abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13902533
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 16:40 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik doe ongeveer het zelfde met skién. Alleen ik ben van mening dat je veel meer leuke dingen kan doen met skién. Je hoefd niet elke keer te lopen als een stukje niet meer stijl is. Off piste is veel en veel leuker. Buggel piste is helemaal En zeker als je in 1 rechte lijn gecontroleerd naar beneden gaat. Daar geilen echt alle wijven op als je dat kan

voor de rest poeder sneew ik ben er gek op. Ik ben vaak buiten de piste te vinden lekker door de poeder sneeuw. Als is dat vorig jaar bijna verkeerd afgelopen. Ik zach een leuk heuveltje en ik ga er over heen ik voel opeens een stuk hout onder me. Wat blijkt!!! Is het een klein watervalletje. Niks speciaals of zo. Alleen ik kwam op het ijs terecht. Wat heel dun was Gelukkig had ik genoeg snelheid om er over heen te komen. Anders had ik mooi op me bek gegaan en had ik in het water gelegen ergens ver buiten de piste

Maar het mooiste is om naar het hoogste punt van de berg te gaan en dan uiterst links of rechts in 1 rechte lijn naar beneden wedelen. Dat is zo lekker om dat te doen Op niemand wachten gewoon in 1 lijn gecontroleerd naar beneden. Maar weinig mensen kunnen goed wedelen Gewoon voeten naast elkaar. En door middel van je linker knie in je rechter knieholte stoppen naar beneden gaan. Zo kort mogelijk bochten maken. Ziet er super strak uit en gaat echt super. En als je het goed doet en je pakt ruime bochten kan je gewoon net als een snowboarder bochten nemen Alleen dan een keer of 10 ruimer Whehehe.

Ik baal dat ik maar 1 week op wintersport ga Ik wil vaker. Maar niemand heeft meer geld

back country is juist een uitdaging, schepje + lawine pieper bij, en lekker de sicko uithangen, clifje hier rotsje daar, gewoon gaan. I live for this shit

Er is niks lekkerders dan verse poeder, zo dik mogelijk, en daar zo hard doorheen raggen ahhhh , who cares als je dan keer op je bek ga, lekker naar boven ploeteren en hop weer doorgaan!

Boarder 4 life

_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_13903791
Voor de liefhebbers; de flitspaal op de A9 bij het knooppunt met de A2 is weer terug;

Na een half jaar is iedereen er alweer aan gewend dat ie weg is en rijdt er 100+ langs

Why Fart And Waste It When You Can Burp And Taste It?
  woensdag 15 oktober 2003 @ 20:56:29 #78
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13904974
Ik heb ooit het idee gehad om een saab 900 of een goeie andere auto te kopen. En om het weekend naar oostenrijk of frankrijk te rijden om te gaan skiën zaterdag en zondag. En na de vakantie de auto verkopen. Maar ik zie dat niet zo snel gebeuren helaas. Maar het idee blijft bestaan dus wie weet ooit Kost namelijk niet veel. Goedkoop hotel nemen en een skipas mee heb je niet nodig. Eten haal je bij de spar. Overnachten kost ook 3X niks. En de auto verkoop je na de vakantie weer. Schrijf je bijna niets op weg op een goeie 2de hands auto. BV een saab 900 of een Volvo S40
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_13909048
Ik heb een auto.. why 1 kopen dan?

+ ga ik gewoon eind oktober weekeind dland gletcher boarden Volvo van thuis mee en gaaas

_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  woensdag 15 oktober 2003 @ 23:38:00 #80
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13909233
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 23:31 schreef Thermo het volgende:
Ik heb een auto.. why 1 kopen dan?

+ ga ik gewoon eind oktober weekeind dland gletcher boarden Volvo van thuis mee en gaaas

Ik krijg de auto niet mee van me pa. Want die zit met z,n aantal kilometers. Is auto die op de zaak staat En als we prive rijden moeten we dat op geven. En dat wilt hij dus niet En ik wil lekker heen en weer tuffen met m,n eigen auto dan. Lekker leuke auto kopen en gaaas met die tering zooi. Lekker met 190 naar oostenrijk

Waar in moffen land ga jij boarden dan? Heb je daar wat info over? Wie weet dat ik dit jaar eindelijk een paar weekenden ga skiën

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_13909474
He ook_gek; is toch best te doen naar Sauerland? Kan zelfs in 1 dag heen en weer als je echt heel graag wil

Zelf daar waar we zijn geweest (bij oom en tante in DLD) kan je skieen in de winter en dat is niet zo heeeel ver over de grens he

Why Fart And Waste It When You Can Burp And Taste It?
  woensdag 15 oktober 2003 @ 23:51:25 #82
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13909615
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 23:46 schreef Ballebek het volgende:
He ook_gek; is toch best te doen naar Sauerland? Kan zelfs in 1 dag heen en weer als je echt heel graag wil

Zelf daar waar we zijn geweest (bij oom en tante in DLD) kan je skieen in de winter en dat is niet zo heeeel ver over de grens he

Nee maar dat is ook niet echt hoog
Ik wil wel goed kunnen skiën. Mot wel een paar stijle piste,s hebben

Maar nee het is zeker niet ver. En er liepen jonge vrouwen Het is zo dood daar als het kan. Dus je kan daar volgens mij wel goed neuken wheeheh

donderdag 16 oktober 2003 @ 00:30:33 #83
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13910536
Jacco kijk eens hoe veel ik gereageerd heb op het forum
Ik heb me schade in gehaald zoals je ziet
pi_13912809
Ulti is ook die hard boarder, heb meerdere boards ondertussen, maar ik ga nog altijd voor t echte werk, dus een alpine Carveboard, hardboots en heerlijk bochten trekken, zo diep mogelijk met het hele lichaam (dus echt het HELE lichaam, en niet alleen het handje aan de sneeuw, maar als het even kan beide handen en de heupen, één handje is voor de mietjes die denken dat ze kunnen carven...) over de sneeuw suizen en vet respect krijgen!
ulti is fan van extreem carven dus overigens ga ik ook wel eens back country, maar t is allebei net zo veel fun.

ohja ik was er gisteren niet, omdat ik fijn 20 ben geworden

ooh en de Ferrari F50 vond ik toendertijd erg gaaf. mooi vind ik em dus niet. de F355 is nog altijd de max van de jaren 90

2825cc Single Turbo Beast
pi_13912824

Deze kwam vanmorgen ff naast me staan in de file.

Pak ik snel me digicam, ligt me Smartmedia kaartje nog thuis

specs:

MOTOR
aantal cilinders 8, in V-vorm
kleppen per cilinder 5
cilinderinhoud 4163 cm3
boring x slag 84,5 x 92,8 mm
compressieverh. 11,0:1
max. vermogen 253 kW (344 pk)
7000tpm
max. koppel 410 Nm
3500tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening dohc
turbo nee
katalysator geregeld

topsnelheid 250 km/h
acceleratie 0-100 km/h 5,6 s
verbruik binnen b.k. 19,5 l/100km
verbruik buiten b.k. 9,8 l/100km
verbruik gecombineerd 13,3 l/100km
CO2 uitstoot 321 g/km

toch wel bruut

donderdag 16 oktober 2003 @ 09:26:45 #86
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13912836
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 09:25 schreef Ultimora het volgende:
Ulti is ook die hard boarder, heb meerdere boards ondertussen, maar ik ga nog altijd voor t echte werk, dus een alpine Carveboard, hardboots en heerlijk bochten trekken, zo diep mogelijk met het hele lichaam (dus echt het HELE lichaam, en niet alleen het handje aan de sneeuw, maar als het even kan beide handen en de heupen, één handje is voor de mietjes die denken dat ze kunnen carven...) over de sneeuw suizen en vet respect krijgen!
ulti is fan van extreem carven dus overigens ga ik ook wel eens back country, maar t is allebei net zo veel fun.

ohja ik was er gisteren niet, omdat ik fijn 20 ben geworden

ooh en de Ferrari F50 vond ik toendertijd erg gaaf. mooi vind ik em dus niet. de F355 is nog altijd de max van de jaren 90

GEFELICITEERD
pi_13912981
kan iemand mij zijn/haar bevindingen vertellen van de Mercedes-Benz Vito?

Morgen ga ik 'r eentje rijden

donderdag 16 oktober 2003 @ 09:47:58 #88
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_13913226
môgge allen
  donderdag 16 oktober 2003 @ 09:49:32 #89
52604 Tuftufclub
Die pet pakt ons allemaal
pi_13913254
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 09:34 schreef t0n het volgende:

Met volle kracht aan de rechterkant van het stuur gaan hangen. Die shitbussen trekken namelijk enorm naar links.
Snelheidsbeperking is vrijheidsberoving
pi_13913387
quote:

ik vind het zelf een poephok, maar anderen zijn er zeer over te spreken.

dit is trouwens het beter board werk (die gast gaat dus niet op zijn snufferd, maar doet even een carvebocht volgens het boekje

donderdag 16 oktober 2003 @ 10:08:07 #91
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_13913635

Vriend van me, door mij gemaakt. Ziet eruit als een gave sprong, is eigenlijk een one-way trip met z'n plaat recht in de sneeuw

** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  donderdag 16 oktober 2003 @ 11:37:26 #92
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13915644
quote:

Het blijft natuurlijk een busje. En busjes rijden kut.
Al met al vind ik het wel redelijk rijden. Heb slechtere gehad

PFF ik ben aan het verkopen nu. Onze hele verkoop is ziek dat zijn gewoon 4 man wheheheh. ( verkoop voor kleine klanten dan he ) En nu zit ik daar Normaal schelden die mensen me kapot voor hun garantie en zeik ik weer hun af. Nu slijmen ze tegen me voor goeie prijzen. EINDELIJK kan ik ze terug pakken whehehe. Ik maak lekkere hoge marge wheheheh.

donderdag 16 oktober 2003 @ 12:02:43 #93
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_13916357
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 11:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het blijft natuurlijk een busje. En busjes rijden kut.
Al met al vind ik het wel redelijk rijden. Heb slechtere gehad

PFF ik ben aan het verkopen nu. Onze hele verkoop is ziek dat zijn gewoon 4 man wheheheh. ( verkoop voor kleine klanten dan he ) En nu zit ik daar Normaal schelden die mensen me kapot voor hun garantie en zeik ik weer hun af. Nu slijmen ze tegen me voor goeie prijzen. EINDELIJK kan ik ze terug pakken whehehe. Ik maak lekkere hoge marge wheheheh.

Nou ja zeg... wat een instelling

Je naait ze en de baas is nog blij met je ook ....

En dat extreem carven:
ziet er heel puik uit!

Ach een vito... wees blij dat het geen traffic/movano is.... vito rijd/ voelt een stuk stabieler / degelijker... (maar het blijft een bus )

en ik mag vanmiddag weer heeerlijk ( ) file rijden op de A16 richting rotterdam... (lichte V70, man op leeftijd achterin....) zwaai ff als je me ziet... ik ben die kerel die met 125 links rijd

The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  donderdag 16 oktober 2003 @ 12:07:42 #94
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13916485
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 12:02 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Nou ja zeg... wat een instelling

Je naait ze en de baas is nog blij met je ook ....

En dat extreem carven:
ziet er heel puik uit!

Ach een vito... wees blij dat het geen traffic/movano is.... vito rijd/ voelt een stuk stabieler / degelijker... (maar het blijft een bus )

en ik mag vanmiddag weer heeerlijk ( ) file rijden op de A16 richting rotterdam... (lichte V70, man op leeftijd achterin....) zwaai ff als je me ziet... ik ben die kerel die met 125 links rijd

Effe oefenen

donderdag 16 oktober 2003 @ 12:09:00 #95
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_13916521
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 12:07 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Effe oefenen

jij niet........

Thucydides
pi_13916540
Goeiemorgen!!

Nog gefeli Ulti

http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
©1983-2007 -Eddow-
pi_13916573
waat gaat de SC weer lekker snel
  donderdag 16 oktober 2003 @ 12:12:16 #98
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13916601
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 12:09 schreef Xtreem het volgende:

[..]

jij niet........

Waarom mag ik niet zwaaien
  donderdag 16 oktober 2003 @ 12:15:33 #99
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_13916681
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 12:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Waarom mag ik niet zwaaien

omdat jij het bent

Ohja, ulti gefe

Thucydides
  donderdag 16 oktober 2003 @ 12:16:52 #100
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13916714
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 12:15 schreef Xtreem het volgende:

[..]

omdat jij het bent

Ohja, ulti gefe

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')