(heb zelf eerst de muziek gehoord in de soundtrack van DareDevil, toen cd gedownload en toen gekocht)
quote:*vraag ook stelt*
Op woensdag 15 oktober 2003 10:50 schreef supremecy het volgende:
Wanneer komt de volgende cd uit?
En hoe kijken jullie aan tegen het downloaden van jullie muziek van internet?(heb zelf eerst de muziek gehoord in de soundtrack van DareDevil, toen cd gedownload en toen gekocht)
(serieuze vraag kunnen ze zichzelf beschrijven voor de onwetende (en ik))
Wat zijn je settings op je HD-147? (das zn versterker)
Welke ampmodel+eq instellingen heb je daarvoor?
Ik zou namelijk best wel eens je gitaartoon willen evenaren met mn eigen hd-147 tonen!
Ik zelf heb er namelijk veel ervaring in (Haar teksten dan)
Bv.Whisper en Hello.
En ze zijn duivels goed die stem wauw.
PS Waar komen ze eigenlijk zaterdag?
p.s. een backstage pasje, behalve als jullie in de heineken music hall spelen, dan wil ik er niks mee te maken hebben
quote:Tilburg!
Op woensdag 15 oktober 2003 12:25 schreef patsys het volgende:
follow-up:
Wat vinden jullie van cross-over remixes (dus b.v. house-producers die een rock nummer gaan remixen).
quote:Duivels goed
Op woensdag 15 oktober 2003 12:25 schreef patsys het volgende:
Waar baseert zij haar teksten op,
maakt ze die dingen zelf mee of ??Ik zelf heb er namelijk veel ervaring in (Haar teksten dan)
Bv.Whisper en Hello.
En ze zijn duivels goed die stem wauw.
*woensdag moraalridderdag*
ontopic:
Kunnen jullie live zingen?
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 15-10-2003 16:02]
En waarom is Origin niet verkrijgbaar?
Fallen wordt als debuutcd bestempeld omdat origin nergenst verkrijgbaar is..
Maar als je gaat luisteren naar Origin zul je horen dat het veelal dezelfde nummers zijn, maar anders gezongen/gespeeld.
Via een collega heb ik gehoord dat jullie eigenlijk Within Temptation in jullie voorprogramma wouden hebben. Hoe vonden jullie het bestuit van jullie management dat dit niet mocht??? Want ik heb begrepen dat jullie Within Temptation als 1 van jullie voorbeelden beschouwen.
quote:tuurlijk geloven ze in Satan, ze zijn Christen!!!
Op woensdag 15 oktober 2003 13:20 schreef _GdR_ het volgende:
geloven jullie in satan?
ik vind de muziek geweldig trouwens...
Ik heb begrepen dat jullie (of in iedergeval de zangeres) Christen is? Klopt dat? Heeft dit invloed op jullie songtexten? Zo ja/nee waarom wel/niet?
En een logische vervolgvraag: zouden jullie niet iets donkerdere nummers willen maken?
Als je bijvoorbeeld het nummer Haunted hoort, zou je denken dat er veel meer uit het nummer gehaald kan worden. Nu is het erg ingehouden, terwijl een echt bombastische klank veel beter bij dit nummer zou passen
Mijn vraag: Enkele nummers op Fallen stonden al op Origin en verscheidene andere EPs, en waren dus al enkele jaren oud. Zullen de nieuwe nummers een flink anders klinken, of gaat men proberen om zo dicht mogelijk bij het geluid van Fallen te blijven?
Welke kant gaan jullie op met de 2de cd qua muziekstijl?
Wanneer komen julie terug in Nederland (1 fsking uitverkocht concertje is ook niet alles)
Wie schrijft de lyrics en waar komt de inspiratie voor de Lyrics vandaan?
Wat is Amy's telnummer? (Amy Lee = zangeres evanescence)
quote:Ik hoor het liever uit de mond van de bandleden zelf.
Op woensdag 15 oktober 2003 14:17 schreef supremecy het volgende:
Je geeft meteen je eigen antwoord..Fallen wordt als debuutcd bestempeld omdat origin nergenst verkrijgbaar is..
Maar als je gaat luisteren naar Origin zul je horen dat het veelal dezelfde nummers zijn, maar anders gezongen/gespeeld.
Maar bedankt voor je reactie
quote:Maar wel aan mij en nu kappen met dat geklier.
Op woensdag 15 oktober 2003 16:14 schreef Xienatorr het volgende:
Is toch niet aan jou te bepalen of een vraag stom is of niet ?
quote:Dat is nu echt gewoon informatie die ook op hun website te vinden is.
Op woensdag 15 oktober 2003 15:18 schreef Shadowking het volgende:
Waarom de naam Evanescence? wat betekend deze? wie heeft de naam bedacht?
quote:Kijk eens op http://evanescence.com Dan in fansection bij interview. Daar krijg je te horen hoe ze hun naam hebben gekozen...
Op woensdag 15 oktober 2003 14:50 schreef psychofishy het volgende:
ik zou ook wel eens willen weten wat de naam betekend en waar deze vandaan komt![]()
aangezien de helft van de wereld het zijn strot niet uit krijgt..ik vind de muziek geweldig trouwens...
quote:Tijd en geld aan een goed doel besteden is toch ook best nuttig? Als je toch al binnen bent...
Op woensdag 15 oktober 2003 17:29 schreef Blueman het volgende:
Vraag :
Wat zou je dan gaan doen (dus geen geld storten aan een goed doel oid, maar echt gaan ondernemen)?
Evanescence:
Wat vinden jullie van het feit dat Amerika zich al sinds het begin van zijn bestaan schuldig maakt aan imperialisme, prioriteit geeft aan de wapenlobby (Centre for Security Policy) en olie, en dit alles volgens de Defence planning guide en het neo-conservatieve PNAC met als uiteindelijke doel wereldwijde suprematie?
[Dit bericht is gewijzigd door Diverse_Reality op 15-10-2003 17:56]
quote:die gitarist draagt geen jurk, snugger
Op woensdag 15 oktober 2003 11:50 schreef Diverse_Reality het volgende:
Zit dat nou lekker, zo'n jurk?
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 11:20 schreef The_Crow het volgende:
allo?? krijgen we dat interview nog te zien???
quote:Nog een weekje geduld dus...
Het uiteindelijke interview zal ongeveer anderhalve week later op de frontpage en het forum verschijnen.
[Dit bericht is gewijzigd door Ettepet op 29-10-2003 11:53]
please hurry up, i really really really wanna see it.
quote:Le-zen.
Op woensdag 29 oktober 2003 11:42 schreef Angelic1 het volgende:
Hij staat in de planning voor 6 november. Een interview uitwerken kost een hoop tijd en flipneus heeft het druk.
Is er een verklaring?
quote:Hij staat over een half uur online, sorry.
Op zondag 9 november 2003 19:55 schreef The_Crow het volgende:
Mja, dit vind ik ook heel erg minder. Heeft dat interview wel plaatsgevonden???!!!
[edit]
Et voila: http://frontpage.fok.nl/review.fok?doc=1299
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door FLIPNEUS op 09-11-2003 23:33]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |