Vanochtend ging ze weer recht tegenover me zitten en ik wist gelijk niet meer waar ik kijken moest en wat ik moest doen. Het boek dat ik aan het lezen was heb ik gelijk maar weg gedaan, want de vorige keer heb ik ook al 5 bladzijden opnieuw moeten lezen omdat ik me niet kon concentreren op het verhaal.
Geen probleem allemaal natuurlijk, mits ik niet al meer dan 6 jaar een hele lieve vriendin heb. Nou wil ik mijn vriendinnetje nooit meer kwijt, maar vanochtend gingen er toch wel even een heleboel dingen door mijn hoofd heen.
De vraag is wat doe ik de volgende keer dat ze tegenover me gaat zitten? Haar aanspreken is waarschijnlijk geen goed idee, maar haar continu aanstaren is ook een beetje vreemd. Misschien kijkt ze me trouwens alleen maar aan omdat ik de hele tijd naar haar kijk
Sorry voor dit onsamenhangende verhaal waar ik het antwoord eigenlijk toch al op weet, maar ik moest het even kwijt.
daar zou ik het bij houden...
je kent haar niet eens...
als je hierdoor al over je relatie begint te twijfelen, is er iets mis lijkt me...
[dubbelfris]
NUECKEN MAN, zeg wat tegen d'r. Goeiemorgen Wat zie je er vandaag leuk uit
Waar ga je heen.... en hopsa.
2 min. leg je d'r over de bank in de trein.
6 weken, 6 jaar, 60 jaar een vrindin. Who cares. Neucken die hap.
[/dubbelfris]
knoop gewoon gezellig gesprek met der aan, leuke flirt is nooit weg
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:28 schreef Viper_74 het volgende:
[vrindin mode]
Gewoon negeren, ga je boek lezen zet muziek op. Als jij niet geïntresseerd kijkt zal ze niet zovaak terugkijken
[/vrindin mode][dubbelfris]
NUECKEN MAN, zeg wat tegen d'r. GoeiemorgenWat zie je er vandaag leuk uit
Waar ga je heen.... en hopsa.
2 min. leg je d'r over de bank in de trein.
6 weken, 6 jaar, 60 jaar een vrindin. Who cares. Neucken die hap.
[/dubbelfris]
quote:Gewoon opstaan. Je broek laten zakken en afwachten. Wil ze wat met je ben je al voorbereid. Wil ze niks met je gaat ze vanzelf weg (of gaat hartelijk zitten lachen).
Op woensdag 15 oktober 2003 10:25 schreef IM_Barney het volgende:
De vraag is wat doe ik de volgende keer dat ze tegenover me gaat zitten? Haar aanspreken is waarschijnlijk geen goed idee, maar haar continu aanstaren is ook een beetje vreemd. Misschien kijkt ze me trouwens alleen maar aan omdat ik de hele tijd naar haar kijk
[Dit bericht is gewijzigd door Brandnetel op 15-10-2003 10:38]
Als je het echt niet meer aankan kun je gewoon je boek en je tas pakken en desnoods ergens anders gaan zitten. Is wel een beetje hard maar je kent haar verder niet en je bent elkaar niks verschuldigd. Is wel een heel effectieve manier, vooral omdat het toch nergens heen gaat.
Beetje sjansen is leuk, maar als je er last van krijgt is het oppassen geblazen...
Begin daarna hard en triomfantelijk te lachen.
Het gaat er meer om dat ik me op het moment dat dat meisje tegenover me gaat zitten geen houding aan weet te nemen.
quote:Als ze weer tegenover je komt zitten dan zou ik haar toch eens aanspreken. Kan toch normaal gesprek zijn. Iets van leuk dat ik je weer zie waar ga je heen? Blablabla.
Op woensdag 15 oktober 2003 10:44 schreef IM_Barney het volgende:
Het is niet dat ik twijfel over mijn relatie, want na een relatie van meer dan 6 jaar kan ik wel zeggen dat zij degene is met wie ik de rest van mijn leven door wil brengen.Het gaat er meer om dat ik me op het moment dat dat meisje tegenover me gaat zitten geen houding aan weet te nemen.
quote:Een relatie ook
Op woensdag 15 oktober 2003 10:56 schreef Apehaar het volgende:
Vreemdgaan begint bij oogcontact en praten....
quote:Nee, als een vrouw eeen relatie heeft moet ze een burqa op en mag ze niet meer met andere mannen spreken. Dit voorkomt dat andere mannen (getrouwd/relatie/single) de fout in gaan.
Op woensdag 15 oktober 2003 10:56 schreef Apehaar het volgende:
Vreemdgaan begint bij oogcontact en praten....
Sjonge, normaal contact hoort er toch ook gewoon bij?
Probleem opgelost
quote:True! Daarom moet je zelf een grens trekken.
Op woensdag 15 oktober 2003 11:01 schreef Brad het volgende:[..]
Nee, als een vrouw eeen relatie heeft moet ze een burqa op en mag ze niet meer met andere mannen spreken. Dit voorkomt dat andere mannen (getrouwd/relatie/single) de fout in gaan.
Sjonge, normaal contact hoort er toch ook gewoon bij?
quote:lamaar
Op woensdag 15 oktober 2003 11:05 schreef Apehaar het volgende:[..]
True! Daarom moet je zelf een grens trekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |