Ik heb op SiNz gestemd, omdat ie gewoon torenhoog boven de rest uitsteekt.
Goed werk!
Zet er maar een vette spoiler op, ik ben benieuwd
Of willen jullie persé schuin van voren?
Dan kan deze:
Graag wat meer reacties, want met 1 reactie kan ik niet veel.
Die VW Touran en Honda Jazz dat waren pas mooie auto's om te soepen
=edit=
ik zal dat meteen even toelichten:
- de lampen zijn aan (staat echt lelijk)
- de belichting is dusdanig slecht dat donoronderdelen vinden echt een crime zal worden; je bent langer bezig met de belichting corrigeren dan met uberhaupt photoshoppen
- de velgen zijn bijna niet te vervangen, geen auto die uit deze hoek geschoten is.
Plus dat de foto in het algemeen te donker is.
quote:wat is dit nou weer voor een BS! noemen jullie je nou Photoshoppers. ik bedoel de foto te donker!? man ooit van Niveaus aanpassen gehoord, mietjes!
Op donderdag 23 oktober 2003 14:54 schreef Henkmanz het volgende:
Ik doe niet mee, ik vind het echt een kutfoto om te soepen.=edit=
ik zal dat meteen even toelichten:
- de lampen zijn aan (staat echt lelijk)
- de belichting is dusdanig slecht dat donoronderdelen vinden echt een crime zal worden; je bent langer bezig met de belichting corrigeren dan met uberhaupt photoshoppen
- de velgen zijn bijna niet te vervangen, geen auto die uit deze hoek geschoten is.Plus dat de foto in het algemeen te donker is.
quote:Laat hier dan maar zien dat je het beter kan..............Keb er van jou ook nog geeneen gezien..........
Op donderdag 23 oktober 2003 15:41 schreef jazza het volgende:[..]
wat is dit nou weer voor een BS! noemen jullie je nou Photoshoppers. ik bedoel de foto te donker!? man ooit van Niveaus aanpassen gehoord, mietjes!
quote:hmmm.. i c
Op donderdag 23 oktober 2003 16:46 schreef SiNz het volgende:
Vor dit soort discussies aub niet hier
Daar is een apart topic voor weet je nog?!?!Photoshopwedstrijd Offtopic geblaat (deel 2)
quote:Wat dacht je van Adobe Photoshop 7 of verder? Kijk ff naar de naam van het topic!!!!!!!!
Op donderdag 23 oktober 2003 17:17 schreef wlsandman het volgende:
het is misschien een stomme vraag maar met welk programma maken jullie dit allemaal, aub correcte naam geven
Is idd wel een erg stomme vraag
-edit-
damn alweer in het verkeerde topic
quote:kies ff meteen de volgende foto, want als enige inzender heb je meteen gewonnen
Op donderdag 23 oktober 2003 19:33 schreef jazza het volgende:[..]
ben nu bezig...
@TUX2: als je graag wilt dat anderen jou auto voor je soepen, kun je beter daarom vragen in het gewone photoshop-topic. Dan hoeft het namelijk niet in 1,5 dag af te zijn en zullen er best mensen zijn die dat willen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |