abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13892688
Vorige week ging er in de metro een erg aantrekkelijk meisje tegenover me zitten. Vrijwel de gehele rit richting Rotterdam heeft ze me aan zitten staren (en de manier waarop is echt onbeschrijflijk) en ik moet eerlijk bekennen dat ik ook continu naar haar aan het kijken was.

Vanochtend ging ze weer recht tegenover me zitten en ik wist gelijk niet meer waar ik kijken moest en wat ik moest doen. Het boek dat ik aan het lezen was heb ik gelijk maar weg gedaan, want de vorige keer heb ik ook al 5 bladzijden opnieuw moeten lezen omdat ik me niet kon concentreren op het verhaal.

Geen probleem allemaal natuurlijk, mits ik niet al meer dan 6 jaar een hele lieve vriendin heb. Nou wil ik mijn vriendinnetje nooit meer kwijt, maar vanochtend gingen er toch wel even een heleboel dingen door mijn hoofd heen.

De vraag is wat doe ik de volgende keer dat ze tegenover me gaat zitten? Haar aanspreken is waarschijnlijk geen goed idee, maar haar continu aanstaren is ook een beetje vreemd. Misschien kijkt ze me trouwens alleen maar aan omdat ik de hele tijd naar haar kijk

Sorry voor dit onsamenhangende verhaal waar ik het antwoord eigenlijk toch al op weet, maar ik moest het even kwijt.

Experimenting technological differences
pi_13892725
ach, een beetje flirterig oogcontact is leuk...

daar zou ik het bij houden...

je kent haar niet eens...
als je hierdoor al over je relatie begint te twijfelen, is er iets mis lijkt me...

pi_13892737
[vrindin mode]
Gewoon negeren, ga je boek lezen zet muziek op. Als jij niet geïntresseerd kijkt zal ze niet zovaak terugkijken
[/vrindin mode]

[dubbelfris]
NUECKEN MAN, zeg wat tegen d'r. Goeiemorgen Wat zie je er vandaag leuk uit Waar ga je heen.... en hopsa.
2 min. leg je d'r over de bank in de trein.
6 weken, 6 jaar, 60 jaar een vrindin. Who cares. Neucken die hap.
[/dubbelfris]

M'n signature, wat doe je :{
pi_13892761
Beetje praten kan nooit kwaad
slettebak [@] gmail.com
  woensdag 15 oktober 2003 @ 10:31:03 #5
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_13892780
het gras is altijd groener bij de buren......

knoop gewoon gezellig gesprek met der aan, leuke flirt is nooit weg

pi_13892806
Ja ! Ze keek naar je dus ze wilt je !

Man grow up

pi_13892809
als je al een vriendin hebt zou ik ff gas terug nemen, ga ergens anders zitten ofzo...
Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
pi_13892816
Gewoon wat mee praten, kan nooit mis zijn toch? Als je relatie echt goed is zal je best met haar kunnen praten zonder gevoelens voor haar te kunnen krijgen.
Als 2 echtparen echt paren, hebben 4 echtgenoten echt genoten
  woensdag 15 oktober 2003 @ 10:37:02 #9
25162 LLCoolR
This is a love song...
pi_13892882
Ze keer naar je en dacht: 'zie je wel, hij heeft WEER z'n tanden niet gepoetst!'
I believe in Heaven, I hope you understand...
pi_13892891
Praten kan gewoon toch, kun je gelijk vertellen dat je een vriendin hebt
pi_13892896
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:28 schreef Viper_74 het volgende:
[vrindin mode]
Gewoon negeren, ga je boek lezen zet muziek op. Als jij niet geïntresseerd kijkt zal ze niet zovaak terugkijken
[/vrindin mode]

[dubbelfris]
NUECKEN MAN, zeg wat tegen d'r. Goeiemorgen Wat zie je er vandaag leuk uit Waar ga je heen.... en hopsa.
2 min. leg je d'r over de bank in de trein.
6 weken, 6 jaar, 60 jaar een vrindin. Who cares. Neucken die hap.
[/dubbelfris]

hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
pi_13892903
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:25 schreef IM_Barney het volgende:
De vraag is wat doe ik de volgende keer dat ze tegenover me gaat zitten? Haar aanspreken is waarschijnlijk geen goed idee, maar haar continu aanstaren is ook een beetje vreemd. Misschien kijkt ze me trouwens alleen maar aan omdat ik de hele tijd naar haar kijk
Gewoon opstaan. Je broek laten zakken en afwachten. Wil ze wat met je ben je al voorbereid. Wil ze niks met je gaat ze vanzelf weg (of gaat hartelijk zitten lachen).

[Dit bericht is gewijzigd door Brandnetel op 15-10-2003 10:38]

Dare to be different, dare to be you!
pi_13892918
Als je je nou iig voorstelt ga je niet vreemd
Ik haat de belastingdienst
pi_13892977
Ik zou ergens gaan zitten waar ze niet tegenover je kan zitten. Dus dat je tegen een muur aankijkt ofzo? Ik zou haar niet aanspreken. Wat ik dan doe is mijn vriend bellen, of een vriendin en dan zeg ik hardop dat het erg goed gaat (de verkering)

Als je het echt niet meer aankan kun je gewoon je boek en je tas pakken en desnoods ergens anders gaan zitten. Is wel een beetje hard maar je kent haar verder niet en je bent elkaar niks verschuldigd. Is wel een heel effectieve manier, vooral omdat het toch nergens heen gaat.

Beetje sjansen is leuk, maar als je er last van krijgt is het oppassen geblazen...

woensdag 15 oktober 2003 @ 10:41:57 #15
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_13892983
Wanneer ze weer tegenover je zit zou ik het volgende doen. Haal langzaam je ene been omhoog en leg hem over je nek. Glimlach geheimzinnig en leg daarna je andere been in je nek. Pak daarna een aansteker, houdt hem voor je reet, steek hem aan en laat een enorme ruft!

Begin daarna hard en triomfantelijk te lachen.

"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
pi_13893034
Het is niet dat ik twijfel over mijn relatie, want na een relatie van meer dan 6 jaar kan ik wel zeggen dat zij degene is met wie ik de rest van mijn leven door wil brengen.

Het gaat er meer om dat ik me op het moment dat dat meisje tegenover me gaat zitten geen houding aan weet te nemen.

Experimenting technological differences
pi_13893063
Gewoon een beetje blijven kijken. Altijd leuk toch, iets moois om tegen aan te kijken?
Als ze iets van je wil, kun je gewoon vermelden dat je al bezet bent. Ik ga er wel even vanuit dat je relatie sterk genoeg hiervoor is, anders moet je sowieso daar over na gaan denken.
pi_13893202
leuk toch, beetje mee gaan praten, altijd leuk, ook al heb je een vriendin, ik bedoel, is toch niet erg ofzo. misschien heeft ze ook wel een vriend, nou en. het is toch niet direct vreemdgaan als je met een ander meisje praat?
pi_13893246
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:44 schreef IM_Barney het volgende:
Het is niet dat ik twijfel over mijn relatie, want na een relatie van meer dan 6 jaar kan ik wel zeggen dat zij degene is met wie ik de rest van mijn leven door wil brengen.

Het gaat er meer om dat ik me op het moment dat dat meisje tegenover me gaat zitten geen houding aan weet te nemen.

Als ze weer tegenover je komt zitten dan zou ik haar toch eens aanspreken. Kan toch normaal gesprek zijn. Iets van leuk dat ik je weer zie waar ga je heen? Blablabla.
Volgende keer zit je dan stuk gemakkelijker.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  woensdag 15 oktober 2003 @ 10:56:06 #20
63163 Apehaar
FOK! HoofdAap
pi_13893265
Vreemdgaan begint bij oogcontact en praten....
Tester
pi_13893293
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:56 schreef Apehaar het volgende:
Een relatie ook
slettebak [@] gmail.com
pi_13893381
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 10:56 schreef Apehaar het volgende:
Nee, als een vrouw eeen relatie heeft moet ze een burqa op en mag ze niet meer met andere mannen spreken. Dit voorkomt dat andere mannen (getrouwd/relatie/single) de fout in gaan.

Sjonge, normaal contact hoort er toch ook gewoon bij?

woensdag 15 oktober 2003 @ 11:04:58 #23
50662 sigterm
demon to some, angel to others
pi_13893421
Mischien wil ze wel gewoon geld van je
Vraag haar simpelweg eens "hoe duur?"....

Probleem opgelost

I am an explorer in the further regions of experience, demon to some, angel to others....
  woensdag 15 oktober 2003 @ 11:05:18 #24
63163 Apehaar
FOK! HoofdAap
pi_13893426
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 11:01 schreef Brad het volgende:

[..]

Nee, als een vrouw eeen relatie heeft moet ze een burqa op en mag ze niet meer met andere mannen spreken. Dit voorkomt dat andere mannen (getrouwd/relatie/single) de fout in gaan.

Sjonge, normaal contact hoort er toch ook gewoon bij?

True! Daarom moet je zelf een grens trekken.
Tester
pi_13894000
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 11:05 schreef Apehaar het volgende:

[..]

True! Daarom moet je zelf een grens trekken.

lamaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')