http://www.anti-flag.com/terror hier kun je 2 nummers van de cd beluisteren, het 2e nummer, Turncoat, kun je hier (legaal) downloaden: http://www.fatwreck.com/empee/50165.mp3. Terwijl het 1e nummer wel een stuk gafer is eigenlijk
Wat denken jullie ervan
Blijft leuke muziek opzich, hoewel ik geen fan ben van de zanger z'n stem.
quote:Ja best hoge stem soms
Op woensdag 15 oktober 2003 11:30 schreef =HellFire= het volgende:
Ben geen Anti-flag expert maar wat ik er van weet zijn de ruwe kantjes er wel vanaf.![]()
Blijft leuke muziek opzich, hoewel ik geen fan ben van de zanger z'n stem.
quote:Al gedaan. Niet echt goed, maar wel effe t ene oor in, andere oor uit.
Op woensdag 15 oktober 2003 11:31 schreef Internationalist het volgende:[..]
Ja best hoge stem soms
Maar beluister es dat 1e nummer van die site..
Weet je wat, ik down hem nog wel een keer (khad hem al weer gedownd, in de hoop dat ie al online zou zijn, heb je hem gelijk in goeie kwaliteit).
quote:afgesproken
Op woensdag 15 oktober 2003 11:33 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Al gedaan. Niet echt goed, maar wel effe t ene oor in, andere oor uit.
Weet je wat, ik down hem nog wel een keer (khad hem al weer gedownd, in de hoop dat ie al online zou zijn, heb je hem gelijk in goeie kwaliteit).
Deze cd is trouwens errug goed!! Verreweg de beste van Anti-Flag imho.
Ruwe kantjes zijn er idd af (zo zou je het kunnen noemen) maar die hebben plaatsgemaakt voor een betere productie, voller geluid en songs die beter in elkaar zitten.
Aanrader dus!
quote:dat weet ik, maar het was wel de bedoeling dat ze gingen optreden en dat was bij Lowlands niet zo
Op donderdag 13 november 2003 10:19 schreef againstthegrain het volgende:
Nee hoor, Anti-Flag was gecancelled op Pukkelpop
quote:...helaas ja!
Op donderdag 13 november 2003 10:49 schreef Nitro_YE het volgende:[..]
dat weet ik, maar het was wel de bedoeling dat ze gingen optreden en dat was bij Lowlands niet zo
ik vind het nieuwe album wel aardig, luister het redelijk vaak op m'n werk
Ik luisterde een anti-flag nummer, en vroeg me af waarom ik de band net niet leuk genoeg vond, terwijl het toch best vet klinkt allemaal. Toen besefte ik me opeens dat ik zijn stem echt heel irritant vind, en daarom niet te lang naar deze band kan luisteren. Echt jammer, want verder is het echt een goede band met goede muziek en goede teksten.
Echt belachelijk trouwens dat de covers van deze cd gecensureerd zijn door een aantal winkelketens. Ik vind het artwork van de originele covers echt vet namelijk.
quote:Helemaal mee eens. Vooral die oudere cds zijn goed, maar die stem...
Op woensdag 19 november 2003 13:19 schreef iroQuai het volgende:
Wat hellfire in de eerste post ook al zegt, dacht ik vanmorgen ook inderdaad!Ik luisterde een anti-flag nummer, en vroeg me af waarom ik de band net niet leuk genoeg vond, terwijl het toch best vet klinkt allemaal. Toen besefte ik me opeens dat ik zijn stem echt heel irritant vind, en daarom niet te lang naar deze band kan luisteren. Echt jammer, want verder is het echt een goede band met goede muziek en goede teksten.
Echt belachelijk trouwens dat de covers van deze cd gecensureerd zijn door een aantal winkelketens. Ik vind het artwork van de originele covers echt vet namelijk.
En hun artwork is zeker goed.
(niet dat ik geen zin heb in wintersport hoor )
dat over z'n stem is wel van de eerste cds he..
quote:Hoe zijn ze live?
Op woensdag 19 november 2003 16:40 schreef koetjeboe het volgende:
zijn die er dan??ik heb ze al wel 2x live gezien though
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |