abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 5 februari 2004 @ 10:28:21 #176
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_16905049
quote:
Op maandag 2 februari 2004 16:14 schreef ArtfulDodger het volgende:
Er schoot mij net nog een oud spel binnen wat ik speelde vroeger toen ik klein was in de ms-dos tijd Het was van disney en volgens mij speelde/liep je met dagobert duck en kon je dingen doen zoals naar de speeltuin gaan en op een klimrek of zo en van alles was een sorrt leerspel maar dat weet ik niet meer zeker. Als iemand enig idee heeft BVD.
was in vorige topic ook al gevraagd Donald Ducks playground
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 12:26 schreef Lemijn het volgende:
En weer een half uur van mn leven vergooid...

Vreselijk, dankjewel.
Ik speelde een jaar geleden trouwens een hele mooie versie, mooiere kleuren ballen, full screen. Vertel maar niet waar die is.


Bobble Puzzle, Bubble Puzzle'97, Frozen Bubble, zorx (prototype), Puzzle Shooting etc. etc. of ff zoek op Puzzle Bobble (ook bekend als Bust-a-Move) dat is nml het originele spel. Puzzle Bobble 1 en 2 zijn ook ooit officieel voor Windows uitgebracht
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 18:39 schreef Toryu het volgende:
Ik zoek zon spel net als Raptor. Dat je zon vliegtuigje van bovenaf ziet en dat je powerups en extreem veel wapens kunt halen. Best oud. weet iemand er een?
blader hier ff door: Beste shoot em up
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_16911242
Bedankt Bdr, dat is hem inderdaad! Nooit toen in de gaten gehad dat het de kings quest/larry engien gebruikt!
pi_16913560
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 20:10 schreef Chen het volgende:

[..]

Hexxen?


das toch meer een fps? kan er nix over vinden trouwens
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
  donderdag 5 februari 2004 @ 15:34:48 #179
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_16913641
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 15:32 schreef knuppelhout het volgende:

[..]

das toch meer een fps? kan er nix over vinden trouwens


Omdat het Hexen met één x is. Was een superspel destijds! Zucht...
pi_16916279
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 15:34 schreef Frollo het volgende:

[..]

Omdat het Hexen met één x is. Was een superspel destijds! Zucht...


hexen2 was volgens mij zelfs een van mij eerste cd-rom spel aankoop ooit
  woensdag 11 februari 2004 @ 19:21:40 #181
66153 Debselz
Heb ik dat....
pi_17096102
quote:
Op maandag 1 december 2003 03:49 schreef Girly het volgende:

[..]

klopt iedereen zit daar vast haha... ik heb m al helemala uitgespeeld, dus ik zoek wat nieuws, maar ff over jouw postje... die namen die je opnoem waar vind ik die ergens , heb je geen links?? thx btw

ps: als je er niet uit komt moet je ff mijn fotoboek wat schrijven, ik help je wel verder


ik kan je fotoboek neit vinden maar erhm...HELP!!!!!
Ghe
pi_17099365
weet trouwens iemand waar je die ene atlantis deel van indiana jones kan krijgen?
pi_17100589
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:58 schreef DeFlip het volgende:

[..]

hexen2 was volgens mij zelfs een van mij eerste cd-rom spel aankoop ooit


ja ik vond m ook leuk, maar dat was toch niet zo'n mortal kombat-style beat'm'up? dat zoek ik namelijk
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_17197620
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 20:58 schreef DeFlip het volgende:
weet trouwens iemand waar je die ene atlantis deel van indiana jones kan krijgen?
Eigenlijk zijn er 2 Indy in Atlantis spellen, eentje in het Arcade genre, en een adventure game
pi_17223352
Ok ik zoek een spel (alweer) voor de NES.

Het is een eroties spelletje waarmee je een dobbelsteen moet gooien en als je goed gooit of zo dan doet ze een kleding stuk uit.

Ik speelde het vroeger op de Shintendo, (als ik het goed spel dus neit de gewone Nintendo) dat was gewoon een console en als je een tussen stukje had kun je er een NES game op doen en dat samen in de shintendo steken.

Het spel zelf zat op een 100 in 1 of 110 in 1 spellen met een adventure island achtergrond en daarvoor text met de spellen die je kon kiezen....heeft iemand enig idee ? BVD

  Moderator maandag 16 februari 2004 @ 15:04:22 #186
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_17223724
strippoker op de nintendo?

dat kan nooit een officieel uitgegeven spel zijn ... good luck trying to find that one

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_17229771
quote:
Op maandag 16 februari 2004 14:49 schreef ArtfulDodger het volgende:
Ok ik zoek een spel (alweer) voor de NES.

Het is een eroties spelletje waarmee je een dobbelsteen moet gooien en als je goed gooit of zo dan doet ze een kleding stuk uit.

Ik speelde het vroeger op de Shintendo, (als ik het goed spel dus neit de gewone Nintendo) dat was gewoon een console en als je een tussen stukje had kun je er een NES game op doen en dat samen in de shintendo steken.

Het spel zelf zat op een 100 in 1 of 110 in 1 spellen met een adventure island achtergrond en daarvoor text met de spellen die je kon kiezen....heeft iemand enig idee ? BVD


ik ken wel zo een spelletje op de nes maar het was dan strippen met behulp van dat steen-papier-schaar spelletje maar ik heb geen idee hoe het heet...
pi_17273054
quote:
Op maandag 16 februari 2004 18:12 schreef DeFlip het volgende:

[..]

ik ken wel zo een spelletje op de nes maar het was dan strippen met behulp van dat steen-papier-schaar spelletje maar ik heb geen idee hoe het heet...


ja dat ken ik, en dan zie je geen geslachtsdelen en tepels, maar gewoon doorlopende huid....
  woensdag 18 februari 2004 @ 12:44:37 #189
29440 ajay
Professor in de idioterie
pi_17281844
Ik ben nog steeds op zoek naar coop-beat'em ups. Gelukkig heb ik na zelf goed zoeken maar zelf een paar dingetjes gevonden. Er is een gratis! game uitgekomen in de trand van Streets of Rage: Beats of Rage. Freeware en te dl'en voor DC (YEAH) PS2 (YEAH!) en PC.

Ik heb hem nog niet geprobeerd. Verder uit arre moede bezig Mame voor DC e.d. te dl'en. Ik denk dat er gewoon geen games in deze genre meer gemaakt worden, net zoals adventuregames a la Sierra en Lucas.

Iemand nog wat?

Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen!
pi_17435752
Hey fokkers...
Ik zoek een spel op de psx is een vrij oude game al van zo'n 4 à 5jr geleden of wel langer zelfs.
Any'ho je bent dan zo'n vaag poppetje die in eerste instantie gevangen zit... na wat opdrachtjes te doen, kom je in het buiten wereld terecht, en daar beleef je allemaal avonturen. het is allemaal van boven af gezien, wat ik me kan herinneren heeft dat poppetje een blauw (tja wat is het, pakje?) aan.. en je kunt je ook verkleden om langs bewakers te gaan o.i.d. poppetje kon trouwens ook niet zwemmen.. dus als je in water valt.. is weg leven... en ook als je van een hoog afstapje valt ging er ook al een stuk leven eraf... Bij zo'n eiland/land had je ook een prinses, volgensmij was 't spel ook te verkrijgen op PC-versie... en het heette iets met blabla adventures ofzo weet niet helemaal zeker..

wie van jullie denken het spel te kennen? alvast bedankt
(P.S. was/is best een verlaafd spelletje naar mate je steeds verder kwam)

Greetz GB
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_17516731
dees spellen zoek ik dus, origineel....

* Ceasar III
* Pharaoh
* Zeus


by the way vroeger op mijn aller eerste pc heel wat leuke spellen gehad:
* gravedigger
*prince of persia
pi_17518470
quote:
Op zondag 29 februari 2004 23:34 schreef GrupoBalanca het volgende:
Hey fokkers...
Ik zoek een spel op de psx is een vrij oude game al van zo'n 4 à 5jr geleden of wel langer zelfs.
Any'ho je bent dan zo'n vaag poppetje die in eerste instantie gevangen zit... na wat opdrachtjes te doen, kom je in het buiten wereld terecht, en daar beleef je allemaal avonturen. het is allemaal van boven af gezien, wat ik me kan herinneren heeft dat poppetje een blauw (tja wat is het, pakje?) aan.. en je kunt je ook verkleden om langs bewakers te gaan o.i.d. poppetje kon trouwens ook niet zwemmen.. dus als je in water valt.. is weg leven... en ook als je van een hoog afstapje valt ging er ook al een stuk leven eraf... Bij zo'n eiland/land had je ook een prinses, volgensmij was 't spel ook te verkrijgen op PC-versie... en het heette iets met blabla adventures ofzo weet niet helemaal zeker..

wie van jullie denken het spel te kennen? alvast bedankt
(P.S. was/is best een verlaafd spelletje naar mate je steeds verder kwam)

Greetz GB
Little Big Adventure
http://www.twinadv.com/ <-- voor meer info.
Zit nog steeds te wachten op deeltje 3 komt alleen voorlopig niet
Voor de PC is deel 2 ook nog die is half 3D met alleen de buiten delen in 3d en de rest op de oude manier... erg goede game !!!!

[ Bericht 6% gewijzigd door MeZZiN op 05-03-2004 16:44:50 ]
pi_17607318
quote:
Op maandag 26 januari 2004 18:07 schreef MaZz_ het volgende:
Weet iemand misschien waar het super toffe race spel <p> LOTUS<p><br>te verkrijgen (kopen) of (indien legaal); te downloaden is?
Heeft nog niemand dit spelletje gevonden. Ik ben nml ook op zoek naar dit spelletje.
pi_17607763
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 12:44 schreef ajay het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar coop-beat'em ups. Gelukkig heb ik na zelf goed zoeken maar zelf een paar dingetjes gevonden. Er is een gratis! game uitgekomen in de trand van Streets of Rage: Beats of Rage. Freeware en te dl'en voor DC (YEAH) PS2 (YEAH!) en PC.<p>Ik heb hem nog niet geprobeerd. Verder uit arre moede bezig Mame voor DC e.d. te dl'en. Ik denk dat er gewoon geen games in deze genre meer gemaakt worden, net zoals adventuregames a la Sierra en Lucas.<p>Iemand nog wat?
eigenlijk had ik gezworen op mijn graf te zwijgen hierover maar aangezien weinig mij hier kennen ga ik er toch iets over zeggen. ik had een spelcomputer gezien met hele vette beat em ups uit japan,ook lekker wat capcom en snk spellen. wat ik echt vet vond(arcade game) was de coop van megamann,die optie hadden ze ook in de nieuwe ps2 megamann moeten pleuren,wassie naar mijn mening veel vetter geweest. ik zal voor je navragen wat de preciese titels zijn,maar de meesten zullen wel arcade only zijn. en anders japanse consoles benodigd!
pi_17711758
Ik zoke een spel het is vrij oud, het is piraat achtig, Je gooit met een dobbelsteen en dan gaat je boot vooruit wat je gegooid hebt en je kan dingen tegen komene nzo, Het gaat erom wie het eerste op het eind punt is

[edit[
Na 2 uur zoeken heb ik het gevonden het heete Redhooks Revenge

[ Bericht 16% gewijzigd door Mr_Noname op 14-03-2004 18:21:39 ]
  zondag 14 maart 2004 @ 18:22:45 #196
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_17712647
Weet iemand waar ik Laura Bow & The dagger of Amon Ra kan vinden ?
Bij voorbaat dank.
....in de donkere nacht.
  zondag 14 maart 2004 @ 18:29:00 #197
65516 gieling
Live from NYC
pi_17712783
Online of in een winkel?
  zondag 14 maart 2004 @ 18:32:58 #198
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_17712865
quote:
Op zondag 14 maart 2004 18:29 schreef gieling het volgende:
Online of in een winkel?
online
....in de donkere nacht.
  maandag 15 maart 2004 @ 16:06:56 #199
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_17732860
Ik heb eens ooit een spel op de CD-I gespeeld waar je president was van een land en je moest alles regelen: economie, binnenland, buitenland enz. enz.
Tegelijkertijd kreeg je ook met vanalles te maken ( politieke rellen, ontevreden burgers ) .. een soort global domination ofzo..weet iemand welk spel ik bedoel?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_17743560
quote:
Op maandag 15 maart 2004 16:06 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb eens ooit een spel op de CD-I gespeeld waar je president was van een land en je moest alles regelen: economie, binnenland, buitenland enz. enz.
Tegelijkertijd kreeg je ook met vanalles te maken ( politieke rellen, ontevreden burgers ) .. een soort global domination ofzo..weet iemand welk spel ik bedoel?
Ik heb een spel in gedachten...een vergelijkbaar spel met wat jij bedoelt dan. Ik kan ff niet op de naam komen, maar het heeft overeenkomsten met jouw beschrijving.
In de demo die ik op de pc had kon je kiezen tussen Niger, USA, en nog 2 landen....en dan moest je ook de politiek bedrijven....als je met de USA een nuke op Frankrijk gooide oid, dan kreeg je alle NAVO landen tegen je enzo...was erg lache.
Het speelveld was gewoon een landkaard van de wereld zoals je die in een atlas ziet..maar de kleur van het land was dan antraciet.
Ik kan niet op de naam komen.....
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')