quote:aangesproken voelt
Op dinsdag 14 oktober 2003 21:15 schreef MSXUser het volgende:[..]
Alleen in reserve Belgo-land noemen ze het friet
quote:Oorlog dus
Op maandag 26 januari 2004 18:25 schreef Stranger het volgende:Raspatat pinda-mayo
quote:Das ook nog met curry en uitjes.
Op maandag 26 januari 2004 18:44 schreef flat_erik het volgende:[..]
Oorlog dus
jij woont ook in een gehucht als je het rasfriet noemt. het heet RasPATAT. Vind zelf raspatat ook super lekker, maar niet lekkerder dan normale patatquote:Op donderdag 16 oktober 2003 16:19 schreef Steve-O het volgende:
nooit van gehoord nog nooit van rasfriet gehoord? in welk gehucht woon jij?! je weet in ieder geval niet wat je mist
Dat vraag ik me nou ook af. Zou iig wel erg relaxt zijn als je dat ook gewoon thuis zonder zo'n apparaat kan makenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:59 schreef emil23 het volgende:
Weet iemand toevallig ook hoe je zelf raspatat kunt maken?
Hier in de buurt (noord Brabant)is dat echt niet te krijgenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:11 schreef flat_erik het volgende:
oei deze moest ik ff schoppenik heb toch zonet een lekkere ras-patat gegeten.... mjum
omdat zo de leverancier van die patat zo heet.. net zo als de aroma voor in de soep.. die noemen ook een heleboel mensen maggiequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik weet nu wel wat het is maar waarom die naam: 'ras' patat.
De fabriek die het maakt heet geloof ik zo, ze zitten in Warffum, in het noorden van Groningen....quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik weet nu wel wat het is maar waarom die naam: 'ras' patat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |