quote:Vanavond de doop van de nieuwe tour mogen meemaken. Ik moet zeggen: toch wel een hele evolutie in 1 week tijd! De opening met Gebrek aan Beter, een juweeltje! Mathilde veel zekerder en relaxter dan 19 jan.Ze bracht Zeg Me vol expressie, hier bleek pas goed dat ze haar vak wel verstaat en wat een mooie stem ze heeft. Frank bracht Afwezig en Als Later op zijn vertrouwde wijze: Kippenvel! Het nieuwe Zorgen en Onderkant van de hemel moeten nog een beetje wennen, maar Frank met Woorden overgaand in Niets is groter, hield je vastgenageld aan je stoel. Prachtig licht ook! Toegiften als Ik Drink en Vaderland, resp. door Frank en Mathilde gezongen waren goed gekozen. Er was duidelijk meer interactie tussen die twee, misschien ook doordat de microfoons dichter bij elkaar stonden. Alleen jammer dat Mathilde bij opkomst geen applaus kreeg en jij wel Frank, beetje genant voor Mathilde, misschien is het beter om samen op te komen...... het was een geslaagde avond, heb gelukkig nog kaarten voor Utrecht, want dit smaakt naar meer! Veel succes de komende maanden! liefs Janine
quote:Beste allemaal,
Zo, eindelijk zijn we dan op weg, met Even.
Merkwaardig om er niet meer alléén, letterlijk, voor te staan. Alles delen. De ruimte. Het podium. De liedjes.
De aandacht van het publiek. De beslissingen. Het plezier en de spanning.
Samen staan we sterk.
Ik heb het idee dat ik veel leer op dit moment. Wakker gekust uit de melancholieke droom van de afgelopen jaren.
Rond & Rond is de sleutel.
Het sleutellied van Even.
Woorden, De Onderkant van de Hemel en Niets is Groter: een bescheiden drieluik van onze mogelijkheden.
Op ontdekkingsreis in de wereld van het gedeelde lied. De gedeelde muziek. Ondersteund en geholpen door de geïnspireerde Ton, Lené en Dionys.
Het belooft een voorjaar van schoonheid te worden.
Groet Frank
Je gaat nog steeds hè?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:27 schreef oinie het volgende:
een mini-meet? lijkt me leuk![]()
Heb ook wel superveel zin om te gaan...
Schandalig..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:21 schreef oinie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ga ik nog steeds... heb je alleen nog niet gemaild![]()
Ik neem 'Schaduw van de Liefde' voor je mee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:21 schreef oinie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ga ik nog steeds... heb je alleen nog niet gemaild![]()
Hey Oinie.. ik heb Schaduw van de Liefde aan iemand anders gegeven.. maar een biertje in de pauze kan nog steeds..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik neem 'Schaduw van de Liefde' voor je mee.
Bij Frank is het publiek altijd best wel uiteenlopend...het viel me wel weer op dat er best veel jonge mensen waren... En dat terwijl ik meestal te horen krijg dat Frank Boeijen niet leuk is...en ik ben 27quote:Op zondag 26 februari 2006 15:29 schreef methodmich het volgende:
Vertel je dan ook een beetje wat over het publiek. Ben wel benieuwd naar leeftijden en geslacht enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |