Tussen pakweg oktober en april heb ik een dikke pyama aan, en tussen mei en september een nachthemd.
Over het algemeen met boxer en soms met shirtje erbij en soms naakt. Waar ik zin in heb.
Moet er niet aan denken.
* weer terug is van een weekendje naakt
quote:En nu weer een weekje gekleed?
Op maandag 04 juni 2001 23:12 schreef Roonaan het volgende:
tssssk, is ook geen lijn te trekken op die Fok!ers.. heb weer eens geteld, naked Fok!ers en sters 38, dressed ones 40.... stelletje kouwkleumen* weer terug is van een weekendje naakt
quote:nee?
Op dinsdag 05 juni 2001 01:06 schreef Light het volgende:[..]
En nu weer een weekje gekleed?
Naakt slaapt veel lekkerder vind ik, onzin al die kleren gaat maar kreukelen enzo.
anders wordt ik 100x in een nacht wakker, met mn shirt om mn lijf gewikkeld ... dan voel je je net zown rollade
quote:kwestie van een goed dekbed en spul kopen toch
Op woensdag 06 juni 2001 17:32 schreef Faithy het volgende:
ik slaapt heerlijk met mijn ponnetje (lees: oud T-Shirt ofzo) aan.
Naakt, of alleen slipje vind ik niet prettig...niet uit preutsheid, maar het ligt gewoon niet lekker!
Je kan wel een dik dekbed hebben, maar als je het dan warm hebt en je gaat met je armen boven de dekens liggen(Ja, ik bedoel het dekbed
)dan krijg, ik tenminste, zulke koude schouders en rug. Dus dan moet je weer een dunner dekbed. Maar het weer hier is zo wisselvallig dat ik liever een shirt draag dan elke keer mn dekbed verwissel. Tis zo'n werk
quote:Als mijn vriendin er is, dan juist naakt!!
Op dinsdag 05 juni 2001 10:46 schreef filmfocus het volgende:
ik slaap naakt als ik daar zin in heb, als me vriendin er is altijd wel iets aan, is iets veiliger
score is nu naakt 39 kleiding 41??
Score:
naakt 40
kleding 42
42 naakten, 47 dressed
(mensen die soms dit en soms dat doen tellen voor naakt 0,5 en dressed 0,5)
In winter altijd met dikke pyama, in zomer met korte pyamabroek...
Alleen overnachten bij anderen uit fatsoen boxershort aan.
(in slaapzalen van jeugdherbergen e.d. hou wel heel soms stiekem m'n boxershort aan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |