuurlijk wel een RPG zijn . Ik speel bijna niks anders meer op mijn SP .
pi_14514822
quote:
Op maandag 10 november 2003 00:34 schreef Lexie het volgende:

[..]

Joah, het moet natuurlijk wel een RPG zijn . Ik speel bijna niks anders meer op mijn SP .

Bestaan die dan, niet-RPG's voor de GBA?
pi_14519609
quote:
Op maandag 10 november 2003 00:41 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Bestaan die dan, niet-RPG's voor de GBA?

Hmm, Mario?
  dinsdag 11 november 2003 @ 01:25:52 #154
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14543095
http://www.planetgamecube.com/gbareleases.cfm

Release Lijst USA (handig als je importeert)

[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 11-11-2003 01:26]

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_14544292
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 01:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.planetgamecube.com/gbareleases.cfm

Release Lijst USA (handig als je importeert)

GODVER!
quote:
January 15, 2004 Metal Slug Advance
UNKNOWN Speedball 2: Brutal Deluxe
UNKNOWN Wings
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_14558516
Toch is het jammer als je zoiets briljants als Fire Emblem overslaat, omdat je net al een andere, maar (veel) minder briljante, turn-based RPG hebt gespeeld. Op zich begrijpelijk, maar toch jammer. .
pi_14558571
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Toch is het jammer als je zoiets briljants als Fire Emblem overslaat, omdat je net al een andere, maar (veel) minder briljante, turn-based RPG hebt gespeeld. Op zich begrijpelijk, maar toch jammer. .
Je bedoelt toch niet Final Fantasy he .
  dinsdag 11 november 2003 @ 17:31:58 #158
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14558609
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:28 schreef Great_Expectations het volgende:
FF:TA minder? Dan moet FE wel helemaaaaal GENIAAAAAL zijn..
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_14560553
YES, ik heb nu ook me gba sp binnen, een artic blue met travelpack die je er gratis bij krijgt bij dixons... heb er meteen super mario advance 4: super mario bros. 3 bij gehaald ben namelijk mario fan, mijn volgende game wordt mario & luigi superstar saga
pi_14573803
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 18:56 schreef gamecube_master het volgende:
YES, ik heb nu ook me gba sp binnen, een artic blue met travelpack die je er gratis bij krijgt bij dixons... heb er meteen super mario advance 4: super mario bros. 3 bij gehaald ben namelijk mario fan, mijn volgende game wordt mario & luigi superstar saga
Dat was ook het eerste spel dat ik bij m'n sp kocht, heb 'm vorige week aangeschaft bij dixons
Nou je gaat er zwaar verslaafd aan raken, het is een super goed spel wat natuurlijk niet zo vreemd is bij de mario games.
  woensdag 12 november 2003 @ 19:57:43 #161
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14587517
quote:
Bellen met de GBA

12-11-2003 | Francis du Mortier

De GameBoy Advance krijgt er een nieuwe gadget bij! Lees snel verder om te weten te komen welke!

Emblaze Semiconductor en een ander bedrijf hebben bekend gemaakt aan een zeer handig apparaatje voor de GameBoy Advance te werken. Dit toestelletje plug je in je GBA, waarmee je een bijna volwaardige gsm/webcam achtige combinatie hebt!

En dat is natuurlijk goed nieuws voor Nintendo, want zo heeft de GBA er weer een nieuwe feature bij, die de PSP en de N-Gage wellicht niet hebben (of krijgen). Wanneer de Champo Advance, want zo heet het apparaat, aan een analoge telefoon wordt gekoppeld, kun je vloeiende beelden verwachten, en dat allemaal op je GBA! Verder is ook bekend gemaakt dat het zeer weinig energie verbruikt, dat het een compact formaat heeft, en dat het geen dure gadget wordt, het wordt dus aantrekkelijk geprijsd, aldus de ontwikkelaar.

Naast alle features hierboven, heeft de Champo Advance bovendien ook nog eens een MP3 speler, waarin je verschillende dingen kunt uitvoeren. Zo kun je fotos en filmpjes bekijken en natuurlijk muziek beluisteren. De Cahmpo Advance wordt in december verwacht in Japan, een europese release is vooralsnog niet zeker.

Meer informatie? Kijk dan eens op de volgende links.

http://www.emblazesemiconductor.com/
Of
http://www.digitalact.co.jp/

(InsideGamer)

pi_14589497
Ik heb van de week een GBA SP flame red gehaald bij Dixons, ook met gratis travelpack erbij

Heb ik gelijk bij de mediamarkt Metroid fusion en FFTA erbij gekocht.
Metroid had ik na 5 uur al uitgespeeld (kort maar krachtig ) en FFTA ben ik nu mee bezig.

Geweldige games allebei

pi_14610283
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:30 schreef Lexie het volgende:

[..]

Je bedoelt toch niet Final Fantasy he .

Gamespot vindt Fire Emblem ook beter. Net als pocket.ign.com trouwens. Dus ik ben niet helemaal alleen. .

Okeej, het scheelt niet veel, Gamespot geeft Fire Emblem een 8.9 en FF:TA slechts een 8.2 en pocket.ign waardeert Fire Emblem met een 9.5 een FF:TA met schamele 9.0, maar toch. Beter is beter. *mierenneuk*

pi_14618999
Fire Emblem is wel een goed spel Ik vind hem persoonlijk ook beter dan FF Tactics Advanced.
pi_14639862
quote:
Op donderdag 13 november 2003 23:05 schreef WarZidane het volgende:
Fire Emblem is wel een goed spel Ik vind hem persoonlijk ook beter dan FF Tactics Advanced.
Het verhaal is ook veel beter en complexer dan bij FF:TA. Je voelt je er veel meer bij betrokken, helemaal als er iemand sneuvelt in de strijd, dan is het echt zwaar klote. Doorgaan of toch maar weer de hele level opnieuw spelen? Terwijl het me bij Final Fantasy niks uit maakt. Gaat er iemand dood, dan strooi je met wat revive spul en hopla, dan is-ie weer springlevend. .
pi_14640200
weten jullie waar ik een gba naar cube link kabel kan halen van nintendo en hoeveel kost die, alvast bedankt
pi_14640241
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 18:49 schreef gamecube_master het volgende:
weten jullie waar ik een gba naar cube link kabel kan halen van nintendo en hoeveel kost die, alvast bedankt
Duhhhhh... Tering man, tis hier godverdomme geen helpdesk. Elke fucking gameshop of elektrozaak heeft zo'n ding. Van nintendo of 3rd party.
pi_14640270
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 18:51 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Duhhhhh... Tering man, tis hier godverdomme geen helpdesk. Elke fucking gameshop of elektrozaak heeft zo'n ding. Van nintendo of 3rd party.

ik heb hem anders nog niet gezien, wel eentje van big ben maar daar ben ik niet zo happig op, en ik ken veel mensen die hem ook nog niet hebben gezien, die officieëlle van nintendo
pi_14641563
Is er trouwens een speciale kabel voor de SP of past de andere er net zo makkelijk op?
pi_14641645
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 18:34 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Het verhaal is ook veel beter en complexer dan bij FF:TA. Je voelt je er veel meer bij betrokken, helemaal als er iemand sneuvelt in de strijd, dan is het echt zwaar klote. Doorgaan of toch maar weer de hele level opnieuw spelen? Terwijl het me bij Final Fantasy niks uit maakt. Gaat er iemand dood, dan strooi je met wat revive spul en hopla, dan is-ie weer springlevend. .

Ja ik verloor in l2 al 1 persoon en had dat dus niet door dat van reply mission en was al bij l4, maar dat lukte niet, toen zag ik ineens reply en ben ik weer bij die 5 begonnen
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_14641698
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 19:42 schreef Evil_Jur het volgende:
Is er trouwens een speciale kabel voor de SP of past de andere er net zo makkelijk op?
De 3rd party kabel die ik had voor 6 euro paste niet helemaal ivm de l en r knoppen, maar ik heb gewoon een stukje van het plastic afgeveild
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_14653297
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 19:47 schreef Webby het volgende:

[..]

De 3rd party kabel die ik had voor 6 euro paste niet helemaal ivm de l en r knoppen, maar ik heb gewoon een stukje van het plastic afgeveild

ik heb er net één ook gekocht, het is goed dat je het zegt want anders was ik er mee terug gegaan
pi_14654328
Die van Nintendo zelf past zowel op de gewone als op de SP. De 3rd party zijn meestal net wat anders van vorm.
pi_14655278
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 13:20 schreef Khadgar het volgende:
Die van Nintendo zelf past zowel op de gewone als op de SP. De 3rd party zijn meestal net wat anders van vorm.
dat is dus het probleem, ik wil wel een nintendo maar ik kan hem nergens vinden, alleen maar bij dixons eentje van big ben
pi_14657398
die site van de gba sp is wel cool zeg, die wallpapers
www.nintendo-europe.com/gameboyadvancesp/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')