quote:Die Claire toch! Eerst Victor, toen Huug, vervolgens Sid Visjes, weer Huug en nu Niels Holgerson ... ehhh ... Niels "Stinkerd, Piemeltje, Coffeeboy, Ondergeschikte" Riekter. Wat een benamingen heeft Tuur toch voor die man!
Op donderdag 6 november 2003 20:28 schreef Markie-Mark het volgende:
Beetje saaie aflevering maar ja het kan niet altijd spannend zijn. Aan de voorstukjes te zien wordt het morgen wel de moeite waard als de vonk tussen Claire en Niels dan ook echt over springt, ook makkelijk dat Hugo daarbij een tijdje in India zit natuurlijk.
quote:Ik denk eigenlijk niet dat Hugo gaat naar India. Ik denk dat Hugo uiteindelijk toch zal beslissen dat Niels maar gaat. Bij maandag staat ook in de gids dat Arthur en Claire kwaad zijn op Hugo vanwege Niels en India. Niels staat trouwens op de aftiteling bij "Gastrollen" dus misschien gaat ie dan wel voorgoed weg.
Op donderdag 6 november 2003 20:28 schreef Markie-Mark het volgende:
Beetje saaie aflevering maar ja het kan niet altijd spannend zijn. Aan de voorstukjes te zien wordt het morgen wel de moeite waard als de vonk tussen Claire en Niels dan ook echt over springt, ook makkelijk dat Hugo daarbij een tijdje in India zit natuurlijk.
quote:En hij noemt Monique ook steeds Joke
Op donderdag 6 november 2003 20:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die Claire toch! Eerst Victor, toen Huug, vervolgens Sid Visjes, weer Huug en nu Niels Holgerson ... ehhh ... Niels "Stinkerd, Piemeltje, Coffeeboy, Ondergeschikte" Riekter. Wat een benamingen heeft Tuur toch voor die man!
En je vergeet Olaf trouwens. Daar heeft ze ook mee liggen rommelen
quote:Die ziet er dan ook als een big joke uit. Wat een lelijk wijf. Bart de Graaff had compleet geen smaak.
Op donderdag 6 november 2003 20:55 schreef Svensational het volgende:En hij noemt Monique ook steeds Joke
![]()
quote:Dat was gewoon hoertjesgedrag. Zo van "Ik neuk je suf als je voor mij een certificaat vervalst".
En je vergeet Olaf trouwens. Daar heeft ze ook mee liggen rommelen
quote:Niels zit gewoon in de leader hoor, die eind credits kloppen al vanaf het begin van het seizoen niet. En Niels moet blijven want het is een leuk personage waar ze nog genoeg leuks mee kunnen doen en het is gewoon een leuke vent om te zien
Op donderdag 6 november 2003 20:55 schreef Svensational het volgende:[..]
Ik denk eigenlijk niet dat Hugo gaat naar India. Ik denk dat Hugo uiteindelijk toch zal beslissen dat Niels maar gaat. Bij maandag staat ook in de gids dat Arthur en Claire kwaad zijn op Hugo vanwege Niels en India. Niels staat trouwens op de aftiteling bij "Gastrollen" dus misschien gaat ie dan wel voorgoed weg.
[..]
quote:Het? Is hij gecastreerd ofzo?
Op donderdag 6 november 2003 21:24 schreef Markie-Mark het volgende:het is gewoon een leuke vent om te zien
quote:Inderdaad. En: er moeten meer Limburgers in ONM. Aafke en Niels hebben we al. Nu nog meer.
Op donderdag 6 november 2003 21:24 schreef Markie-Mark het volgende:En Niels moet blijven want het is een leuk personage
quote:Ik wil ook helemaal niet dat ie weggaat ofzo. Vind het ook een leuk personage. Ik moet bij hem altijd denken aan Bram Moskowitz, hoe hij praat enzo
Op donderdag 6 november 2003 21:24 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Niels zit gewoon in de leader hoor, die eind credits kloppen al vanaf het begin van het seizoen niet. En Niels moet blijven want het is een leuk personage waar ze nog genoeg leuks mee kunnen doen en het is gewoon een leuke vent om te zien
quote:Mevrouw Richter vond ik helemaal niet zo interessant
Op donderdag 6 november 2003 21:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als het om het leuke gaat had ik liever mevrouw Riekter gezien.
quote:Dat is logisch. Ze komen beiden oorspronkelijk uit Maastricht
Op donderdag 6 november 2003 21:39 schreef Svensational het volgende:Ik wil ook helemaal niet dat ie weggaat ofzo. Vind het ook een leuk personage. Ik moet bij hem altijd denken aan Bram MoskowiCZ, hoe hij praat enzo
quote:Ik houd van vrouwen, dus valt Niels af en blijft mevrouw Riekter over.
Mevrouw Richter vond ik helemaal niet zo interessant
Vrijdag 7 november
Arthur speelt zijn laatste troefkaart uit als Joost dreigt te vertrekken naar de Engel. Hugo vindt dat Niels en Claire zich vreemd gedragen en wil weten wat er speelt. Carlo probeert een manier te verzinnen om snel aan geld te komen. Tara merkt dat Duuk wat minder in haar is geïnteresseerd. Zij vindt hem nog wel aantrekkelijk en onderneemt een nieuwe poging om hem te verleiden.
Hopelijk voorgoed ![]()
Het lijkt trouwens wel of de schrijvers van ONM hier ook op Fok! rondkijken en onze raad opvolgen. Wij zeggen dat Lizzy en Joost weer bij elkaar moeten komen en dat geburt dat een paar weken later ook. WIj zegen al ik weet niet hoe lang dat Ariël op moet tiefen en eindelijk is het dan zover
quote:Of gewoon voorspelbaar
Op vrijdag 7 november 2003 20:44 schreef Svensational het volgende:
Ariël wegHopelijk voorgoed
Het lijkt trouwens wel of de schrijvers van ONM hier ook op Fok! rondkijken en onze raad opvolgen. Wij zeggen dat Lizzy en Joost weer bij elkaar moeten komen en dat geburt dat een paar weken later ook. WIj zegen al ik weet niet hoe lang dat Ariël op moet tiefen en eindelijk is het dan zover
quote:Ik ben inderdaad medeschrijver van de serie.
Op vrijdag 7 november 2003 20:44 schreef Svensational het volgende:
Ariël wegHopelijk voorgoed
quote:Wat heeft Nielsje gedaan dan, ik kon het weer niet zien?
Op vrijdag 7 november 2003 20:39 schreef Svensational het volgende:
Zo dat had ik niet verwacht van Niels zeg, dat ie dat dat zou doen
En waar is Ariel heen zeker met d'r moeder naar Texel?
quote:Joost raakte in paniek toen Huug 'm vertelde dat hij naar India ging en dat hij daardoor Joost niet verder kon begeleiden. Daarop nam Huug de beslissing om thuis te blijven en Niels weg te zenden.
Op vrijdag 7 november 2003 22:00 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Wat heeft Nielsje gedaan dan, ik kon het weer niet zien?
quote:Ja. Het is nog niet duidelijk of Dash 3 In 1 voorgoed opflikkert of dat ze ooit nogeens terugkeert.
En waar is Ariel heen zeker met d'r moeder naar Texel?
quote:Ja, ik bedoelde dus eigenlijk dat hij vlak voordat ie wegging hij afscheid nam van Claire en haar eventjes flink op de bek pakte. Dat ie zou gaan had ik wel verwacht.
Op vrijdag 7 november 2003 22:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Joost raakte in paniek toen Huug 'm vertelde dat hij naar India ging en dat hij daardoor Joost niet verder kon begeleiden. Daarop nam Huug de beslissing om thuis te blijven en Niels weg te zenden.
quote:Huh? Heb ik een andere aflevering gezien? Het was Niels die Claire plat op de bek pakte, niet Huug.
Op zaterdag 8 november 2003 11:45 schreef Svensational het volgende:[..]
Ja, ik bedoelde dus eigenlijk dat hij vlak voordat ie wegging hij afscheid nam van Claire en haar eventjes flink op de bek pakte. Dat ie zou gaan had ik wel verwacht.
quote:Daarom zei ik ook dit:
Op zaterdag 8 november 2003 15:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
Huh? Heb ik een andere aflevering gezien? Het was Niels die Claire plat op de bek pakte, niet Huug.
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 20:39 schreef Svensational het volgende:
Zo dat had ik niet verwacht van Niels zeg, dat ie dat dat zou doen
quote:Ik had het ook niet verwacht van niels maar ik vond het wel geinig. Want volgens mij begint clair een beetje gevoelens te krijgen voor hem. en niels heeft dat wel een beetje door.
Op zaterdag 8 november 2003 16:11 schreef Svensational het volgende:[..]
Daarom zei ik ook dit:
[..]
quote:Oh, dan heb je de verkeerde tekst gequote. Ik zag het verband niet....
Op zaterdag 8 november 2003 16:11 schreef Svensational het volgende:
Daarom zei ik ook dit: ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |