Celica Spider:
Done FYI:
Carbon kap en spoiler (Impreza WRC)
BBS Racing velgen
Paintjob
Verlaagd
Cabrio
Uiterlijk: intercooler, clean-look, brede banden, stoeltjes stickers, grotere bumper en skirts
Ik presenteer u: de celica360.
- 360 modena voorbumper
- beetje lager dan eerst
- velggroei geconstateerd
- beetje bijgespoten
- motorkap is dichtgegroeid
- tanken is nie meer nodig
- richting aangeven ook niet
- koplampjes geaccentueerd
- slicks
en ook nog:
- luchtinlaat achter portier
- grill vergroot
- impreza spoilertje
- raampjes getint
- raamrubbertjes rood gekleurd
Gaarne niet meteen helemaal de grond in raggen, ik ben nog niet zo handig, misschien bij de volgende auto meer wijzigingen en over een tijdje, als ik dit leuk blijf vinden; meer skills
-edit- nog ff doorgesleuteld... damn, dit is verslavend
en 800x600 gemaakt
En nog wat minor changes... handgrepen weg, gegoten uit 1 stuk
Voorbumper ietsie verbeterd.
Dit is de final
[Dit bericht is gewijzigd door ToMaSZ op 29-10-2003 14:07]
quote:Nice, voor je eerste soep. Als je nog ff resized tot 800 x 600....
Op woensdag 29 oktober 2003 01:11 schreef ToMaSZ het volgende:
My first autobewerking in photoshop.Ik presenteer u: de celica360.
- 360 modena voorbumper
- beetje lager dan eerst
- velggroei geconstateerd
- beetje bijgespoten
- motorkap is dichtgegroeid
- tanken is nie meer nodig
- richting aangeven ook niet
- koplampjes geaccentueerd
- slicksGaarne niet meteen helemaal de grond in raggen, ik ben nog niet zo handig, en ik had maar een halfuurtje, misschien bij de volgende auto meer wijzigingen en over een tijdje, als ik dit leuk blijf vinden; meer skills
-edit- volgens mij wordt dit een close poll
quote:Sjoewe, zou je even de auto uit je vorige post willen verwijderen? Anders sta je strax 2 keer in de poll
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:42 schreef Sjoewe het volgende:
Celica Spider:
[afbeelding]
=edit=
Ik heb trouwens wéér mn auto ge-edit, mijn carbonnen kap leek nergens op vergeleken met die van Sjoewe, dus de mijne is pleite .
-edit2=
Never mind . Ik ben blind.
[Dit bericht is gewijzigd door Henkmanz op 29-10-2003 12:00]
quote:Als je um nog ff resized naar 800x600....
Op woensdag 29 oktober 2003 10:40 schreef Henkmanz het volgende:
Ik heb trouwens wéér mn auto ge-edit, mijn carbonnen kap leek nergens op vergeleken met die van Sjoewe, dus de mijne is pleite.
=edit2=
Mr_T-Rex[/], jij zou toch ook meedoen? Waar blijft je inzending?!
En check de vorige pagina even....daar staat T-Rex's soep!
edit:
quote:Na vanavond 21:00 uur komt er een nieuwe. De poll loopt van 15:00 tot 21:00. Maar dat staat allemaal ook in de openingspost van dit topic. Lees gewoon.
Op woensdag 29 oktober 2003 12:06 schreef ToMaSZ het volgende:
komt er nu na 3en weer een nieuwe auto?Kan ik vannacht me weer even uitleven, oefening baart kunst, zegmaar
[Dit bericht is gewijzigd door SiNz op 29-10-2003 12:09]
Kan ik vannacht me weer even uitleven, oefening baart kunst, zegmaar
Dat blind van jouw is besmettelijk, Henkmanz
Edit 2:
Kan ik de post toch mooi gebruiken:
Ga weer naar die van Henkmanz, carbon spoiler is d'r af en sjoewe heeft nu weer een andere spoiler.
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Welke Celica is ronduit het dopest?
Je hebt gestemd op: henkmanz
Je IP is:
Je hebt gestemd op: SiNz
Waarom heeft niemand dan de banden verbreedt??
Je IP is:
Allereerst....Sorry had geen tijd om em af te kunnen krijgen, maar ik doe snel weer mee...
SinZ: vin ik het meest foutloos......Daarom op em gestemd....
Henkmanz: Hele vette kleuren en Decals... Maar de voorbumpert is van een andere hoek en dat vind IK storend
Sjoewe:Mooie Cabrio... Ook vette kleuren.. Maar De bestuurdersstoel had donkerder gemaakt moet worden.. (vergeten) Plus dat ik de velgen net velgen van een Bburago-autootje vindt....
Mr T_Rex:Mooi weinig aan te merken eigenlijk... Paar kleurfoutjes en een beetje vaag bumpertje....
Tomasz:Goed Geprobeerd, ga zo door.... Probeer externe onderdelen alleen even beter in kleur te krijgen... Het duurde voor mij ook even....En zwarte onderdelen/ gaten horen zwart bij mij..... Verder leuk...
Kaj_A:Mooie interieurtje.... Beetje zielige spiegeltjes.... Verder ook weinig aanmerkingen vandaag....
Voor mij helemaal duidelijk. Kleurencombi heeft veel succes. Kun je origineel er ook ff bijzetten? Oh ja, eigenlijk heeft alleen ToMaSZ eraan gedacht op die banden een beetje te verdonkeren. Vooral bij Sjoewe ziet dat er echt niet uit.
Je IP is:
Zeer mooie kleurencombi .. en die striping/decoratie is gewoon super
Pollmaker doe je werk eens goed!
Je IP is:
Love at first sight.
Ik vind hem superstrak, alleen jammer dat de voorbumper net niet goed aansluit, maar qua idee het mooist en ja, over de uitwerking kan ik niks zeggen, eerst zelf maar eens zien na te doen
Je IP is: 217.120.xxx.x
Gewoon supermooi Ik dacht ook nog over Mr_T-Rex, maar ik vind die kleur toch iets te mat... jammer T-Rex! Wel erg mooi gedaan met die bumper.
SiNz laat gewoon weer eens zien hoe soepen moet, echt erg mooi. Ik vind het idee van die roofvogel in je striping ook erg tof uitgewerkt!
Enneh, Sjoewe, het staat heel duidelijk in de openingspost dat het niet de bedoeling is dat je Work in progress-foto's posts, je kan natuurlijk ook gewoon celica.jpg overwriten ipv een nieuwe post met een andere filename voor je soep.... Dit is gewoon klote als je de poll maakt. Ik heb het inmiddels gefixt, sorry.
Suc6
Maak er maar wat moois van!
[Dit bericht is gewijzigd door SiNz op 29-10-2003 22:38]
Supra-bumper
PT-Cruiser cabriohood
Intake op motorkap
SLK-lampjes
handgreep weg
Strips weg
550 maranello velgjes
beetje lager
streepjes
rood interieur
quote:Bekijk mijn soep eens wat beter dan... (spoorverbreders en bredere banden)
Op woensdag 29 oktober 2003 15:18 schreef Streetracer het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenPoll: Welke Celica is ronduit het dopest?
Je hebt gestemd op: SiNzWaarom heeft niemand dan de banden verbreedt??
quote:Thnx Henkmanz. Tsja, ik ben niet zo'n fan van enorm felle kleuren en de kleur wat ik hem wilde maken had SiNz al gebruikt, dus die wilde ik niet gebruiken
Op woensdag 29 oktober 2003 18:36 schreef Henkmanz het volgende:Ik dacht ook nog over Mr_T-Rex, maar ik vind die kleur toch iets te mat... jammer T-Rex! Wel erg mooi gedaan met die bumper.
Ik had verwacht dat ik geen kans maakte, maar geen stemmen
Ik zou zelf trouwens ook op SiNz hebben gestemd, als ik gisteren achter een computer had gezeten tussen 15 en 21 uur.
Gefeli SiNz!
[Dit bericht is gewijzigd door Mr._T-Rex op 30-10-2003 11:18]
quote:Dank u
Op donderdag 30 oktober 2003 11:12 schreef Mr._T-Rex het volgende:*knip*
Gefeli SiNz!
Trouwens Henkmanz, kan je de poll nog ff sluiten....heeft niet zoveel nut meer om um open te laten!
Nu ga ik ff aan de nieuwe auto beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |