abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14439560
Strakke actie van Joost! Ik zou die ouwe ook het nakijken geven.
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_14440290
Beetje saaie aflevering maar ja het kan niet altijd spannend zijn. Aan de voorstukjes te zien wordt het morgen wel de moeite waard als de vonk tussen Claire en Niels dan ook echt over springt, ook makkelijk dat Hugo daarbij een tijdje in India zit natuurlijk.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_14440835
quote:
Op donderdag 6 november 2003 20:28 schreef Markie-Mark het volgende:
Beetje saaie aflevering maar ja het kan niet altijd spannend zijn. Aan de voorstukjes te zien wordt het morgen wel de moeite waard als de vonk tussen Claire en Niels dan ook echt over springt, ook makkelijk dat Hugo daarbij een tijdje in India zit natuurlijk.
Die Claire toch! Eerst Victor, toen Huug, vervolgens Sid Visjes, weer Huug en nu Niels Holgerson ... ehhh ... Niels "Stinkerd, Piemeltje, Coffeeboy, Ondergeschikte" Riekter. Wat een benamingen heeft Tuur toch voor die man!
pi_14441050
quote:
Op donderdag 6 november 2003 20:28 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik denk eigenlijk niet dat Hugo gaat naar India. Ik denk dat Hugo uiteindelijk toch zal beslissen dat Niels maar gaat. Bij maandag staat ook in de gids dat Arthur en Claire kwaad zijn op Hugo vanwege Niels en India. Niels staat trouwens op de aftiteling bij "Gastrollen" dus misschien gaat ie dan wel voorgoed weg.
quote:
Op donderdag 6 november 2003 20:47 schreef weet_ik_veel het volgende:

Die Claire toch! Eerst Victor, toen Huug, vervolgens Sid Visjes, weer Huug en nu Niels Holgerson ... ehhh ... Niels "Stinkerd, Piemeltje, Coffeeboy, Ondergeschikte" Riekter. Wat een benamingen heeft Tuur toch voor die man!

En hij noemt Monique ook steeds Joke

En je vergeet Olaf trouwens. Daar heeft ze ook mee liggen rommelen

Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_14441169
quote:
Op donderdag 6 november 2003 20:55 schreef Svensational het volgende:

En hij noemt Monique ook steeds Joke

Die ziet er dan ook als een big joke uit. Wat een lelijk wijf. Bart de Graaff had compleet geen smaak.
quote:
En je vergeet Olaf trouwens. Daar heeft ze ook mee liggen rommelen
Dat was gewoon hoertjesgedrag. Zo van "Ik neuk je suf als je voor mij een certificaat vervalst".
pi_14441927
quote:
Op donderdag 6 november 2003 20:55 schreef Svensational het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk niet dat Hugo gaat naar India. Ik denk dat Hugo uiteindelijk toch zal beslissen dat Niels maar gaat. Bij maandag staat ook in de gids dat Arthur en Claire kwaad zijn op Hugo vanwege Niels en India. Niels staat trouwens op de aftiteling bij "Gastrollen" dus misschien gaat ie dan wel voorgoed weg.
[..]

Niels zit gewoon in de leader hoor, die eind credits kloppen al vanaf het begin van het seizoen niet. En Niels moet blijven want het is een leuk personage waar ze nog genoeg leuks mee kunnen doen en het is gewoon een leuke vent om te zien
pi_14442081
quote:
Op donderdag 6 november 2003 21:24 schreef Markie-Mark het volgende:

het is gewoon een leuke vent om te zien

Het? Is hij gecastreerd ofzo?
Als het om het leuke gaat had ik liever mevrouw Riekter gezien.
pi_14442302
quote:

En Niels moet blijven want het is een leuk personage

Inderdaad. En: er moeten meer Limburgers in ONM. Aafke en Niels hebben we al. Nu nog meer.
pi_14442382
quote:

[..]

Niels zit gewoon in de leader hoor, die eind credits kloppen al vanaf het begin van het seizoen niet. En Niels moet blijven want het is een leuk personage waar ze nog genoeg leuks mee kunnen doen en het is gewoon een leuke vent om te zien

Ik wil ook helemaal niet dat ie weggaat ofzo. Vind het ook een leuk personage. Ik moet bij hem altijd denken aan Bram Moskowitz, hoe hij praat enzo
quote:
Op donderdag 6 november 2003 21:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als het om het leuke gaat had ik liever mevrouw Riekter gezien.
Mevrouw Richter vond ik helemaal niet zo interessant
pi_14442494
quote:
Op donderdag 6 november 2003 21:39 schreef Svensational het volgende:

Ik wil ook helemaal niet dat ie weggaat ofzo. Vind het ook een leuk personage. Ik moet bij hem altijd denken aan Bram MoskowiCZ, hoe hij praat enzo

Dat is logisch. Ze komen beiden oorspronkelijk uit Maastricht
quote:
Mevrouw Richter vond ik helemaal niet zo interessant
Ik houd van vrouwen, dus valt Niels af en blijft mevrouw Riekter over. De oude of de nieuwe (Claire).
pi_14443060
Morgen in ONM:

Vrijdag 7 november
Arthur speelt zijn laatste troefkaart uit als Joost dreigt te vertrekken naar de Engel. Hugo vindt dat Niels en Claire zich vreemd gedragen en wil weten wat er speelt. Carlo probeert een manier te verzinnen om snel aan geld te komen. Tara merkt dat Duuk wat minder in haar is geïnteresseerd. Zij vindt hem nog wel aantrekkelijk en onderneemt een nieuwe poging om hem te verleiden.

pi_14468705
Waar is mijn pauzezeepje gebleven?
pi_14469485
Zo dat had ik niet verwacht van Niels zeg, dat ie dat dat zou doen
pi_14469549
Ariël weg

Hopelijk voorgoed

Het lijkt trouwens wel of de schrijvers van ONM hier ook op Fok! rondkijken en onze raad opvolgen. Wij zeggen dat Lizzy en Joost weer bij elkaar moeten komen en dat geburt dat een paar weken later ook. WIj zegen al ik weet niet hoe lang dat Ariël op moet tiefen en eindelijk is het dan zover

pi_14469774
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 20:44 schreef Svensational het volgende:
Ariël weg

[afbeelding]

Hopelijk voorgoed

Het lijkt trouwens wel of de schrijvers van ONM hier ook op Fok! rondkijken en onze raad opvolgen. Wij zeggen dat Lizzy en Joost weer bij elkaar moeten komen en dat geburt dat een paar weken later ook. WIj zegen al ik weet niet hoe lang dat Ariël op moet tiefen en eindelijk is het dan zover

Of gewoon voorspelbaar
hehehe maaruh ben benieuwd wanneer ariel terug komt en dan hopelijk dat ze wat boeiender word
pi_14470796
Hahahaha! Denkt JP dat hij een ton kwijt is, weet hij niet dat Carlo ¤ 150,- heeft gesjoept.
pi_14470814
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 20:44 schreef Svensational het volgende:
Ariël weg

[afbeelding]

Hopelijk voorgoed

Ik ben inderdaad medeschrijver van de serie.
pi_14471176
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 20:39 schreef Svensational het volgende:
Wat heeft Nielsje gedaan dan, ik kon het weer niet zien?

En waar is Ariel heen zeker met d'r moeder naar Texel?

pi_14471426
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 22:00 schreef Markie-Mark het volgende:

[..]

Wat heeft Nielsje gedaan dan, ik kon het weer niet zien?

Joost raakte in paniek toen Huug 'm vertelde dat hij naar India ging en dat hij daardoor Joost niet verder kon begeleiden. Daarop nam Huug de beslissing om thuis te blijven en Niels weg te zenden.
quote:
En waar is Ariel heen zeker met d'r moeder naar Texel?
Ja. Het is nog niet duidelijk of Dash 3 In 1 voorgoed opflikkert of dat ze ooit nogeens terugkeert.
pi_14478289
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 22:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Joost raakte in paniek toen Huug 'm vertelde dat hij naar India ging en dat hij daardoor Joost niet verder kon begeleiden. Daarop nam Huug de beslissing om thuis te blijven en Niels weg te zenden.
Ja, ik bedoelde dus eigenlijk dat hij vlak voordat ie wegging hij afscheid nam van Claire en haar eventjes flink op de bek pakte. Dat ie zou gaan had ik wel verwacht.
pi_14482315
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 11:45 schreef Svensational het volgende:

[..]

Ja, ik bedoelde dus eigenlijk dat hij vlak voordat ie wegging hij afscheid nam van Claire en haar eventjes flink op de bek pakte. Dat ie zou gaan had ik wel verwacht.

Huh? Heb ik een andere aflevering gezien? Het was Niels die Claire plat op de bek pakte, niet Huug.
pi_14482928
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 15:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
Huh? Heb ik een andere aflevering gezien? Het was Niels die Claire plat op de bek pakte, niet Huug.
Daarom zei ik ook dit:
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 20:39 schreef Svensational het volgende:
pi_14482990
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 16:11 schreef Svensational het volgende:

[..]

Daarom zei ik ook dit:
[..]

Ik had het ook niet verwacht van niels maar ik vond het wel geinig. Want volgens mij begint clair een beetje gevoelens te krijgen voor hem. en niels heeft dat wel een beetje door.
pi_14483902
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 16:11 schreef Svensational het volgende:

Daarom zei ik ook dit: ....

Oh, dan heb je de verkeerde tekst gequote. Ik zag het verband niet....
pi_14485245
Go Niels!!! hehe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')