Misschien vergist je bron zich met NVM-SOM, dat is een studiecentrum waar je opleidingen kan volgen.
Misschien vergist je bron zich met NVM-SOM, dat is een studiecentrum waar je opleidingen kan volgen.
Ja foutje van mij
Is inderdaad het NVM-SOM.
Maar wordt dat dan niet beter gewaardeerd, of maakt het niet uit omdat beide examens via het NVM-NIVO worden afgenomen?
quote:Het NVM-SOM is een studiecentrum waar opleidingen binnen de makelaardij worden gegeven. Ik denk dat jij het examen makelaar-taxateur (SVM-NIVO) wil vergelijken met de praktijktoets makelaar-taxateur (SVM-NIVO Praktijkdiploma).
Ja foutje van mij
Is inderdaad het NVM-SOM.
Maar wordt dat dan niet beter gewaardeerd, of maakt het niet uit omdat beide examens via het NVM-NIVO worden afgenomen?
Je kan alleen aan de praktijktoets meedoen als je al het SVM-NIVO diploma hebt. Als je de praktijktoets hebt gehaald kan je gecertificeerd worden bij het CRMT (Nederlands Instituut Certificatie en Registratie Makelaar-taxateurs onroerende zaken). Als je die certificatie eenmaal in handen hebt, dan heb je de mogelijkheid om het lidmaatschap van bijvoorbeeld de NVM aan te vragen.
Dus eerst je SVM halen, dan door met de Praktijkdiploma
[Dit bericht is gewijzigd door naruto op 14-10-2003 19:02]
quote:Ja oke
Op dinsdag 14 oktober 2003 19:01 schreef naruto het volgende:[..]
Het NVM-SOM is een studiecentrum waar opleidingen binnen de makelaardij worden gegeven. Ik denk dat jij het examen makelaar-taxateur (SVM-NIVO) wil vergelijken met de praktijktoets makelaar-taxateur (SVM-NIVO Praktijkdiploma).
Je kan alleen aan de praktijktoets meedoen als je al het SVM-NIVO diploma hebt. Als je de praktijktoets hebt gehaald kan je gecertificeerd worden bij het CRMT (Nederlands Instituut Certificatie en Registratie Makelaar-taxateurs onroerende zaken). Als je die certificatie eenmaal in handen hebt, dan heb je de mogelijkheid om het lidmaatschap van bijvoorbeeld de NVM aan te vragen.
Dus eerst je SVM halen, dan door met de Praktijkdiploma
Is pas geleden nog een topic over geweest trouwens....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |