quote:Lekker! Sappige joekels in ONM!
Op dinsdag 4 november 2003 18:41 schreef Svensational het volgende:
Tatjana gaat een gastrol in ONM spelen. Dit komt van RTL Boulevard:Niemand minder dan Tatjana Simic gaat een gastrol spelen in de tweede soap van de Nederlandse televisie; Onderweg naar Morgen. Er kan nog niet zo veel gezegd worden over wat haar rol precies in zal houden, maar ze gaat in ieder geval zichzelf spelen: Tatjana Simic als Tatjana Simic in Onderweg naar Morgen. De opnames van haar soapdebuut beginnen deze week en uiteindelijk zal Tatjana half januari in de soap te zien zijn. Tatjana krijgt in de soap veel te maken met Joost en Tara van Walsum.
En oh ja, volgende week komt Renee weer terug.
Als ik Daan was zou ik die poen behouden! Serge is verrekt en Bettina had die moordenaar niet moeten helpen. Eigen schuld als ze in de shit zit.
quote:Ze werd eerder dit jaar gespeeld door Ingeborgh Loedeman. Weet iemand door wie nu?
Op dinsdag 4 november 2003 20:17 schreef Svensational het volgende:
Jezus, wat is die moeder van Ariel lelijk zeg. Werd zij trouwens niet eerst gespeeld door iemand anders
quote:De dochter van Loekie KNOL!
Op dinsdag 4 november 2003 20:22 schreef Svensational het volgende:[..]
Ze werd eerder dit jaar gespeeld door Ingeborgh Loedeman. Weet iemand door wie nu?
quote:volgens de aftiteling wordt ze NU gespeeld door Ingeborgh Loedeman...
Op dinsdag 4 november 2003 20:22 schreef Svensational het volgende:Ze werd eerder dit jaar gespeeld door Ingeborgh Loedeman. Weet iemand door wie nu?
quote:ik heb op het archief gekeken en daar stond bij Koos Visser: Ingeborgh Loedeman. Dus ik nam aan dat dat van de vorige keer was
Op woensdag 5 november 2003 17:08 schreef babette21 het volgende:[..]
volgens de aftiteling wordt ze NU gespeeld door Ingeborgh Loedeman...
quote:In seizoen 9 (afl. 1568/1613/1614) werd de rol van Koos Visser gespeeld door Sonja Rijnders-Koper.
Op woensdag 5 november 2003 17:15 schreef Svensational het volgende:[..]
ik heb op het archief gekeken en daar stond bij Koos Visser: Ingeborgh Loedeman. Dus ik nam aan dat dat van de vorige keer was
Of heb je dat al meteen veranderd? Volgens mij was het de vorige keer toch echt een andere. Die deed ook veel strenger tegen Ariel enzo,
quote:De nieuwe Koosje kijkt m.i. ontzettend dom uit haar paardenkop. Hoe kan het toch dat de wijven die ik bij GTST zie veel lekkerder zijn? Neem (letterlijk of figuurlijk) Fajah Lourens: alleen haar front is al bijzonder lekker.
Op woensdag 5 november 2003 19:00 schreef Iwan1976 het volgende:[..]
In seizoen 9 (afl. 1568/1613/1614) werd de rol van Koos Visser gespeeld door Sonja Rijnders-Koper.
quote:Ja, maar in GTST heb je ook Laura, Barbara en Valerie.
Op woensdag 5 november 2003 19:28 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
De nieuwe Koosje kijkt m.i. ontzettend dom uit haar paardenkop. Hoe kan het toch dat de wijven die ik bij GTST zie veel lekkerder zijn? Neem (letterlijk of figuurlijk) Fajah Lourens: alleen haar front is al bijzonder lekker.
En in ONM valt het toch ook wel mee: Tara, Lizzy, Claire, Moniek
quote:Claire: redelijk tot goed yammi!
Op woensdag 5 november 2003 19:50 schreef Svensational het volgende:[..]
Ja, maar in GTST heb je ook Laura, Barbara en Valerie.
En in ONM valt het toch ook wel mee: Tara, Lizzy, Claire, Moniek
Tuur staat op dit moment op #1 in de Klootzak Top 100. Ik hoop voor Claire dat ze iets met Niels gaat krijgen, want die zal haar met respect behandelen, hoewel hij een psychoëega in Brussel heeft. Joost moet Lizzy in ere houden en niet te vaak naar die ouwe lul van 'm luisteren. Als hij Lizzy afdankt mag ze naar mij toe komen. Ik houd haar ook wel een avond+nacht+ochtend+middag+avond+nacht lekker bezig.
quote:Tatsächlich! Daaraan had ik nog niet gedacht. De Hitsige Rooie moet weer aan de vrouw. Laat die Frida eens lekker een paar seizoenen blijven.
Op woensdag 5 november 2003 23:51 schreef Markie-Mark het volgende:
Frida & Renee![]()
quote:Reken er maar op dat dit gaat gebeuren:
Op donderdag 6 november 2003 00:15 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Tatsächlich! Daaraan had ik nog niet gedacht. De Hitsige Rooie moet weer aan de vrouw. Laat die Frida eens lekker een paar seizoenen blijven.
-Renee komt volgende week terug precies op het moment dat Frida in de serie zit
-Frida die Claire probeert te versieren zou een compleet overbodige scene zijn als ze hier verder niks mee gaan doen
-Een actrice als Kirsten Mulder gaat heus niet voor een klein lullig bijrolletje in ONM spelen hoor
quote:Het kan natuurlijk ook nog zijn dat Claire haar lesbische kant ontdekt en dat blijkt dat ze bisexueel is.
Op donderdag 6 november 2003 00:17 schreef Markie-Mark het volgende:-Frida die Claire probeert te versieren zou een compleet overbodige scene zijn als ze hier verder niks mee gaan doen
quote:Hier ben ik het helemaal mee eens!! Gina moet terug...
Op donderdag 6 november 2003 01:19 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Voor Renée zou Gina Rodrigues uit Amerika mogen terugkomen. Die had ook een hoog lekkerheidsgehalte.
quote:Ik heb nooit gezien dat d'r moeder al eens in ONM voor was gekomen, dus had nu gewoon die naam op de lijst gezet. Zal die ander er dus bijzetten, om lijst compleet te maken. Was die ander in 2002 of 2003 (of beide) te zien? En weet iemand de achternaam van die Frida? Kan die ook meteen in 't lijstje!
Op woensdag 5 november 2003 17:15 schreef Svensational het volgende:ik heb op het archief gekeken en daar stond bij Koos Visser: Ingeborgh Loedeman. Dus ik nam aan dat dat van de vorige keer was
Of heb je dat al meteen veranderd? Volgens mij was het de vorige keer toch echt een andere. Die deed ook veel strenger tegen Ariel enzo,
Heb 't gisteren niet gezien, gaf voorkeur aan de kroeg haha. Heb geloof ik wel 't één en ander gemist (Frida probeerde Claire te versieren?!?!?). Vandaag en morgen ben ik er ook niet, dus dat wordt zondag weer 'n lange zit...
Ben trouwens blij te horen dat Daan eindelijk opgerot is...
(al gaat ie nog 's langskomen tijdens die scenes in Kroatie, maar da's vast maar ff)
quote:Ze heet Frida Lyngstadt
Op donderdag 6 november 2003 14:43 schreef babette21 het volgende:En weet iemand de achternaam van die Frida?
quote:April 2002
Op donderdag 6 november 2003 14:43 schreef babette21 het volgende:[..]
Was die ander in 2002 of 2003 (of beide) te zien? En weet iemand de achternaam van die Frida?
quote:Koosje I was te zien in de tijd dat Dash 3 In 1 net in de Engel was. Dash 3 In 1 kwam met penspijn (blindedarmontsteking) in het Beatrix, maar ze vond het er zo fijn dat ze er wilde werken. Net na de uitslag van het 1e hertentamen stond Koosje I zo hard te kwekken dat ze zonder microfoon was te verstaan.
Op donderdag 6 november 2003 16:49 schreef Svensational het volgende:[..]
April 2002
quote:Die Koosje kwam toch ook opdraven toen JP dat hartaanval had. Kan me herinneren dat ze toen aan zijn bed stond te blerren
Op donderdag 6 november 2003 16:55 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Koosje I was te zien in de tijd dat Dash 3 In 1 net in de Engel was. Dash 3 In 1 kwam met penspijn (blindedarmontsteking) in het Beatrix, maar ze vond het er zo fijn dat ze er wilde werken. Net na de uitslag van het 1e hertentamen stond Koosje I zo hard te kwekken dat ze zonder microfoon was te verstaan.
quote:Zeker die was erg
Op donderdag 6 november 2003 01:19 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Voor Renée zou Gina Rodrigues uit Amerika mogen terugkomen. Die had ook een hoog lekkerheidsgehalte.
quote:Klopt.
Op donderdag 6 november 2003 17:21 schreef soapie het volgende:[..]
Die Koosje kwam toch ook opdraven toen JP dat hartaanval had. Kan me herinneren dat ze toen aan zijn bed stond te blerren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |