quote:die game gaat toch mario kart: double dash heten?
Op donderdag 16 oktober 2003 10:03 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
De door Nintendo uitgebrachte titels zijn alleen verkrijgbaar voor NINTENDO GAMECUBE en bieden met een aangepaste prijs voor ieder wat wils. De nieuwe Player's Choice titels komen op 17 oktober 2003 uit, voor een verwachte verkoopprijs van 32,99 Euro.
quote:Yep
Op donderdag 16 oktober 2003 11:56 schreef rijkv het volgende:[..]
die game gaat toch mario kart: double dash heten?
quote:Letterlijk genomen kan je gelukkig idd. geen kopieën draaien. Ik heb het originele gerucht op die site ff opgezocht trouwens. Het schijnt niet om een tijdelijke stop te gaan maar om een permanente stop van de verkoop van breedbandadapters. Of het zin heeft weet ik niet. De breedbandadapter was niet erg succesvol qua verkoopaantallen dus ze zouden het wel binnen de perken kunnen houden op deze manier.
Op donderdag 16 oktober 2003 11:55 schreef Murazor4096 het volgende:Het is inderdaad mogelijk om via een bugje in PSO software te runnen op de Gamecube. Het lijkt me alleen niet mogelijk om ook kopiëen te draaien. Het verbieden van de breedbandadapter heeft trouwens geen zin, aangezien het probleem op het schijfje van het spel zelf staat. Als ze het echt op willen lossen zullen ze lijkt me PSO moeten terughalen, en daar zijn er al te veel van verkocht.
gerucht:
quote:
As of today i've just spoken to both Nintendo and Koch both have confirmed that the GC BBA is no more, they have no plans to make or sell any more adaptors worldwide although they will continue to support the modem adaptor.Also no more new copies of PSO will be released to distribution
worldwide untill a "bugfixed"/"updated" version is released next month.
quote:dat denk ik ook, dat is gewoon waarom ze die prijsverlaging hebben, minder geld verdienen aan gamecubes maar meer geld verdienen aan de games
Op donderdag 16 oktober 2003 11:56 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
de games zullen niet goedkoper worden, want met de games verdienen ze het meeste
Een nieuwe versie van Pilotwings is in ontwikkeling. De populaire Nintendo 64 en Super Nintendo titel wordt momenteel door de makers van onder meer Star Wars Rebel Strike gemaakt, te weten Factor 5. Dit bedrijf was eerder al verantwoordelijk voor de twee voorlopers van Rebel Strike, waarmee men hoge ogen gooide. Blijkbaar ook bij Nintendo, want Nintendo heeft de franchise voor de Cube aan Factor 5 overgedragen.
Het leek er eerst nog op dat Pilotwings voor de GameCube in ontwikkeling was, maar dit is volgens ingewijden niet waar. Pilotwings zou op dit moment al voor de 'GameCube 2', de opvolger van de GameCube, in ontwikkeling zijn! Factor 5 en Nintendo willen er niets over zeggen, dus wachten we nog geduldig af tot er duidelijkheid is.
bron: www.cubezone.nl
quote:Ja ik dus
Op donderdag 16 oktober 2003 13:09 schreef Kiff het volgende:
Welke posters en lurkers in dit topic hebben NU nog GEEN Cube en zijn dankzij de prijsverlaging van plan om zich bij het Cubelegioen aan te sluiten?
Wees welkom, meldt u hier zou ik zeggen(morgen is het zo ver!)
Eerst moet ik wachten tot het weekend, hopelijk kan ik dan een tweedehands tv ophalen.
En dan wil ik een gamecube kopen zodra die zelda bonusdisk er gratis bij zit.
quote:Dat kan dus nog wel even duren, planning om deze te releasen was volgens mij pas rond kerst
Op donderdag 16 oktober 2003 15:53 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:[..]
Ja ik dus
Eerst moet ik wachten tot het weekend, hopelijk kan ik dan een tweedehands tv ophalen.
En dan wil ik een gamecube kopen zodra die zelda bonusdisk er gratis bij zit.
quote:Kutzooi!!!
Op donderdag 16 oktober 2003 16:34 schreef Wunk het volgende:[..]
Dat kan dus nog wel even duren, planning om deze te releasen was volgens mij pas rond kerst
EDIT:
Zag hem bij e-plaza nog voor 199, hoorde een vrouw die prijs lezen dus ik zeg dat hij morgen 99 Euro kost, zegt ze "Ja, dat zou leuk zijn". Ik zeg "Nee, het is echt zo". Maarja, ze geloofde me volgens mij niet, ik zie er kennelijk onbetrouwbaar uit
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 16-10-2003 16:57]
Tis een erg vet promo filmpje uit japan. Het laat goed de nieuwe snelheid van het spel zien
quote:
Tis een erg vet promo filmpje uit japan. Het laat goed de nieuwe snelheid van het spel zien
ZEER Cool !!!
quote:Cool
Op donderdag 16 oktober 2003 17:01 schreef BMH het volgende:
1 min aan mario Kart Footage kun je downloaden vanaf hier (rechtermuis knop -> opslaan als).Tis een erg vet promo filmpje uit japan. Het laat goed de nieuwe snelheid van het spel zien
quote:Geemmuh Kjubbuh !
1 min aan mario Kart Footage kun je downloaden vanaf hier (rechtermuis knop -> opslaan als).Tis een erg vet promo filmpje uit japan. Het laat goed de nieuwe snelheid van het spel zien
quote:kennen we (dacht ik) al van vorige images
Op donderdag 16 oktober 2003 18:15 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
quote:gaaf
quote:zag het ook bij dixons en ze hadden ook een pakket gamecube+metroid prime voor 150 euro, ik denk effe narekenen
Op donderdag 16 oktober 2003 16:41 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
De Kubus is vandaag al te krijgen voor 99 Euro, net gezien bij Dixons!EDIT:
Zag hem bij e-plaza nog voor 199, hoorde een vrouw die prijs lezen dus ik zeg dat hij morgen 99 Euro kost, zegt ze "Ja, dat zou leuk zijn". Ik zeg "Nee, het is echt zo". Maarja, ze geloofde me volgens mij niet, ik zie er kennelijk onbetrouwbaar uit
gamecube 99 euro
metroid prime 32.95 euro
---------------
131.95 euro
is toch wel een beetje een verschil hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |