abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14327651
Ik heb het einde nog maar een keer gekeken maar betina ging ook wat naar onder zal zij dan ook geraakt zijn......
pi_14327758
quote:
Op zondag 2 november 2003 20:04 schreef Markie-Mark het volgende:
Iemand zal deze week de stekker bij Serge eruit trekken en dan zal het wel de vraag zijn wie: Aafke, Bettina, JP, Joyce, Carlo-vijanden zat.
Ik gok op Bettina..... Om haar eigen hachje te redden. Ze heeft natuurlijk verzwegen dat ze wist waar Serge was. En ze heeft geld van het Bea gebruikt om hem te helpen!!!! Zal ze niet leuk vinden als dat uitkomt....
pi_14327768
quote:
Op zondag 2 november 2003 20:05 schreef Riann het volgende:
Ik heb het einde nog maar een keer gekeken maar betina ging ook wat naar onder zal zij dan ook geraakt zijn......
Zou kunnen. Ze zat wel erg dichtbij.
pi_14327777
ik had er maar 1tje fout bij de quize de laatste
pi_14327785
quote:
Op zondag 2 november 2003 20:10 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Ja.... je icoontje is geweldig
pi_14327825
Coole avatar heb je wizarddragon

Bettina zag er echt niet meer uit de laatste paar afleveringen, vond het echt zielig dat Serge Churchill heeft vermoord

Hij is denk ik toch wel de meest medogeloze soapslechterik ooit in een Nederlandse soap

Why are you wearing that stupid man suit?
pi_14327842
quote:
Op zondag 2 november 2003 20:10 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Denk niet dat ze geraakt is, ze moet volgende week beslissen of de stekker eruit gaat voor Serge, zal ze niet kunnen als ze ernstig gewond is.... Misschien een schampschotje ofzo, maar ik denk eerder dat het de schrik is!!!!!!
pi_14327856
quote:
Op zondag 2 november 2003 20:12 schreef Markie-Mark het volgende:

Hij is denk ik toch wel de meest medogeloze soapslechterik ooit in een Nederlandse soap

Dat denk ik ook wel Aan sommige slechterikken daar ergen ik me aan maar aan hem heb ik me nog geen 1 moment aan ge-ergert
pi_14327928
quote:
Op zondag 2 november 2003 20:13 schreef Riann het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel Aan sommige slechterikken daar ergen ik me aan maar aan hem heb ik me nog geen 1 moment aan ge-ergert

Hij is echt goed ja!!!!!!!!!!
pi_14328046
quote:
Op zondag 2 november 2003 20:15 schreef soapie het volgende:

[..]

Hij is echt goed ja!!!!!!!!!!

Hij heeft gewoon geen greintje gevoel in zich. Slechterikken als Martine, Ludo, Arthur enz hebben ook allemaal een goede, leuke of grappige kant maar hij is gewoon puur slecht en bovendien speelt Wim Bax echt geweldig
pi_14328079
quote:
Op zondag 2 november 2003 20:19 schreef Markie-Mark het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon geen greintje gevoel in zich. Slechterikken als Martine, Ludo, Arthur enz hebben ook allemaal een goede, leuke of grappige kant maar hij is gewoon puur slecht en bovendien speelt Wim Bax echt geweldig

Een klein greintje gevoel. Anders had hij Betina wel dood geschoten.
pi_14328267
Jammer dat Serge er nu weer uit gaat. Deze verhaallijn vond ik echt super

Alhoewel het wel zeer ongeloofwaardig was. Er is een TBS-patiënt ontsnapt en hij kan vervolgens gewoon vrij rond lopen in de stad waar hij is opgepakt. Nogal logisch dat zo'n persoon dan wraak wil gaan nemen. Ook totaal geen politieberichten op TV of in de krant. Aafke had het al lang moeten weten dat Serge op vrije voeten was. Dan zou de verhaallijn trouwens nog beter zijn geweest

Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_14328315
Ja ik vond het ook super.

Maar als Serge vermoord wordt ( de stekker eruit getrokken) en het is niet duidelijk wie het gedaan heeft kan de verhaallijn natuurlijk nog maandenlang duren.

pi_14328734
quote:
Op zondag 2 november 2003 20:29 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja ik vond het ook super.

Maar als Serge vermoord wordt ( de stekker eruit getrokken) en het is niet duidelijk wie het gedaan heeft kan de verhaallijn natuurlijk nog maandenlang duren.

Ja dat zou natuurlijk kunnen. Maar ik geloof niet dat het zo zal gaan. Ik denk dat Bettina de stekker eruit trekt en dat de politie daar ook vanaf weet. Als hij nou niet zelf dood zou willen, dan zou het een ander verhaal zijn. Dan hadden ze de verhaallijn kunnen rekken met wie Serge vermoord heeft.
pi_14352414
het kan ook dat de politie, die door Aafke zijn gebeld, al op de plaats waren, en op het moment dat Serge wil gaan schieten, hem neerknallen. want hij wordt nl. vanavond overmeesterd.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  maandag 3 november 2003 @ 19:42:51 #166
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_14355185
Wat een naief mens is die betina toch
have you ever seen fire at zero gravity? Its beautiful. slides all over everything. Its like liquid. comes up in waves. Wave after wave....
pi_14355261
quote:
Op maandag 3 november 2003 19:42 schreef UniversalNation het volgende:
Zeg dat wel maar ja het is wel haar zoon
  maandag 3 november 2003 @ 20:03:53 #168
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_14355782
quote:
Op maandag 3 november 2003 19:45 schreef Riann het volgende:

[..]

Wat zij hij nou 'Wil je me helpen..sterf dan' ofzo?
have you ever seen fire at zero gravity? Its beautiful. slides all over everything. Its like liquid. comes up in waves. Wave after wave....
pi_14355805
quote:
Op maandag 3 november 2003 19:45 schreef Riann het volgende:

[..]

Die haar ook bijna om zeep hielp!!!!!!!
pi_14355882
quote:
Op maandag 3 november 2003 20:03 schreef UniversalNation het volgende:

[..]

Wat zij hij nou 'Wil je me helpen..

om te sterven...
pi_14358052
quote:
Op maandag 3 november 2003 19:42 schreef UniversalNation het volgende:
Ze houdt gewoon van haar zoon ondanks dat hij door en door rot is, ik kan het wel begrijpen. Weer geweldig acteerwerk van Pamela Teves, toch wel de beste soapactrice van Nederland vind ik.
pi_14364837
quote:
Op maandag 3 november 2003 21:23 schreef Markie-Mark het volgende:

[..]

Ze houdt gewoon van haar zoon ondanks dat hij door en door rot is, ik kan het wel begrijpen. Weer geweldig acteerwerk van Pamela Teves, toch wel de beste soapactrice van Nederland vind ik.

Ik dacht dat jij Suzie het lekkerste vond?
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_14369353
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 01:18 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij Suzie het lekkerste vond?

lekkerste is toch niet hetzelfde als beste
sig verwijderd door FA
pi_14376648
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 11:12 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

lekkerste is toch niet hetzelfde als beste

Jawel, het lekkerste wijf is ook het beste.
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_14381870
Tatjana gaat een gastrol in ONM spelen. Dit komt van RTL Boulevard:

Niemand minder dan Tatjana Simic gaat een gastrol spelen in de tweede soap van de Nederlandse televisie; Onderweg naar Morgen. Er kan nog niet zo veel gezegd worden over wat haar rol precies in zal houden, maar ze gaat in ieder geval zichzelf spelen: Tatjana Simic als Tatjana Simic in Onderweg naar Morgen. De opnames van haar soapdebuut beginnen deze week en uiteindelijk zal Tatjana half januari in de soap te zien zijn. Tatjana krijgt in de soap veel te maken met Joost en Tara van Walsum.

En oh ja, volgende week komt Renee weer terug.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')