maar hoe groot ze zijn al sla je me dood, niet letterlijk please
quote:Maak je er toch een Elfmediamarktentocht van?
Op woensdag 15 oktober 2003 19:14 schreef Broodjepoep het volgende:zoek een bestemming om heen te rijden
quote:Volgens mij zijn er geeneens 11
Op woensdag 15 oktober 2003 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Maak je er toch een Elfmediamarktentocht van?
volgens mij is zwolle er net bij en enschede zit er al een tijdje...
rotterdam weet ik 100% zeker, zitten er trouwens twee, een in de stad een in alexandrium
quote:Sorry? Waarom is dat richting mij? Of waarom staat er "@heaven7"?
Op woensdag 15 oktober 2003 19:17 schreef blacksnabb het volgende:
@heaven7,volgens mij is zwolle er net bij en enschede zit er al een tijdje...
rotterdam weet ik 100% zeker, zitten er trouwens twee, een in de stad een in alexandrium
ik weet niet of het de grootste is... maar ze hebben wel een grote hoek op de 2de etage.
Er staat een hele mooie Sony, die ik ook wel wil
quote:nee hoor, zijn allemaal min of meer franchise.
Op woensdag 15 oktober 2003 19:24 schreef Grayburn het volgende:
Mediamarkt koopt op grote schaal in (voor heel europa) en volgens mij is het aanbod redelijk uniform per winkel.
soms wel gezamelijke acties maar verder hebben ze weinig onderling met elkaar te maken.
inkoop en prijsbepalingen gebeuren echt alleen op afdelingen zelf. en heeft hoofdkantoor weinig over te zeggen
quote:idd daarom was ik benieuwd of er een grotere is dan amsterdam.
Op woensdag 15 oktober 2003 19:26 schreef svinusje het volgende:
aanbod is idd ongeveer hetzelfde alleen hoe groter de winkel hoe meer producten er natuurlijk aangebode, kunne worden
quote:amsterdam is de op 1 na grootste in europa, in nederland dus zowiezo de grootste
Op woensdag 15 oktober 2003 19:28 schreef Broodjepoep het volgende:[..]
idd daarom was ik benieuwd of er een grotere is dan amsterdam.
quote:In ieder geval de eerste
Op woensdag 15 oktober 2003 19:29 schreef Ludacriss het volgende:
Heb er gewerkt en Rotterdam is de grootste van Nederland tot nu toe!
quote:Geldt ook voor mij
Op woensdag 15 oktober 2003 19:22 schreef Iluvatar het volgende:
Groningenben nog niet in een andere mediamarkt geweest
quote:Daar geloof ik geen reet van
Op woensdag 15 oktober 2003 19:29 schreef kiw het volgende:[..]
amsterdam is de op 1 na grootste in europa, in nederland dus zowiezo de grootste
quote:groter dan die van Den Haag??
Op woensdag 15 oktober 2003 19:34 schreef Georges het volgende:
Heb er ooit 2 van binnen gezien, Den Haag en Rotterdam. Die ene op de lijnbaan of zo in Rotterdam is erg groot in ieder geval.
Ik ga morgen een uitje maken in R'dam... dan ga ik zeker wel naar de MediaMarkt!!
quote:Idd, hier vlak over de grens zit een "kleine" in Herzogenrath, en die is al zo groot als de MM in Alexandrium.
Op woensdag 15 oktober 2003 19:34 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Daar geloof ik geen reet van
Media Markt is duits en in Duitsland zijn ze huge.
quote:dus jij bent in de mm amsterdam geweest, en in 2 mediamarkten in duitsland die groter waren?
Op woensdag 15 oktober 2003 19:34 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Daar geloof ik geen reet van
Media Markt is duits en in Duitsland zijn ze huge.
ik heb het zelf namelijk niet gezien
maar ik werk wel bij 1tje en ik hoor het van andere "insiders" dat het zo is, dus het zal wel dan
quote:Ik ben niet in Amsterdam geweest, maar geloof me.
Op woensdag 15 oktober 2003 19:37 schreef kiw het volgende:[..]
dus jij bent in de mm amsterdam geweest, en in 2 mediamarkten in duitsland die groter waren?
dan ok...ik heb het zelf namelijk niet gezien
maar ik werk wel bij 1tje en ik hoor het van andere "insiders" dat het zo is, dus het zal wel dan
Je denkt dat DUITSERS hun paradepaardje in een ander land groter uitvoeren???
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 20:10 schreef schatje het volgende:
Amsterdam heeft de grootste vestiging.
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 19:14 schreef Broodjepoep het volgende:
wie weet welke mediamarkt (behalve amsterdam) het grooste is.
en vooral veel caraudio heeft?
zoek een bestemming om heen te rijden
2001 De Saturn vestiging in Hamburg wordt uitgebreid tot de grootste elektra vakmarkt ter wereld (oppervlakte 16.000 m2).
2002 In Darmstandt-Welterstadt opent de grootste Media Markt van Europa haar deuren (oppervlakte 7.500 m2).
Over Amsterdam kan ik niets vinden
quote:die in hamburg is idd de grootste.
Op woensdag 15 oktober 2003 19:40 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ik ben niet in Amsterdam geweest, maar geloof me.
In Duitsland hebben ze 200 zoveel Media Markten.Je denkt dat DUITSERS hun paradepaardje in een ander land groter uitvoeren???
quote:Ja en?
Op woensdag 15 oktober 2003 20:36 schreef kiw het volgende:[..]
die in hamburg is idd de grootste.
maar eh, het werkt niet echt op die manier geloof ik. ze gebruiken het concept van mediamarkt, maar het zijn opzichzelf staande bedrijven, ze betalen dan wel een deel van de omzet aan hoofdkantoor, om naam te mogen gebruiken, en hoofdkantoor financiert de boel dan ook in het begin ofzo...
quote:En voor mij
Op woensdag 15 oktober 2003 19:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:[..]
Geldt ook voor mij
quote:Rotterdam vond ik erg groot, maakte een overweldigende indruk toen ik er voor het eerst was. Ik denk dat Rotterdam en Amsterdam elkaar niet veel zullen ontlopen.
Op woensdag 15 oktober 2003 20:25 schreef Swetsenegger het volgende:
1999 in hartje Rotterdam een vestiging van 6.500 m 22001 De Saturn vestiging in Hamburg wordt uitgebreid tot de grootste elektra vakmarkt ter wereld (oppervlakte 16.000 m2).
2002 In Darmstandt-Welterstadt opent de grootste Media Markt van Europa haar deuren (oppervlakte 7.500 m2).
quote:Het "bei uns ist alles besser" klopt best wel vaak inderdaad, in dit geval zeker.
Op woensdag 15 oktober 2003 19:40 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ik ben niet in Amsterdam geweest, maar geloof me.
In Duitsland hebben ze 200 zoveel Media Markten.Je denkt dat DUITSERS hun paradepaardje in een ander land groter uitvoeren???
quote:Vervolgens kom je er een paar weken later achter dat de car-hifi dealer om de hoek toch goedkoper is
Op woensdag 15 oktober 2003 19:14 schreef Broodjepoep het volgende:
wie weet welke mediamarkt (behalve amsterdam) het grooste is.
en vooral veel caraudio heeft?
zoek een bestemming om heen te rijden
quote:Die in Enschede is nog niet eens open voorzover ik weet, dus zo groot zal die nog niet zijn
Op woensdag 15 oktober 2003 19:15 schreef blacksnabb het volgende:
rotterdam?
zwolle zit er ook een volgens mij
en enschede.maar hoe groot ze zijn al sla je me dood, niet letterlijk please
Grtz, Vloris
quote:Wij mensen uit den haag mogen wel trots zijn. Wij hebben de grootste namelijk. Want we hebben er 2 vlak bij elkaar. Den haag en rijswijk
Op woensdag 15 oktober 2003 19:35 schreef 2Mini het volgende:[..]
groter dan die van Den Haag??
hmm... ik ben MediaMarkt freak!Ik ga morgen een uitje maken in R'dam... dan ga ik zeker wel naar de MediaMarkt!!
quote:Hebben ze een loopbrug gemaakt dan
Op donderdag 16 oktober 2003 00:23 schreef ook_gek het volgende:[..]
Wij mensen uit den haag mogen wel trots zijn. Wij hebben de grootste namelijk. Want we hebben er 2 vlak bij elkaar. Den haag en rijswijk
Is niet eens zo ver van elkaar vandaan namelijk
quote:Mediamarkt Arena heeft totaal 10.000 m2 ruimte, waarvan 6.500 m2 winkelruimte, de rest is magazijn + kantoor.
Op woensdag 15 oktober 2003 20:25 schreef Swetsenegger het volgende:
1999 in hartje Rotterdam een vestiging van 6.500 m 22001 De Saturn vestiging in Hamburg wordt uitgebreid tot de grootste elektra vakmarkt ter wereld (oppervlakte 16.000 m2).
quote:De grootste is die tegenover de Pathe Arena in Amsterdam en volgens mij was er ook een grote in haarlem of almere ofzo?
Op woensdag 15 oktober 2003 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
[..]
quote:Heerlen is best klein eigenlijk. Herzogenrath heerst
Op donderdag 16 oktober 2003 11:17 schreef ID-Tweak het volgende:
Heerlen ofzo![]()
en hertzogenrath natuurlijk
quote:In de vorm van een tram jha
Op donderdag 16 oktober 2003 09:39 schreef Georges het volgende:[..]
Hebben ze een loopbrug gemaakt dan
quote:heerlen hebben ze best veel auto-HiFi hoor
Op donderdag 16 oktober 2003 11:19 schreef Grayburn het volgende:[..]
Heerlen is best klein eigenlijk. Herzogenrath heerst
.
quote:En hij is onlang nog groter gemaakt. Qua winkelruimte dan denk ik.
Op donderdag 16 oktober 2003 10:12 schreef Sjwerver het volgende:[..]
Mediamarkt Arena heeft totaal 10.000 m2 ruimte, waarvan 6.500 m2 winkelruimte, de rest is magazijn + kantoor.
Zoals kiw schreef: Amsterdam is de een na grootste van Europa, en de grootste van Nederland
quote:Maar Rotterdam heeft er twee. Lekker puh met je Amsterdam.
Op donderdag 16 oktober 2003 10:12 schreef Sjwerver het volgende:[..]
Mediamarkt Arena heeft totaal 10.000 m2 ruimte, waarvan 6.500 m2 winkelruimte, de rest is magazijn + kantoor.
Zoals kiw schreef: Amsterdam is de een na grootste van Europa, en de grootste van Nederland
.
quote:En Utrecht heeft er nou ook een. Lekker puh met je uur in de trein voor die tent
Op donderdag 16 oktober 2003 18:25 schreef TC03 het volgende:[..]
Maar Rotterdam heeft er twee. Lekker puh met je Amsterdam.
.
quote:MM Enschede komt midden in de stad geloof ik.. Daar is een nieuw winkelcentrum geopend.. Tenminste, zoiets heb ik gehoord van de mensen die straks in Enschede gaan werken. Wij zijn ze op dit moment (ik werk in MM Leeuwarden) aan het inwerken..Tot 30 oktober.. want dan gaat de MM in Enschede open..
Op donderdag 16 oktober 2003 00:09 schreef Vloris het volgende:[..]
Die in Enschede is nog niet eens open voorzover ik weet, dus zo groot zal die nog niet zijn
![]()
Ben trouwens wel benieuwd waar die gaat komen...Grtz, Vloris
Zooo..iedereen weer op de hoogte...
Ennuh..dan tot slot nog een ontopic..
Ik heb geen idee wat de grootste MM hier in Ned. is.. Ik vind Lwd al groot.. maar ben dan ook nog nooit in de MM Amsterdam geweest ofzow...
quote:In 10 minuten ben je met vanaf hier met de metro naar de Media Markt op het Binnenwegplein, en met de auto ben je in 10 minuten bij de Media Markt Alexandrium. Lekker puh
Op donderdag 16 oktober 2003 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
En Utrecht heeft er nou ook een. Lekker puh met je uur in de trein voor die tent
In almere stelt de car hifi niet zoveel voor, allemaal rare produkten die niet echt markt conform zijn.
Denk dat Enschede ook wel een succes gaat worden, de directeur die daar gaat staan, is bij ons ingewerkt aan het worden... slimme kerel
maar nogmaals, ga voor car hifi of naar amsterdam of zo'n grote in duitsland (en dan liever een media saturn ipv een mediamarkt)
Redelijk oud plaatje, hij gaat op 30 oktober open.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |