quote:Wij zijn gewoon beter
Op woensdag 15 oktober 2003 22:09 schreef gieling het volgende:
we hebben altijd wel een streepje voor bij andere sites
quote:ze kijken tegen ons op
Op woensdag 15 oktober 2003 22:09 schreef Lexie het volgende:[..]
Wij zijn gewoon beter
.
Welke winkel kan ik de cube het best kopen (sommige winkels willen het nog wel eens flikken dat ze je iets aan proberen te smeren dat al is teruggebracht door iemand... )
Zit de Zelda bonus disk erbij?
Heb je perse een loader ding nodig om Amerikaanse spellen te kunnen spelen? Zo ja, waar kan ik die het beste kopen?
Wat zijn nou echt leuke spellen? Ik wil enkele spellen die ik alleen kan spelen, maar ook wat spellen die ik met vrienden kan spelen. Ik speelde met mijn ex vaak mario party 3 (of 4? weet ik niet meer) op haar Nintendo 64. Is er ook zo een voor de Gamecube, en is die leuk?
(voornamelijk wil ik weten welke van de goedkopere titels leuk zijn, en voor later als ik meer geld heb ook welke nieuwe titels echt goed zijn).
Waar haal ik voor de beste prijs originele nintendo accessoires als controllers, memory cards, etc., en welke grootte memory card moet ik hebben? (wel een echte winkel, liever geen internetwinkels ivm slechte ervaringen met ruilen in het verleden )
Dat is het denk ik voor nu, alvast bedankt!
[Dit bericht is gewijzigd door BigWillyDerSuperSpender op 16-10-2003 01:40]
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 01:17 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
Hey mensen, ik wil een Gamecube kopen (yay voor de prijsdaling), nou heb ik enkele vraagjes voor de experts hier
Zit de Zelda bonus disk erbij?
bij de limited edition ja.Heb je perse een loader ding nodig om Amerikaanse spellen te kunnen spelen? Zo ja, waar kan ik die het beste kopen?
ja, en http://www.dimensionplus.nl heeft hem voor 14,99
Wat zijn nou echt leuke spellen? Ik wil enkele spellen die ik alleen kan spelen, maar ook wat spellen die ik met vrienden kan spelen. Ik speelde met mijn ex vaak mario party 3 (of 4? weet ik niet meer) op haar Nintendo 64. Is er ook zo een voor de Gamecube, en is die leuk?
(voornamelijk wil ik weten welke van de goedkopere titels leuk zijn, en voor later als ik meer geld heb ook welke nieuwe titels echt goed zijn).Goedkope leuke titels zijn o.a Smash brothers (vooral met ze vieren dikke pret), Eternal darkness is ook een topper voor nog geen 30 euro, en vanaf 17 oktober word ook mario party 4 voor de gamecube players choice wat inhoud dat de prijs rond de 30 euro ligt.
Waar haal ik voor de beste prijs originele nintendo accessoires als controllers, memory cards, etc., en welke grootte memory card moet ik hebben? (wel een echte winkel, liever geen internetwinkels ivm slechte ervaringen met ruilen in het verleden
)
geen idee eigenlijk, wat de prijs betreft kan je het beste naar internetwinkels gaan maar als je dat niet vertrouwd zou ik toch gewoon naar bart smit ofzo gaan
Dat is het denk ik voor nu, alvast bedankt!
quote:Ohhh maar ik zag eerder een plaatje staan van een gewone zwarte gamecube, in zijn doos enzo, en dat er dan als extraatje een zelda bonusdisk bij zat (ik heb het dus niet over de gamecube die in combinatie met zelda windmaker werd verkocht ofzo).
Op donderdag 16 oktober 2003 01:40 schreef Bloodmoon het volgende:Zit de Zelda bonus disk erbij?
bij de limited edition ja.
quote:je bedoelt deze?
Op donderdag 16 oktober 2003 01:46 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:[..]
Ohhh maar ik zag eerder een plaatje staan van een gewone zwarte gamecube, in zijn doos enzo, en dat er dan als extraatje een zelda bonusdisk bij zat (ik heb het dus niet over de gamecube die in combinatie met zelda windmaker werd verkocht ofzo).
The Legend of Zelda II: Adventure of Link
The Legend of Zelda: Ocarina of Time
The Legend of Zelda: Majora's Mask
... en een demo van The Legend of Zelda: The Wind Waker
is nog niet uit.
geen idee of er al een europese release date is gegeven.
quote:Jaaaa die wil ik
Op donderdag 16 oktober 2003 01:52 schreef Bloodmoon het volgende:[..]
je bedoelt deze?
[afbeelding]
The Legend of ZeldaThe Legend of Zelda II: Adventure of Link
The Legend of Zelda: Ocarina of Time
The Legend of Zelda: Majora's Mask
... en een demo van The Legend of Zelda: The Wind Waker
is nog niet uit.
geen idee of er al een europese release date is gegeven.
quote:Congrats
Op donderdag 16 oktober 2003 08:09 schreef Retarded het volgende:
Jaja, morgen is het dan zover.. vandaag even veel centjes ontvangen (ben jarig [afbeelding]) ... Morgenochtend meteen de Cube halenIk heb Rogue Leader al weten aan te schaffen voor 20 euro's (2e hands), ik had namelijk geen zin om er 60 euro voor neer te leggen als volgende maand Rebel Strike komt.. Nu haal ik morgen alleen Mario Party en Zelda of Metroid erbij...
quote:Ik heb destijds bij Lik-sang eens een USB memorycard gehaald, 't is dan geen originele nintendo accesoire, maar 't is wel erg makkelijk.., er kunnen al een heleboel blocks op (iets van 1080 geloof ik) en je kunt 'em via een USB kabeltje aansluiten op je PC, makkelijk voor de backups van savegames, en in princiepe ongelimiteerde savegameruimte
Waar haal ik voor de beste prijs originele nintendo accessoires als controllers, memory cards, etc., en welke grootte memory card moet ik hebben? (wel een echte winkel, liever geen internetwinkels ivm slechte ervaringen met ruilen in het verleden )
Op ign.com heb je een nieuwe trailer + veel filmpjes van de multiplayer modes. WOW! . Je hebt ook voertuigen in multiplayer!
Klik hier om naar de media page te gaan.
quote:ik ook
Op donderdag 16 oktober 2003 09:08 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb Mariokart kriebels
quote:
Hong Kong, October 15, 2003 - Lik-Sang.com, leading online retailer for videogame equipment, announced today that import gamers all over the world don't have to worry about high and unpredictable shipping charges for their games anymore. The company launched their Free Shipping Worldwide program last week and lowered all games prices.Dance Dance Revolution Extreme 8th Mix, Metal Gear Solid Twin Snakes, Made in Wario or the latest Phantasy Star Online franchise - they all have one thing in common: free shipping worldwide.
"Lik-Sang.com is stocking more than 1500 game titles for the nextgen game consoles and hundreds of titles for systems from yesterday. We have been able to ship more than 500 copies of Border Down for the Dreamcast, Sega's discontinued console. At the release day!", says Kar-Wing Lau, Operations Manager of the online retailer.
The Free Shipping offer is valid for worldwide shipments. All games are properly packed in high quality protective boxes. Delivery is provided by global shipping partners such as DHL, receiver of the Mail Operator of the Year Award and the U.S. Postal Service. Shipments usually arrive within 5 - 15 days, depending on their destination. For faster delivery and more extensive order tracking, Lik Sang also offers overnight shipping via another courier services
http://www.lik-sang.com/info.php?category=75&products_id=3842&
29 euro valt nogal mee, maar ik vraag me of hoe duur ze in Nederland dan gaan worden..
quote:Ook multiplayer over internet [Gratis?]
Op donderdag 16 oktober 2003 09:50 schreef BMH het volgende:
Metal Arms: Glitch in the System is lijp!Op ign.com heb je een nieuwe trailer + veel filmpjes van de multiplayer modes. WOW!
. Je hebt ook voertuigen in multiplayer!
Klik hier om naar de media page te gaan.
quote:Als ze hier 20 euro duurder zijn bestel ik ze gewoon bij lik-sang.
Op donderdag 16 oktober 2003 11:11 schreef Lexie het volgende:
De konga's voor Donkey Konga staan op Lik-sang:http://www.lik-sang.com/info.php?category=75&products_id=3842&
29 euro valt nogal mee, maar ik vraag me of hoe duur ze in Nederland dan gaan worden..
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 01:17 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:Wat zijn nou echt leuke spellen? Ik wil enkele spellen die ik alleen kan spelen, maar ook wat spellen die ik met vrienden kan spelen. Ik speelde met mijn ex vaak mario party 3 (of 4? weet ik niet meer) op haar Nintendo 64. Is er ook zo een voor de Gamecube, en is die leuk?
(voornamelijk wil ik weten welke van de goedkopere titels leuk zijn, en voor later als ik meer geld heb ook welke nieuwe titels echt goed zijn).
Mario party 4 is player's choiche dus voor helft van de prijs, en bij www.gamerelease.nl staat Resident evil voor 23euri zeker het geld waard
David Gosen, Managing Director Sales & Marketing van Nintendo of Europe, zegt:
"Er is voor de consument nooit een beter moment geweest om een Nintendo GameCube aan te schaffen. Met de nieuwe prijs ligt de GameCube binnen het bereik van iedere consument. Onze game line-up heeft iedereen iets te bieden, en we weten dat de games worden gewaardeerd. Onze titels vallen, door hun vernieuwing en gameplay, keer op keer in de prijzen. Of je nu nieuw bent in deze wereld of al jaren videogames speelt, met deze nieuwe prijs is er geen reden om niet een GameCube te bezitten."
In de aanloop naar sinterklaas en kerst 2003, kunnen gamers zich verheugen op een aantal langverwachte titels, die zullen uitkomen voor de Nintendo GameCube. Tegen kerst zal het software-assortiment van de Nintendo GameCube zijn uitgebreid tot meer dan 200 games, waaronder veel exclusieve titels. Van de hand van Nintendo zijn dit Mario Kart: Double Dash!!, SoulCalibur II, 1080° Avalanche en Mario Party 5. Van 3rd Party-ontwikkelaars zijn dit onder andere: Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike van Lucas Arts, Viewtiful Joe en P.N. 03 van Capcom, Billy Hatcher and The Giant Egg van SEGA, FIFA Football 2004, Harry Potter: Quidditch World Cup, The Lord of The Rings: The Return of the King en Medal of Honor: Rising Sun van Electronic Arts, WWE Wrestlemania XIX van THQ en Tony Hawk's Underground van Activision.
Retailers in de Benelux zijn er zeker van dat de Nintendo GameCube de komende feestdagen een groot succes zal zijn. "Wij zijn erg blij met dit nieuws van Nintendo. De prijsverlaging zal naast de fantastische line-up, een boost geven aan de verkoop van de Nintendo GameCube. De nieuwe prijs is goed nieuws voor ons, maar zeker voor de consument." Joep Peterse, Product Manager, Dixons.
Vanaf 17 oktober 2003, is de NINTENDO GAMECUBE verkrijgbaar voor een verwachte verkoopprijs van 99,99 Euro.
Nogal logisch dat ze het deden kijk maar naar de verkoopcijfers:
Verkoopcijfers nodig?
Dit zijn de Japanse voor de week van 18/8 tot 24/8. Die van deze week komt over een paar dagen.
code:
--------------------------------------------------------------------------------
Pos. Vorwoche Titel Hersteller System Verkaufte Einheiten (St.) Total
1 1 World Soccer Winning Eleven 7 Konami PlayStation2 74.835 922.317
2 3 Final Fantasy Crystal Chronicles Square Enix Gamecube 30.811 278.099
3 2 Monster Farm 4 Tecmo PlayStation2 25.706 122.652
4 4 Pokemon Pinball: Ruby and Sapphire Bandai Game Boy Advance 21.982 166.259
5 5 Super Mario Advance 4 Nintendo Game Boy Advance 18.573 337.650
6 8 Jikkyou Powerful Pro Yakyuu 10 Konami PlayStation2 17.091 484.531
7 6 Super Robot Taisen D Banpresto Game Boy Advance 16.825 144.958
8 7 Summon Night 3 Banpresto PlayStation2 15.139 191.017
9 9 Kirby no Air Ride Nintendo Gamecube 12.950 264.254
10 10 Duel Masters Takara Game Boy Advance 10.736 65.709
11 NEW Project Minerva Professional D3 PlayStation2 10.320 10.320
12 NEW Sidewinder V Asmik Ace PlayStation2 10.112 10.112
13 11 Tales of Phantasia Namco Game Boy Advance 9.610 99.738
14 13 Shutokou Battle 01 Genki PlayStation2 6.997 204.744
15 12 Kidou Senshi Gundam Seed Bandai PlayStation2 6.864 207.165
16 15 Animal Forest e+ Nintendo Gamecube 6.240 210.852
17 17 Space Invaders Anniversary Taito PlayStation2 6.159 35.184
18 29 Mother 1 & 2 Nintendo Game Boy Advance 5.350 250.477
19 27 Made in Wario Nintendo Game Boy Advance 5.127 441.008
20 14 Taiko no Tatsujin: Tatakon de Dodon ga Don Namco PlayStation2 5.111 676.732
21 33 Boktai Konami Game Boy Advance 4.788 62.094
22 16 All-Star Professional Wrestling III Square Enix PlayStation2 4.707 44.954
23 25 Tottoko Ham Tarou 4 Nintendo Game Boy Advance 4.664 221.081
24 21 Pocket Monsters Sapphire Nintendo Game Boy Advance 4.382 2.280.379
25 19 Jikkyou Powerful Pro Yakyuu 10 Konami Gamecube 4.330 74.787
26 23 Pokemon Box Ruby & Sapphire Nintendo Gamecube 4.322 170.460
27 22 Pocket Monsters Sapphire Nintendo Game Boy Advance 4.300 2.218.805
28 26 Guilty Gear XX #Reload Sammy PlayStation2 4.277 55.674
29 20 Rockman EXE Battle Chip GP Capcom Game Boy Advance 4.164 18.914
30 24 Ys I & II: Eternal Story Digicube PlayStation2 4.036 31.746
--------------------------------------------------------------------------------
Misschien dat jij het overzichtelijker kan maken met wat spaties hier en daar . Have fun ermee
quote:Het is inderdaad mogelijk om via een bugje in PSO software te runnen op de Gamecube. Het lijkt me alleen niet mogelijk om ook kopiëen te draaien. Het verbieden van de breedbandadapter heeft trouwens geen zin, aangezien het probleem op het schijfje van het spel zelf staat. Als ze het echt op willen lossen zullen ze lijkt me PSO moeten terughalen, en daar zijn er al te veel van verkocht.
Op donderdag 16 oktober 2003 11:37 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ik zat laatst wat sites door te pluizen en daar las ik -naar aanleiding van het nieuws dat er kopieën op de gamecube gespeeld kunnen worden via de breedbandadapter en phantasy star online- een gerucht dat Nintendo geen breedbandadapters meer uitlevert aan winkels totdat de bug in PSO door Sega gepatcht is. Het klonk allemaal erg dubieus maar omdat ik komende maand Mario Kart wel wil kunnen linken met vrienden van me, ben ik vandaag gaan shoppen voor een breedbandadapter (overigens ook omdat ik een run op die dingen verwacht wanneer Mario Kart uit is gekomen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |