abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14527588
quote:
Op maandag 10 november 2003 15:58 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

En opnioeuw is duidelijk geworden waarom Advocaat is wat Van Nistelrooij hem noemde: een lafaard. Frank de Boer kan doen en laten wat hij wil, opgeroepen wordt ie toch wel. Dat Bosvelt nooit meer speelt, interesseert hem geen fluit en dat de enige PSV'er die in vorm is(en logische vervanger van De Boer) Bouma niet wordt opgeroepen is ook volslagen belachelijk.

Edit: ik zie nu pas dat Robben er ook niet bij is! Het is werkelijk te schandalig voor woorden. Overmasr speelt nooit maar zit er wel bij, Robben speelt wekelijks maar nee...

ADVOCAAT: JE BENT EEN LAFAARD!

* Dylan Dog schopt tegen de waterzak.

Inderdaad ja. Stelt ie Davids weer op en loopt die gozer weer tegen geel aan waarschijnlijk omdat ie zich zonodig moet bewijzen voor Juventus. En dat van Zenden begrijp ik al helemaal niet.

De slechts mogelijke opstelling in dit geval;
vd Sar,
Reiziger, Stam, de Boer, Zenden
Seedorf, Cocu, Davids, vd Vaart
Kluivert, v Nistelrooij

De vermoedelijk juiste opstelling;
vd Sar,
Ooijer, Stam, Cocu, van Bronckhorst,
vd Meyde, Sneijder, Seedorf, Overmars
Makaay, vd Vaart

We zullen zien........

[Dit bericht is gewijzigd door italia op 10-11-2003 18:00]

pi_14527632
* Da_Sandman schopt met DD mee

Geen Robben geloof ik?

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_14527690
quote:
En opnieuw is duidelijk geworden waarom Advocaat is wat Van Nistelrooij hem noemde: een lafaard. Frank de Boer kan doen en laten wat hij wil, opgeroepen wordt ie toch wel.
Ruud heeft ballen getoond door zich uit te spreken, jammer genoeg bestaat het Nederlands elftal uit louter mietjes die aan alles behalve het belang van het team denken.

De selectie van de Boer is een spuug in de gezicht van de andere verdedigers. Als je ziet hoe Frank "ik ben allang over mijn top heen" de Boer week na week blundert in Turkije kan/mag je hem gewoon niet selecteren.

Ik blijf erbij dat Advocaat niet de kwaliteiten van een bondscoach heeft. Hij was de eerste keer niet goed genoeg dus waarom nu wel?!
Als we doorgaan zal het vast niet aan hem liggen.
* pissed

maandag 10 november 2003 @ 16:11:03 #154
21467 franske19
Hit the deck!
pi_14527703
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:00 schreef AirRaid het volgende:

[..]

wij gaan NIET naar Portugal, wij gaan NIET naar Portugal, wij gaan NIET naar Portugal

Al roepen ze heel feyenoord op dan gaan we nog naar het EK, ehh misschien is dat een verkeerd voorbeeld but you get the point.
  maandag 10 november 2003 @ 16:11:30 #155
72019 zaffi
iek heb twee blaffer!!!
pi_14527712
Logische en wel te verwachten selectie. Vrij weinig op aan te merken.
  maandag 10 november 2003 @ 16:14:52 #156
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_14527825
De opstelling die ik verwacht voor de uitwedstrijd is:

v/d Sar

Ooijer/Reiziger, Stam, de Boer, van Bronckhorst
Bosvelt, Seedorf, Davids, Cocu
v. Nistelrooy, Makaay

En dan bij de thuiswedstrijd maybe iets aanvallender, afhankelijk van de uitslag in Schotland. Ik doe eens gek en gok op een 1-3 overwinning voor Nederlands a.s. zaterdag

- verwijderd door admin -
pi_14527893
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:14 schreef sander4444 het volgende:

v/d Sar

v. Nistelrooy, Makaay

En dan bij de thuiswedstrijd maybe iets aanvallender, afhankelijk van de uitslag in Schotland. Ik doe eens gek en gok op een 1-3 overwinning voor Nederlands a.s. zaterdag

Ik verwacht niets meer en weet zeker dat ook de hopeloos uit vorm zijnde Kluivert gewoon gaat spelen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_14527918
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:14 schreef sander4444 het volgende:

v/d Sar

v. Nistelrooy, Makaay

Volgens Advocaat-maatstaven zou je best weleens gelijk kunnen hebben; vooral dat middenveld vind ik echt een drama.
pi_14527938
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:07 schreef italia het volgende:
En dat van Zenden begrijp ik al helemaal niet.
Die speelt weer he? En heeft nog een goal gescoord afgelopen weekend ook

Tja, het moest allemaal anders na Van Gaal. Nou we gaan met veel dezelfde spelers voor de 2e keer een groot toernooi missen en ik ben er nog blij om ook. Dan kan Advocaat er eens uit en dan stoppen mogelijk eens een aantal van die volgevreten, uitgerangeerde vedetten (en anderen zoals Bosvelt)
Kunnen we bouwen aan een nieuw team, dat misschien wel iets kan gaan bereiken, omdat ze nog iets willen bereiken

House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  maandag 10 november 2003 @ 16:21:26 #160
49620 mr.Referee
Scheidsrechter
pi_14528017
Dag Advocaatje, dag dag dag, OPROTTUH

[Dit bericht is gewijzigd door mr.Referee op 10-11-2003 16:22]

known for his fair judgment
pi_14528029
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:19 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Die speelt weer he? En heeft nog een goal gescoord afgelopen weekend ook

Tja, het moest allemaal anders na Van Gaal. Nou we gaan met veel dezelfde spelers voor de 2e keer een groot toernooi missen en ik ben er nog blij om ook. Dan kan Advocaat er eens uit en dan stoppen mogelijk eens een aantal van die volgevreten, uitgerangeerde vedetten (en anderen zoals Bosvelt)
Kunnen we bouwen aan een nieuw team, dat misschien wel iets kan gaan bereiken, omdat ze nog iets willen bereiken

Die Zenden speelt nu bij een nietszeggende ploeg....

De Boer is bij Galatasaray echt een rampspeler geworden en kan gewoon niet langer meer opgesteld worden.

Verder heb je ook wel gelijk eigenlijk. Die Advocaat heb ik nog nooit wat gevonden; dus laat hem maar mooi opstappen en Van Hanegem en Gullit het roer overnemen.

[Dit bericht is gewijzigd door italia op 10-11-2003 16:23]

pi_14528094
Waarschijnlijk komen die klojo's straks weer met de gebruikelijke faluwekul aanzetten als 'de huidige generatie spelers verdient het om op een toernooi te spelen'. Wat een bullshit: het Nederlandse volk verdient het om hun vertegenwoordigende team op het WK te zien spelen, en niet die volgevreten vedettes die alles met een fluwelen doekje aanraken. Als De Boer iedere week top zou spelen, of Kluivert Barcelona iedere week aan (doel)punten zou helpen, of Zenden wekelijks laat zien dat hij een topper is, dan zou je mij niet horen. Maar Advocaat laat zich al jaren in zijn kaarten kijken en dacht met nationale puppet Van Hanegem een meesterzet te hebben gedaan. Niets is minder waar: het nationale elftal is een farce geworden, waar de spelers eens in de zoveel tijd hun sexuele en financiële escapades aan elkaar rondbazuinen en verontwaardigd besluiten niet meer met die 'boze en gemene' media te willen spreken. We hoeven geen zachte hand, zache heelmeesters maken stinkende wonden. Als deze uitgekakte spelers straks onverhoopt op het EK komen en - jammer nou zeg - worden uitgeschakeld door een getergd Duitsland of een onderschat Zwitserland, dan zitten wij met de gebakken peren omdat de jeugd niet eerder is ingepast.

Spelers die met hun hart spelen en alles doen voor het team - zoals Ruud, die wekelijks op niveau speelt - die zijnd e toekomst voor Oranje, niet de gepasseerde Bosvelt, de dramatische De Boer, een spits zonder wedstrijdritme of een linksachter die eigenlijk niks kan. Nee Dick, ga nog maar een keer bij Barcelona-FC wijwarenvijfdeinslovenie kijken naar hoe goed de spelers het daar doen. Je hebt inderdaad gelijk, spelers als Robben en Bouma hoeven niet in Oranje, want we hebben Overmars in wereldvorm en De Boer die de sterren van de hemel speelt.

COWARD!

* Dylan Dog is witheet

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 10 november 2003 @ 16:24:00 #163
29132 sander4444
Jönköpings Södra IF
pi_14528107
Ik ben benieuwd hoe er over Dickie gepraat gaat worden als Nederland over iets meer dan een half jaartje toch opeens in de halve finale van het EK staat, want ik denk toch echt nog serieus dat dat haalbaar is en ook gehaald gaat worden. Maybe ben k gewoon te optimistisch en naief, maar k geloof er toch echt in. En Advocaat is geen slechte coach, denk dat het toch meer aan het NL-elftal ligt
- verwijderd door admin -
pi_14528135
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:24 schreef sander4444 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe er over Dickie gepraat gaat worden als Nederland over iets meer dan een half jaartje toch opeens in de halve finale van het EK staat, want ik denk toch echt nog serieus dat dat haalbaar is en ook gehaald gaat worden. Maybe ben k gewoon te optimistisch en naief, maar k geloof er toch echt in. En Advocaat is geen slechte coach, denk dat het toch meer aan het NL-elftal ligt
En wie maakt de selectie van dat NL-elftal? Precies.
Wat een vrouw!
spits!
pi_14528144
quote:

[..]

En opnioeuw is duidelijk geworden waarom Advocaat is wat Van Nistelrooij hem noemde: een lafaard. Frank de Boer kan doen en laten wat hij wil, opgeroepen wordt ie toch wel. Dat Bosvelt nooit meer speelt, interesseert hem geen fluit en dat de enige PSV'er die in vorm is(en logische vervanger van De Boer) Bouma niet wordt opgeroepen is ook volslagen belachelijk.

Edit: ik zie nu pas dat Robben er ook niet bij is! Het is werkelijk te schandalig voor woorden. Overmasr speelt nooit maar zit er wel bij, Robben speelt wekelijks maar nee...

* Dylan Dog schopt tegen de waterzak.

Precies en dat is nou ook de rede waarom ik met een blauw/wit geschminkte smoel voor de TV zit aankomende zaterdag . Ik gun het Advocaat gewoon niet dat hij met het Nederlands Elftal naar Porutgal gaat.
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_14528292
Wellicht had Van Gaal er meer uit kunnen halen destijds, maar achteraf gezien heeft hij het probleem bij Oranje wel goed gezien en ik betwijfel steeds meer of het nou alleen maar aan hem heeft gelegen dat NL het WK gemist heeft. Bij Advocaat ligt dat (wat mij betreft) wel even anders; ik ben nooit gecharmeerd geweest van zijn uitstraling, werkwijze en staat van dienst. Tevens is Advocaat bij de Rangers op een hele genante wijze weggepromoveerd. Nee; hier is echt een verkeerde kliek bezig binnen de KNVB, die zich steeds meer op glad ijs aan het begeven is.

[Dit bericht is gewijzigd door italia op 10-11-2003 16:34]

pi_14528303
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:25 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Precies en dat is nou ook de rede waarom ik met een blauw/wit geschminkte smoel voor de TV zit aankomende zaterdag . Ik gun het Advocaat gewoon niet dat hij met het Nederlands Elftal naar Porutgal gaat.

Ik gun het van Nistelrooy, daarom ben ik gewoon voor NL.
Wat een vrouw!
spits!
pi_14528549
Doel:
Edwin v.d. Sar nix op aan te merken, maar maag na het EK niet meer opgeroepen worden
Ronald Waterreus zolang hij maar op de bank blijft zitten

Verdediging:
Frank de Boer speelt alleen maar op basis van zijn oude prestaties hoort eigenlijk niet meer thuis in dit elftal
André Ooijerspeelt lekker seizoen bij PSV, als invaller is ie goed
Giovanni v. Bronckhorst speelt hier linksback en is niet zijn stekkie, betere spelers zijn er toch echt wel voor deze plek
Boudewijn Zenden zie van bronckhorst
Michael Reiziger speelt amper nog bij Barca, betere opties mogelijk
Jaap Stam hart van de verdediging, nix op aan te merken

Middenveld:
Paul Bosvelt speelt amper bij Man City, hoort hier niet thuis
Phillip Cocu motor op het middenveld
Edgar Davids zolang hij geen kaarten krijgt is ie en van de beste die we hebben
Clarence Seedorf
Wesley Sneijder toekomst van oranje
Rafael v.d. Vaart toekomst van oranje

Aanval:
Pierre van Hooijdonk zelf had ik hem in Turkije gelaten
Roy Makaay schiet in Duitland de ene na de andere goal,
Patrick Kluivert moet leren samenwerken met van Nistelrooij
Andy v.d. Meyde toekomst van oranje
Ruud v. Nistelrooij moet leren samenwerken met van Kluivert
Marc Overmars nog steeds een (redelijk) belangrijke factor, vooral door zijn snelheid

[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 10-11-2003 16:57]

pi_14528791
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:40 schreef AirRaid het volgende:
Doel:
Edwin v.d. Sar nix op aan te merken, maar maag na het EK niet meer opgeroepen worden
Ronald Waterreus zolang hij maar op de bank blijft zitten

Verdediging:
Frank de Boer speelt alleen maar op basis van zijn oude prestaties hoort eigenlijk niet meer thuis in dit elftal
André Ooijerspeelt lekker seizoen bij PSV, als invaller is ie goed
Giovanni v. Bronckhorst speelt hier linksback en is niet zijn stekkie, betere spelers zijn er toch echt wel voor deze plek
Boudewijn Zenden zie van bronckhorst
Jaap Stam hart van de verdediging, nix op aan te merken

Middenveld:
Phillip Cocu motor op het middenveld
Edgar Davids zolang hij geen kaarten krijgt is ie en van de beste die we hebben
Clarence Seedorf
Wesley Sneijder toekomst van oranje
Rafael v.d. Vaart toekomst van oranje

Aanval:
Andy v.d. Meyde toekomst van oranje

Wie zouden we voor de positie als linksachter kunnen gebruiken?
Bosschaart lijkt mij wel erg geschikt. En zowel Hofland als Bouma zouden op die posities kunnen spelen. Maar meer andere opties weet ik eigenlijk zo snel niet. O ja; misschien nog De Cler?

Verder voor de toekomst kunnen deze spelers belangrijk gaan worden (vooral in verdedigend opzicht);
De Jong, Heitinga (Ajax)
Colin, Hofland (PSV)
Bosschaart (Utrecht)
Kruiswijk (Groningen)
Kromkamp (AZ)

pi_14528939
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:49 schreef italia het volgende:

[..]

Wie zouden we voor de positie als linksachter kunnen gebruiken?
Bosschaart lijkt mij wel erg geschikt. En zowel Hofland als Bouma zouden op die posities kunnen spelen. Maar meer andere opties weet ik eigenlijk zo snel niet. O ja; misschien nog De Cler?

Verder voor de toekomst kunnen deze spelers belangrijk gaan worden (vooral in verdedigend opzicht);
De Jong, Heitinga (Ajax)
Colin, Hofland (PSV)
Bosschaart (Utrecht)
Kruiswijk (Groningen)
Kromkamp (AZ)

voor linksachter zou ik idd Bosschaart pakken (dat hij niet opgeroepn is is begrijpenlijk, geblesseerden heb je nix aan)
Bouma is ook maar een gemaakte verdediger maar speelt daar wel beter dan Zenden en Bronkhorst
  maandag 10 november 2003 @ 17:06:31 #171
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_14529217
1 Woord --> ONGELOOFELIJK
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_14529253

lekker matig maar het was natuurlijk wel te verwachten.

van der Sar,
Reiziger, de Boer, Stam, van Bronckhorst, vd Meyde, Cocu, Davids, Overmars, vd Vaart en Kluivert.

zoiets zal het wel worden

[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_14530102
Dat De Boer geselecteerd is kan ik i.t.t. veel anderen nog wel begrijpen, hij is de aanvoerder van Oranje en record international, die kun je niet, ondanks zijn vele fouten de afgelopen tijd, ineens laten vallen. Waar ik echter niet bij kan is de selectie van Bosvelt. Wat heeft Bosvelt de afgelopen tijd gedaan om een plek in Oranje te verdienen? Speelt bij Manchester City nauwelijks, zit zelfs vaak op de tribune. En de keren dat hij in actie kwam speelde hij matig tot slecht. Nee, dan kan Advocaat beter een jonge speler selecteren. Denk dan aan Bruggink (doet het best goed bij Mallorca), Robben (maakt een mindere periode door, maar een onmiskenbaar goede voetballer) of Boateng (degelijke middenvelder, zeker beter dan Bosvelt op dit moment en altijd in de basis bij Middlesbrough).
pi_14530599
De terugkeer van Seedorf vind ik eigenlijk wel terecht, ik reken er eigenlijk ook een beetje op dat hij speelt. Wel graag centraal.

Wat betreft spelers als De Boer en Reiziger had ik gehoopt dat Advocaat het lef had gehad om ze eens thuis te laten, maar goed, het betreft natuurlijk wel spelers die al jaren hun waarde hebben bewezen in Oranje. Nahja, ik hoop toch dat deze spelers op de bank mogen beginnen voor de verandering.

Het niet selecteren van Robben kan ik wel begrijpen, hij is nog niet zo uitzonderlijk dat hij in de basis moet, en zijn tijd komt nog wel. Bouma en bijvoorbeeld Melchiot hadden wmb wel een keertje geselecteerd mogen worden.

Mijn 11 op basis van de geselecteerden...

Van de Sar
Bosvelt -- Stam -- Ooijer -- Van Bronckhorst
Overmars -- Seedorf -- Van der Vaart -- Cocu
Kluivert -- Makaay

pi_14530638
quote:
Op maandag 10 november 2003 17:40 schreef Qi het volgende:
Dat De Boer geselecteerd is kan ik i.t.t. veel anderen nog wel begrijpen, hij is de aanvoerder van Oranje en record international, die kun je niet, ondanks zijn vele fouten de afgelopen tijd, ineens laten vallen.
Ergens is dat wel zo, maar de wedstrijd tegen Schotland is van groot belang en fouten zoals hij de laatste tijd maakt kunnen gewoon niet in deze allesbeslissende wedstrijd. Wellicht moet hij maar even op bank eerst starten om even wat gas terug te nemen. Dit geld ook voor Reiziger trouwens.
quote:
[b]Waar ik echter niet bij kan is de selectie van Bosvelt. Wat heeft Bosvelt de afgelopen tijd gedaan om een plek in Oranje te verdienen? Speelt bij Manchester City nauwelijks, zit zelfs vaak op de tribune. En de keren dat hij in actie kwam speelde hij matig tot slecht. Nee, dan kan Advocaat beter een jonge speler selecteren. Denk dan aan Bruggink (doet het best goed bij Mallorca), Robben (maakt een mindere periode door, maar een onmiskenbaar goede voetballer) of Boateng (degelijke middenvelder, zeker beter dan Bosvelt op dit moment en altijd in de basis bij Middlesbrough).
Tsja dan vind ik het ook erg vreemd dat die Bosvelt nu wel ineens geselecteerd word als hij zo'n slechte periode doormaakt. Dan zou inderdaad Boateng beter geselecteerd kunnen worden. Maar ook bij hem zit je weer met het probleem dat hij (net als ploeggenoot Zenden) bij een vrij middelmatige club als Middlesbrough speelt. En nogmaals; Robben had gewoon ipv Zenden moeten spelen; dat vind ik ook weer zo'n laffe beslissing.
  maandag 10 november 2003 @ 18:01:45 #176
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_14530734
Die selectie is zo verfrissend als Advocaat zelf.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 10 november 2003 @ 18:15:06 #177
73091 Vom
de Cowboy
pi_14531100
Ik sluit mij volledig aan bij popolon

GVD wat is advocaat toch een idioot zeg

Ik hoop dat Oranje het EK haalt, maar dat de KNVB van te voren advocaat nog even ontslaat.
Ik heb alleen weinig hoop

Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_14531319
Wat spelers die naar mijn mening ook weleens uitgeprobeerd mogen worden in de komende vriendschappelijke duels:

-Melchiot (27)
-Boateng (28)
-Oude Kamphuis (26)
-Bosschaart (23)
-Bouma (25)
-Bruggink (26)

Zeker als je je realiseert dat er nogal wat spelers af gaan vallen na dit EK. Wat jong bloed is zeer welkom. Dit zijn allemaal spelers die minstens nog 3 grote toernooien mee zouden kunnen maken.

pi_14531335
Als we de play-offs niet doorkomen, betekent dit het einde van de interlandloopbaan van velen. De gebroeders de Boer, Cocu, van Hooijdonk, Hasselbaink, Davids, vd Sar etc. beginnen al aardig op leeftijd te komen.
Seedorf is weer terug, of we daar blij mee moeten zijn waag ik te betwijfelen. Dat Robben er niet bij zit is jammer, leuk dat vd Vaart en Sneijder er bij zijn gebleven.
pi_14531372
sommige spelers zullen zo het EK niet eens halen, als we het halen.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_14531652
quote:
Op maandag 10 november 2003 18:24 schreef mitt het volgende:
sommige spelers zullen zo het EK niet eens halen, als we het halen.
pi_14531926
Het moet toch veel zeggen dat ik als ajacied liever v Bommel(als ie fit is) dan Seedorf in het NL elftal wil. Dan nog liever Stafano ipv clarence
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_14531941
Met 1 zin: Advocaat leert het ook nooit
pi_14532000
quote:
Op maandag 10 november 2003 18:22 schreef Qi het volgende:
Wat spelers die naar mijn mening ook weleens uitgeprobeerd mogen worden in de komende vriendschappelijke duels:

-Melchiot (27)
-Boateng (28)
-Oude Kamphuis (26)
-Bosschaart (23)
-Bouma (25)
-Bruggink (26)

Zeker als je je realiseert dat er nogal wat spelers af gaan vallen na dit EK. Wat jong bloed is zeer welkom. Dit zijn allemaal spelers die minstens nog 3 grote toernooien mee zouden kunnen maken.

-Melchiot ( ben ik niet bijster kapot van )
-Boateng ( )
-Oude Kamphuis ( )
-Bosschaart ( )
-Bouma ( )
-Bruggink ( we hebben toch wel beters in huis )
  maandag 10 november 2003 @ 18:56:34 #185
65537 gimeone
you asked for an opinion?..
pi_14532317
uit: ( of thuis als je voor schotland bent ) 2-0 schotland
thuis: 1-2
schotland naar portugal en nederland kan oprotten.
  maandag 10 november 2003 @ 18:57:35 #186
65537 gimeone
you asked for an opinion?..
pi_14532353
C'MOn SCotlend lads. we gonna win this one.
pi_14532389
als die schotten maar een onderbroek onder hun kilt aandoen
  maandag 10 november 2003 @ 19:03:45 #188
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_14532522
quote:
Op maandag 10 november 2003 18:46 schreef AirRaid het volgende:

[..]

-Bruggink ( we hebben toch wel beters in huis )

De achtste centrumspits in een selectie van 20 man?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_14533057
quote:
Op maandag 10 november 2003 19:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

De achtste centrumspits in een selectie van 20 man?

Bruggink kan ook prima als aanvallende middenvelder fungeren.
pi_14533069
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:40 schreef AirRaid het volgende:
Doel:
Ik zou niet weten waarom die er niet meer bij moet zijn?
quote:
Verdediging:
Zolang hij zich staande houdt zie ik geen reden om hem eruit te laten.
quote:
Erg groot is de aanwas van verdedigers niet. Niet veel spelen voor Barca zegt verder niet veel over zijn kwaliteiten. Altijd beter en meer ervaring dan een aantal verdedigers in de eredivisie. Hoort in de selectie al dan niet in de basis.
quote:
Middenveld:
Nuttige speler het wel of niet spelen is geen graadmeter. Je selecteert de beste die je hebt. Hoort bij de beste 20-30 spelers van Oranje.
quote:
Clarence Seedorf
Niet mee eens. Het ziet er niet altijd goed uit maar het is een speler die je niet "omver" kan lopen" en dat ziet er soms wel naar uit bij een Robben of Sneijder. Die zien er tegen een topteam erg groen uit. Verder wil ik hem centraal zien spelen en hoop ik dat het elftal zelf ook vertrouwen heeft in Seedorf. Iets wat soms wel ontbreekt lijkt het.
quote:
Aanval:
Als je achterstaat of flink voorstaat in de 70ste minuut dan wil ik hem wel in zien vallen voor het geval er een vrije trap te verdienen valt.
quote:
Vergelijkbaar met Van Nistelrooy maar beter in staat om een assist af te geven en betere anticipatie. Completere voetballer.
quote:
Meer een aanvallende middenvelder. Kan een assist geven die echter niet altijd begrepen wordt door een v Nistelrooij die mijn inziens te weinig doet om in dienst van het elftal te spelen. Nadeel van Kluivert dat hij soms iets te weinig rendement haalt.
quote:
Wellicht verpest in Man U. Hoop dat hij als speler kan groeien en meer dan een doorzichtige pass kan onderscheppen. Denk dat hij het tegen de groten laat afweten. Tegen de kleintjes is hij op dit moment wellicht wel bruikbaar.
quote:
Marc Overmars nog steeds een (redelijk) belangrijke factor, vooral door zijn snelheid
Zijn niveau was duidelijk toen hij gewisseld werd door Robben. Die niet toe kwam aan zijn gebruikelijke spel in de eredivisie. Gaat dreiging van uit. We hebben jammer genoeg maar twee andere vleugelspelers naast Overmars en vd Meijde. Robben en Zenden.
pi_14533314
Voor Seedorf is dit de kans om te laten zien dat ie wil vechten voor het team. Zou zeggen pak die kans.

Voorts vind ik dat Advocaat zich vreselijk conservatief is kwa selectiebeleid en dat ie Bosvelt meeneemt ipv b.v. Robben vindt ik belachelijk

pi_14533440
quote:
Op maandag 10 november 2003 19:22 schreef sampoo het volgende:
quote:
Ik zou niet weten waarom die er niet meer bij moet zijn?
omdat Sar een van oude garde is die niet is verpest, en nog steeds heel betrouwbaar
quote:
Zolang hij zich staande houdt zie ik geen reden om hem eruit te laten.
volg de laatste prestaties van de boer maar
quote:
Erg groot is de aanwas van verdedigers niet. Niet veel spelen voor Barca zegt verder niet veel over zijn kwaliteiten. Altijd beter en meer ervaring dan een aantal verdedigers in de eredivisie. Hoort in de selectie al dan niet in de basis.
N. de Jong en J. Heitinga kunnen Reiziger prima vervangen
quote:
Nuttige speler het wel of niet spelen is geen graadmeter. Je selecteert de beste die je hebt. Hoort bij de beste 20-30 spelers van Oranje.
wat heb je aan een spelr die niet bij zijn club speelt, grote kans dat hij totaal uit vorm is
quote:
Niet mee eens. Het ziet er niet altijd goed uit maar het is een speler die je niet "omver" kan lopen" en dat ziet er soms wel naar uit bij een Robben of Sneijder. Die zien er tegen een topteam erg groen uit. Verder wil ik hem centraal zien spelen en hoop ik dat het elftal zelf ook vertrouwen heeft in Seedorf. Iets wat soms wel ontbreekt lijkt het.
Seedorf speelt misschien bij milaan goed maar is bij Oranje geen speler vwar je echt iets heb, zie ik liever een van Bommel die fit is fo een Robben
quote:
Als je achterstaat of flink voorstaat in de 70ste minuut dan wil ik hem wel in zien vallen voor het geval er een vrije trap te verdienen valt.
je zegt het eigenlijk min of meer zelf al, heb je alleen iets aan bij vrije trappen, daarvoor hebben we ook andere kandidaten rondlopen
quote:
Zijn niveau was duidelijk toen hij gewisseld werd door Robben. Die niet toe kwam aan zijn gebruikelijke spel in de eredivisie. Gaat dreiging van uit. We hebben jammer genoeg maar twee andere vleugelspelers naast Overmars en vd Meijde. Robben en Zenden.
als je 1x slecht speelt wil dat nix zeggen, Overmars is vaak genoeg een hele belangrijke schekel geweest
pi_14533970
Bosvelt erbij is raar, geen Robben erbij is ook raar. Je mag verwachten dat Advocaat dus zonder vleugelspitsen gaat spelen.

Geen Bouma, Bosschaart, Melchiot, Oude Kamphuis, van Galen, Opdam en al die andere jongens die er in geschreven worden, kan ik nog wel begrijpen. Zij hebben nauwelijks enige ervaring en ook niet aantoonbaar meer kwaliteit dan de mensen die wel zijn geselecteerd. Ook niet minder, maar goed, je weet dat Advocaat aan zijn clubje vast houdt. Doet ie altijd.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_14534214
quote:
Op maandag 10 november 2003 19:54 schreef methodmich het volgende:
Bosvelt erbij is raar, geen Robben erbij is ook raar. Je mag verwachten dat Advocaat dus zonder vleugelspitsen gaat spelen.

Geen Bouma, Bosschaart, Melchiot, Oude Kamphuis, van Galen, Opdam en al die andere jongens die er in geschreven worden, kan ik nog wel begrijpen. Zij hebben nauwelijks enige ervaring en ook niet aantoonbaar meer kwaliteit dan de mensen die wel zijn geselecteerd. Ook niet minder, maar goed, je weet dat Advocaat aan zijn clubje vast houdt. Doet ie altijd.

Maar Bouma, Bosschaart, Melchiot, Oude Kamphuis, e.d. spelers zouden toch wel een keertje uitgeprobeerd kunnen worden in de komende vriendschappelijke duels? Ik denk dat dat met het oog op de toekomst heel verstandig zou zijn. Voor Schotland moet je ze inderdaad niet selecteren, daar is die wedstrijd veel te belangrijk voor, daar moet je spelers hebben die bewezen hebben te kunnen presteren.
pi_14534338
3-1 nederlaag en thuis 1-1; jammer, maar helaas...... Ik ga alvast maar een kilt kopen.....
pi_14534426
quote:
Op maandag 10 november 2003 20:08 schreef italia het volgende:
3-1 nederlaag en thuis 1-1; jammer, maar helaas...... Ik ga alvast maar een kilt kopen.....
zolang je je onderbroek maar aanhoudt
pi_14534587
quote:
Op maandag 10 november 2003 19:34 schreef AirRaid het volgende:

omdat Sar een van oude garde is die niet is verpest, en nog steeds heel betrouwbaar

Dat bedoel ik maar jij stelt dat er voor van der Sar geen plaats is na het EK.

volg de laatste prestaties van de boer maar
[..]

quote:
N. de Jong en J. Heitinga kunnen Reiziger prima vervangen
Reiziger heeft meer ervaring en daarmee net de voordeel van de twijfel. De Jong, Heitinga en Bouma zijn goede vervangers verder maar goed Reiziger is geen slechte keuze.
quote:
Seedorf speelt misschien bij milaan goed maar is bij Oranje geen speler vwar je echt iets heb, zie ik liever een van Bommel die fit is fo een Robben
Zoals gesteld hij voorkomt dat Oranje fysiek onder de voet wordt gelopen. Daar viel v Bommel behoorlijk in de water wat dat betreft. Dat baart mij een beetje zorgen. Stam en Davids zijn de enige die nog wat in te brengen hebben wat dat betreft.
quote:
je zegt het eigenlijk min of meer zelf al, heb je alleen iets aan bij vrije trappen, daarvoor hebben we ook andere kandidaten rondlopen
Niet van het niveau van Hooijdonk ben ik bang. Als de wedstrijd op slot is moet je wellicht met een vrije trap of corner doen. Daar liggen zijn kwaliteiten. Kopkracht en de vrije trap. Als het voetballend niet lukt iets waar Oranje redelijk vaak last van heeft dan is hij erg bruikbaar.
quote:
als je 1x slecht speelt wil dat nix zeggen, Overmars is vaak genoeg een hele belangrijke schekel geweest
Ik stel dat het niveau van Overmars duidelijk beter was dan Robben voor wie Overmars werd gewisseld. Ik heb Overmars dus erg hoog zitten.
pi_14534982
Zowel Overmars als Robben dient geselecteerd te worden, dan heb je de spelers om meerdere systemen te spelen.
pi_14535158
Ben benieuwd wat Derksen zo over de selectie te zeggen heeft...
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  maandag 10 november 2003 @ 22:10:56 #200
21467 franske19
Hit the deck!
pi_14538138
quote:
Op maandag 10 november 2003 20:34 schreef F1Bas het volgende:
Ben benieuwd wat Derksen zo over de selectie te zeggen heeft...
Was te verwachten, de propaganda zender van RvN was weer flink bezig, wat heeft van Nistelrooy nu laten zien in de laatste weken. Slechts in 1 van de afgelopen 6 of 7 wedstrijden gescoord en hij heeft ze bijna allemaal volledig uitgespeeld. Tel daarbij op dat hij in het Nederlands elftal zelden tot nooit goed speelt, waarom moet hij dan in de basis. Kluivert is reserve bij Barca valt twee keer in en scoort twee keer, dus gebrek aan wedstrijdritme heeft ie blijkbaar niet, bovendien scoort hij aan de lopende band in Oranje en zijn schotten technische spelers als Kluivert niet gewend terwijl ze spitsen als van Nistelrooy elke week tegen zich hebben.

Edit: typo

[Dit bericht is gewijzigd door franske19 op 10-11-2003 22:16]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')