quote:gamecube 99 euro
Op donderdag 16 oktober 2003 18:38 schreef gamecube_master het volgende:[..]
zag het ook bij dixons en ze hadden ook een pakket gamecube+metroid prime voor 150 euro, ik denk effe narekenen
gamecube 99 euro
metroid prime 32.95 euro
---------------
131.95 euro
is toch wel een beetje een verschil hé
quote:Kan geen kwaad
Op donderdag 16 oktober 2003 18:21 schreef gamecube_master het volgende:[..]
kennen we (dacht ik) al van vorige images
p.s. De reden waarom Max Payne 2 niet op de cube komt is omdat hij niet verkoopt op de cube. De enige manier om Max Payne 2 te verkopen op de cube is als Link max payne is. Maarja dat gebeurt niet
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 16-10-2003 18:47]
quote:bron? zal wel iets goed betekenen
Op donderdag 16 oktober 2003 18:45 schreef BMH het volgende:
Er gaan geruchten dat Nintendo een Zip drive van 40 gig voor de cube gaat uitgeven. Wat je hiermee kunt doen is niet bekend. Maar het zijn geruchten he.
quote:ik krijg er alleen zulke mario kart kriebels van
Op donderdag 16 oktober 2003 18:44 schreef Chocobo het volgende:[..]
Kan geen kwaad
quote:na dit gedownload te hebben en het af te willen spelen, krijg ik een balkje voor 45 minuten afspeeltijd..en wat speelt het af...niks...stotterend geluid..hoe kan dit?
Op donderdag 16 oktober 2003 17:01 schreef BMH het volgende:
1 min aan mario Kart Footage kun je downloaden vanaf hier (rechtermuis knop -> opslaan als).Tis een erg vet promo filmpje uit japan. Het laat goed de nieuwe snelheid van het spel zien
quote:je moet media player gebruiken dan download ie in automatisch een codec ofzo.
Op donderdag 16 oktober 2003 18:48 schreef Aranka het volgende:[..]
na dit gedownload te hebben en het af te willen spelen, krijg ik een balkje voor 45 minuten afspeeltijd..en wat speelt het af...niks...stotterend geluid..hoe kan dit?
quote:ligt aan jouw comp denk ik, heb zelf geen last van
Op donderdag 16 oktober 2003 18:48 schreef Aranka het volgende:[..]
na dit gedownload te hebben en het af te willen spelen, krijg ik een balkje voor 45 minuten afspeeltijd..en wat speelt het af...niks...stotterend geluid..hoe kan dit?
quote:
The Rumor Section in Game Labo has suggested that the "new product" that Iwata is refering to (announced this spring) is an external storage device.However, it won't be a HardDrive, instead it will be like a Zip Drive and store 40 GB.
It's opnly a rumor, but it's important to nore that this publication is "on the money" 50% of the time...They broke the news on the Sony PSP and the Capcom distributing GTA3 in Japan.
quote:ik heb windows media player...verder ook nog een paar andere..dus daar kan het niet aan liggen...ik zal het anders nog een keer proberen.
Op donderdag 16 oktober 2003 18:49 schreef BMH het volgende:[..]
je moet media player gebruiken dan download ie in automatisch een codec ofzo.
nou, ik heb het dus weer geprobeerd, en nu hoor ik alleen maar Japans gebabbel...verder geen beeld of niks....
quote:effe een vraagje, wat willen ze doen met die zip-drive
Op donderdag 16 oktober 2003 18:52 schreef BMH het volgende:[..]
quote:Zoiets had de snes ook ... de N64 had het in de vorm van de 64DD ... en ze zijna allebei geflopt.
Op donderdag 16 oktober 2003 18:45 schreef BMH het volgende:
Er gaan geruchten dat Nintendo een Zip drive van 40 gig voor de cube gaat uitgeven. Wat je hiermee kunt doen is niet bekend. Maar het zijn geruchten he.
quote:HEBBUHH
1 min aan mario Kart Footage kun je downloaden vanaf hier (rechtermuis knop -> opslaan als).Tis een erg vet promo filmpje uit japan. Het laat goed de nieuwe snelheid van het spel zien
Echt goed wat t team daar nog na de E3 aangesluiteld heeft, hulde
quote:als ik het filmpje start krijg ik alleen heel haperig geluid
Op donderdag 16 oktober 2003 18:28 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
gaaf
![]()
welke codecs zitten erover?
quote:Ik kreeg geen geluid
Op donderdag 16 oktober 2003 19:20 schreef flappiewappie het volgende:[..]
als ik het filmpje start krijg ik alleen heel haperig geluid
Geen dank
[Dit bericht is gewijzigd door Moogle op 16-10-2003 19:25]
quote:Not Found
Op donderdag 16 oktober 2003 19:23 schreef Moogle het volgende:
Hier een HET codec pack ! Nu speel je ALLES
Geen dank
quote:Yep
Op donderdag 16 oktober 2003 19:25 schreef Moogle het volgende:
Nu moet ie het doen?
Edit: hij deed t maar toen werd de verbinding verbroken en nu doet ie helemaal nix meer...?
quote:ik kan het filmpje ook niet afspelen met mediaplayer, maar met DivX player gaat het prima!
Op donderdag 16 oktober 2003 19:20 schreef flappiewappie het volgende:[..]
als ik het filmpje start krijg ik alleen heel haperig geluid
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 16-10-2003 20:05]
quote:als hij het maar doet hé!
Op donderdag 16 oktober 2003 19:56 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
ik kan het filmpje ook niet afspelen met mediaplayer, maar met DivX player gaat het prima!
quote:HOLLY TAPDANCING JEZUS!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |