abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 14:44:03 #1
70858 ForumFool
De Dwaas op het Forum (ok)?
pi_13875749
Kent iemand Dash al? of MOD?
KLIK OP MIJN HOME-PAGE ICOON VOOR INSTANT HIPHOP RAGGA RADIO... DRUK 'ESC' BIJ RECLAME! VEEL LUISTER PLEZIER ALLEN!
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 14:56:12 #2
18330 J.P.Montoya
Everyday the devil at me
pi_13876072
neej nog niet...
maar geef eens wat meer info..
beste nummers..goede cd`s, goede samenwerkingsprojecten..?
Mijn Psychiater zegt dat ik schizofreen ben, Wij denken van niet
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 14:58:50 #3
70858 ForumFool
pi_13876142
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 14:56 schreef J.P.Montoya het volgende:
neej nog niet...
maar geef eens wat meer info..
beste nummers..goede cd`s, goede samenwerkingsprojecten..?
Well, een cd is er nog niet volgens mij, maar samenwerking met MOD en Dash... het wordt echt een ille CD, maar dat post ik wel weer als ik er meer over weet :p sorry...
Ze zijn druk bezig met projecten... het wordt echt moeilijk..
anyway, hij (MOD) heeft inmiddels ook samengewerkt met Sadat X en tha liks. volgens mij kent hij zelfs Mobb Deep .
KLIK OP MIJN HOME-PAGE ICOON VOOR INSTANT HIPHOP RAGGA RADIO... DRUK 'ESC' BIJ RECLAME! VEEL LUISTER PLEZIER ALLEN!
pi_13876333
Wat voor stijl is dit?

Heb je voorbeeldjes? Homepage?

Nederland heeft een cellentekort. [br] Parttime DnB-Addicts Crew® Promoter.
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 15:09:31 #5
70858 ForumFool
pi_13876396
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:06 schreef eetomit het volgende:
Wat voor stijl is dit?

Heb je voorbeeldjes? Homepage?

Ik ben even slecht voorbereid op dit soort vragen, laat me de goeroes vanavond even meeten...

het is in ieder geval een heel nieuwe stijl hiphop.. verse (flawless) space beats die dagen in je kop blijven hangen. en illi rhyms... ik kan er even niet meer over vertellen, ik heb die dudes de laatste weken wat weinig gezien, dus ik moet even vragen hoe het vorderd.

pi_13878025
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:09 schreef ForumFool het volgende:

[..]

Ik ben even slecht voorbereid op dit soort vragen, laat me de goeroes vanavond even meeten...

het is in ieder geval een heel nieuwe stijl hiphop.. verse (flawless) space beats die dagen in je kop blijven hangen. en illi rhyms... ik kan er even niet meer over vertellen, ik heb die dudes de laatste weken wat weinig gezien, dus ik moet even vragen hoe het vorderd.

Hey ForumFool,

Ff een opmerking. Ik ben geen mod natuurlijk, maar we hebben Hiphop Central in het leven geroepen om alles wat met hiphop te maken heeft lekker centraal te kunnen houden.

Misschien een idee om je vragen/opmerkingen etc. in Hiphop Central te posten? Dat scheelt mij (en anderen) ook weer een hoop heen en weer gespring tussen verschillende topics.

Anders ben ik straks in 3 verschillende topics over MOD en Dash aan het ouwehoeren snap je?

Aiight? Chill!

Laters!

AA

MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
pi_13879599
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:10 schreef AboruAsli het volgende:

Ff een opmerking. Ik ben geen mod natuurlijk, maar we hebben Hiphop Central in het leven geroepen om alles wat met hiphop te maken heeft lekker centraal te kunnen houden.

Die topics zijn nooit bedoeld om andere topics te vervangen.
pi_13879622
http://www.soulapostles.nl/

MOD - The Black Marvel bracht in '97 plaatje uit met beats van Alamo op Skillz records... (Atiim rip)

pi_13893088
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 17:13 schreef Seborik het volgende:

[..]

Die topics zijn nooit bedoeld om andere topics te vervangen.

Agree. Wat ik wilde zeggen is dat je niet dezelfde vraag in 2 (of meerdere) topics moet stellen. Vooral niet omdat zijn vraag over MOD en Dash prima in Hiphop Central gesteld kon/kan worden.

Maakt het voor de hiphop headz wat overzichtelijker.

Then again, you da mod, so I'ma shut up!

Laters!

AA

MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
  woensdag 15 oktober 2003 @ 10:50:06 #10
70858 ForumFool
pi_13893143
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 17:15 schreef MurW het volgende:
http://www.soulapostles.nl/

MOD - The Black Marvel bracht in '97 plaatje uit met beats van Alamo op Skillz records... (Atiim rip)

Dope dat jij de site kent, ik dus niet /. wel een beetje vage site, en refereerde naar evenementen in 2002

Evengoed ze zullen waarschijnlijk dit jaar nog CD uitbrengen denk ik, en ik heb al die "beta" tracks gehoord, en ze zijn M E E S T E R L I J K.

woensdag 15 oktober 2003 @ 22:05:52 #11
69525 Dynamite
Lyrical Psycho
pi_13906537
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:09 schreef ForumFool het volgende:

[..]

nieuw zullen die beats niet zijn denk ik. Space beats? Lijkt wel Kool Keith
You wanna get some! You know the outcome!
  donderdag 16 oktober 2003 @ 12:52:32 #12
70858 ForumFool
pi_13917538
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 22:05 schreef Dynamite het volgende:

[..]

nieuw zullen die beats niet zijn denk ik. Space beats? Lijkt wel Kool Keith

Nee, heel anders dan Kool Keith, je moet het zelf maar horen denk ik zo... Ze hebben zojuist een label opgericht; Super Charger Records... brengen dit jaar nog CD uit die echt heel goed gaat zijn. Trust me. Jullie zullen het wel horen, de CD gaat "God's Wrath" heten, van MOD dus en zijn compagnons....
  donderdag 16 oktober 2003 @ 23:48:03 #13
69525 Dynamite
Lyrical Psycho
pi_13934293
Hoeveel cds hebben ze al uitgebracht en kan je de groep met iemand vergelijken qua style
You wanna get some! You know the outcome!
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 12:11:33 #14
70858 ForumFool
pi_13941014
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 23:48 schreef Dynamite het volgende:
Hoeveel cds hebben ze al uitgebracht en kan je de groep met iemand vergelijken qua style
Mobb Deep bijvoorbeeld, ach en wee, jullie zullen het dit naar nog weten... is wel allemaal engelstalig, de CD die ze gaan uitbrengen dit jaar gaat God's Wrath heten van het Label; Super Charger Records...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')