Grtz
[Dit bericht is gewijzigd door Kaj_A op 23-10-2003 23:04]
Het is best okay om hier even te posten dat je daar wil discussieren of wat te vertellen hebt, maar discussier daar nou ipv hier... anders zit dit hele topic binnen no-time weer vol.
Ik ga nu ff aan de slag, verwacht er niet veel van want ik ben bijna dood.
quote:Laat maar eens wat zien
Op vrijdag 24 oktober 2003 13:06 schreef Streetracer het volgende:
Stelletje mietjes, alleen soepen als het plaatje goed staat en makkelijk isIk ga nu ff aan de slag, verwacht er niet veel van want ik ben bijna dood.
Ik heb het niet echt netjes gedaan, eerder afgeraffeld, maar je kan zien welke kant het op ging. Zitten nog een shit aan fouten in maar geen tijd om ze uit te halen.
quote:Hahaha, ya toch. Hoeft niet allemaal speciaal te zijn en veel tijd in beslag te nemen
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:00 schreef Henkmanz het volgende:één va de standaard photoshop-patterns als grill
![]()
Ik stel voor dat streetracer gewoon een nieuwe auto uitzoekt, hij is de enige met een inzending. Groen licht voor een nieuwe auto dus
-Edit- Dees is dus al geweest. Just a sec dan...
Dan wordt het dees, maar als hij al een keer gesoept is zoek ik wel een nieuwe...
Okej deze dan:
Laat maar zien wat je kan doen met een al sportieve auto.
Cupra à la rescue:
K moet weer weg, dus als deze ook al is geweest, dan mag Henkmanz er 1tje zoeken
[Dit bericht is gewijzigd door Streetracer op 24-10-2003 20:07]
Beetje zelfvertrouwen
Als we nou woensdag de poll doen, is er genoeg tijd om er wat van te soepen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |