quote:www.dimplus.nl
Op woensdag 15 oktober 2003 11:56 schreef Wunk het volgende:
Ik zit nu al een aantal cube topics te doorzoeken, maar ik ken 't niet vinden.. (ideetje voor in openingspost van elk cube topic ?)Aantal goeie (NL) winkels voor cube hard/software..
www.freerecordshop.nl
www.dvdboxoffice.comAndere (betere/goedkopere) alternatieven ?
quote:gaaf filmpje
Op woensdag 15 oktober 2003 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe reclamecampagne van Nintendo in de VS. Wordt de duurste uit hun geschiedenis (schijnt).Filmpje:
http://www.nintendo.com/whoareyou/school_out_60_qt.mov
quote:
Zoals sommige van jullie mischien wel weten krijgen de mensen in Amerika een bonus disc als ze Mario kart kopen, net zoals Zelda, maar Nintendo slaat ons waarschijnlijk over !
Wat kun je hier tegen doen ?Ga naar http://www.petitiononline.com/mk1/petition.html en schrijf er een reacktie ! Want Nintendo mag ons niet overslaan !
quote:Die bonusdisc is niks vergeleken met de Zelda bonusdisc
Op woensdag 15 oktober 2003 12:06 schreef Roi het volgende:
Ik meld het voor de zekerheid ook even hier
[..]
![]()
![]()
quote:dat denk ik ook, die van zelda was veel beter
Op woensdag 15 oktober 2003 12:16 schreef Chocobo het volgende:[..]
Die bonusdisc is niks vergeleken met de Zelda bonusdisc
quote:Die paar movies en playable demos boeien me echt totaal niks. Helemaal niet als je Mariokart in je handen hebt
Op woensdag 15 oktober 2003 12:25 schreef gamecube_master het volgende:[..]
dat denk ik ook, die van zelda was veel beter
quote:als ik mario kart heb uitgespeeld neem ik de moeite om de bonusdisc erin te doen
Op woensdag 15 oktober 2003 12:31 schreef Chocobo het volgende:[..]
Die paar movies en playable demos boeien me echt totaal niks. Helemaal niet als je Mariokart in je handen hebt
Mario Kart DD Battle mode bovenop een Cube
http://www.gamekult.com/gamecube/actus/articles/A0000028682.html
nog 4 paginas MKDD pics
quote:www.gamerelease.nl
Op woensdag 15 oktober 2003 11:56 schreef Wunk het volgende:
Ik zit nu al een aantal cube topics te doorzoeken, maar ik ken 't niet vinden.. (ideetje voor in openingspost van elk cube topic ?)Aantal goeie (NL) winkels voor cube hard/software..
www.freerecordshop.nl
www.dvdboxoffice.comAndere (betere/goedkopere) alternatieven ?
quote:Briljant !!
Op woensdag 15 oktober 2003 13:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[afbeelding]Mario Kart DD Battle mode bovenop een Cube
nog 4 paginas MKDD pics
quote:stoer
Op woensdag 15 oktober 2003 13:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[afbeelding]Mario Kart DD Battle mode bovenop een Cube
nog 4 paginas MKDD pics
quote:De diverse previews en hands-on reports zijn erg goed
Op woensdag 15 oktober 2003 13:55 schreef Strolie75 het volgende:
Ik was in het begin sceptisch, maar ik heb nu toch wel behoorlijk veel zin in dit spel gekregen! Must-have!
quote:Vooral het feit dat ze de snelheid flink omhoog hebben weten te schroeven tot 60 fps is voor mij een pluspunt.
Op woensdag 15 oktober 2003 13:57 schreef Chocobo het volgende:
De diverse previews en hands-on reports zijn erg goed
quote:bij mij doen ze het niet
Op woensdag 15 oktober 2003 13:59 schreef BMH het volgende:
ign.com heeft nieuwe Rebel Strike filmpjes! WOW! check die ene met die atroids! to mooi voor woorden.
quote:
Dolle pret in Pacman screens en artwork
15-10-2003 | Joost Vogel
Miyamoto werkt al een tijdje aan een nieuw Pacman spel. Bekijk snel nieuw artwork en een zevental nieuwe screenshots!
Nintendo en Namco werken al een tijdje aan een nieuwe Pacman en vandaag hebben we wat screenshots en artwork van dit nostalgische spelletje.
Pacman is speciaal gemaakt voor vier spelers, waarvan drie spelers op de GameCube als spook fungeren. De vierde speler speelt op de GameBoy Advance en is het gele happertje die alle bolletjes moet verorberen. De GBA-speler is in het voordeel, omdat hij het hele speelveld ziet, terwijl de medespelers op de GameCube slechts beperkt zicht hebben.
Op de previewday in Scheveningen bleek dit verbazend leuk. Lees daarom voor meer informatie onze preview. Rechts kun je naast wat artwork nieuwe screenshots bekijken, vanaf #3
quote:wel een beetje oud zeg
Op woensdag 15 oktober 2003 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pacman![]()
[..][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:De Drums:"
Donkey Salsa in Donkey Konga
15-10-2003 | Daniël de Keizer
Drum er op los in een nieuw Donkey Kong-a-vontuur. Nintendo's aap viert zijn feestje thuis..
Na zijn avontuur op Nintendo's 64 bit spelmachine besloot Donkey het anders aan te pakken. Na diverse keren op Mario's feestjes te zijn uitgenodigd, wilde hij zijn eigen party's organiseren. Muziek, plezier, sleutelwoorden in Donkey's Kong(a). Beelden van de drums, nieuwe screens en artwork zijn rechtsboven te vinden.Donkey Konga' drums
Een pakket, tezamen met de drums wordt op 12 December afgeleverd in Japan, terwijl Europeanen nog altijd afwachten wanneer er een releasedatum wordt vrijgegeven. Beweeg ritmisch op de maat, al klappend terwijl je samen met diverse vrienden al trommelend op de drums slaat.
Naast de Drums en Artwork zijn nieuwe Screenshots vanaf #08 te bekijken.
Screens:
quote:zijn oude pics...toch? anyway, het lijkt mij een brlijant spel
Op woensdag 15 oktober 2003 14:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Donkey Konga
[..]De Drums:"
Screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|