quote:Ja, ik hoorde daar ook iets over, maar waarbij zou je het dan krijgen?
Op woensdag 15 oktober 2003 14:24 schreef BMH het volgende:
Ik vind et cool van Namco & Nintendo dat je Pacman gratiz krijgt als bonus disk![]()
quote:waarom heb ik nou niet een winkel in de buurt waar je demo's van spellen kan proberen
Op woensdag 15 oktober 2003 14:25 schreef Kiff het volgende:
Pac-Man lijkt me tof, Donkey Konga lijkt me maar niets. Ik wacht nog vol spanning op F-Zero GXHeb wel 2 tellen een demo gespeeld in de Intertoys, maar dat was alleen de eerste baan en natuurlijk zonder geluid, dus dat leek nergens op. Maar toch!
quote:Ken je de SNES en N64 versies wel? Zo nee, dan verklaart dat een hoop
Op woensdag 15 oktober 2003 14:25 schreef gieling het volgende:
Fzero lijkt me toch niks
quote:Omdat je in Sesamstraat woont!
Op woensdag 15 oktober 2003 14:26 schreef gamecube_master het volgende:[..]
waarom heb ik nou niet een winkel in de buurt waar je demo's van spellen kan proberen
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 14:29 schreef Kiff het volgende:[..]
Omdat je in Sesamstraat woont!
[Dit bericht is gewijzigd door gamecube_master op 15-10-2003 14:31]
quote:probleem
Op woensdag 15 oktober 2003 14:29 schreef Kiff het volgende:[..]
Omdat je in Sesamstraat woont!
quote:ehhhmmm, nee jah
Op woensdag 15 oktober 2003 14:26 schreef Kiff het volgende:[..]
Ken je de SNES en N64 versies wel? Zo nee, dan verklaart dat een hoop
quote:ik ken de N64 en SNES versie niet en mij lijkt F-ZERO GX leuk hoor
Op woensdag 15 oktober 2003 14:26 schreef Kiff het volgende:[..]
Ken je de SNES en N64 versies wel? Zo nee, dan verklaart dat een hoop
zo ziet mario er op mijn monitor uit :
Ik heb het al op 4 verschillende monitoren geprobeerd, maar op allemaal is het beeld te licht en ontzettend slecht!
heeft iemand hier ervaring mee?
quote:Wat is het uberhaupt?
Op woensdag 15 oktober 2003 15:33 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik heb vandaag de VGA-Box binnengekregen, maar het werkt niet goedzo ziet mario er op mijn monitor uit : [afbeelding]
Ik heb het al op 4 verschillende monitoren geprobeerd, maar op allemaal is het beeld te licht en ontzettend slecht!
quote:het moet Mario Sunshine voorstellen
Op woensdag 15 oktober 2003 15:57 schreef gieling het volgende:[..]
Wat is het uberhaupt?
quote:Ik denk dat het Meneer Mario is die de Sunshine Sprites aan het collecteren is
Op woensdag 15 oktober 2003 15:57 schreef gieling het volgende:[..]
Wat is het uberhaupt?
quote:ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoord
Op woensdag 15 oktober 2003 15:33 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik heb vandaag de VGA-Box binnengekregen, maar het werkt niet goedzo ziet mario er op mijn monitor uit : [afbeelding]
Als Mario Kart uitkomt in Europa kan iedereen zich opgeven voor de beta van de windows versie van Warp Pipe. Dus ik hoop jullie ook allemaal te zien online met Mario kart, Kirby, 1080, Star fox en meer
verder vraag ik me wel af hoe groot die bongo's zijn
heeft iemand daar een foto van naast ene gewone cube controller ?
quote:ik d8 dat ze 30 bij 20 of zo waren
Op woensdag 15 oktober 2003 18:19 schreef ASSpirine het volgende:
pac-manverder vraag ik me wel af hoe groot die bongo's zijn
heeft iemand daar een foto van naast ene gewone cube controller ?
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 16:49 schreef BMH het volgende:
Warp Pipe draait nu op 20 fps
Het Warp Pipe project waarmee je Gamecube LAN games online kunt spelen is nu werkend en draait nu al op 20 frames per second. De makers gaan nu alles optimaliseren zodat het straks op 60 fps draait, en ook Windows en Mac OSx gebruikers het programma kunnen gebruiken.Als Mario Kart uitkomt in Europa kan iedereen zich opgeven voor de beta van de windows versie van Warp Pipe. Dus ik hoop jullie ook allemaal te zien online met Mario kart, Kirby, 1080, Star fox en meer
Ik hoop zo dat het een beetje goed gaat werken!
quote:Memory Card inderdaad. Meerdere controllers als je wil mutliplayen met vrienden.
Op woensdag 15 oktober 2003 19:05 schreef DigiJasper het volgende:
Ik denk er ook aan om eens een Cube te gaan kopen
Vraagje: Wat is eik 'verplicht'/handig om te kopen naast de gamecube zelf? Memorycardje is wel handig. Over internet kunnen spelen lijkt me ook wel leuk. Ik heb hier een router staan. Kan je dan nog over internet? En met welke spellen kan dat oa al?
Modem voor de Cube is al uit, maar word niet veel mee gedaan, alleen PSO eigenlijk.
quote:Een extra controller is altijd leuk voor multiplayer games! (als je draadloos wilt gamen moet je de wavebird kopen)
Op woensdag 15 oktober 2003 19:05 schreef DigiJasper het volgende:
Ik denk er ook aan om eens een Cube te gaan kopen
Vraagje: Wat is eik 'verplicht'/handig om te kopen naast de gamecube zelf? Memorycardje is wel handig. Over internet kunnen spelen lijkt me ook wel leuk. Ik heb hier een router staan. Kan je dan nog over internet? En met welke spellen kan dat oa al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |