quote:Waarom heb ik toch steeds het idee dat de verkeerde persoon een hartaanval kreeg!?
Op donderdag 30 oktober 2003 20:21 schreef Markie-Mark het volgende:
Het viel tegenen morgen kan ik het niet zien. Waarom komen Aafke Joyce en Niels nou niet de Engel binnen en houdt Serge ze onder schot???????
quote:Volgende week gaat Serge dood, dus dan heb jij je zin...
Op donderdag 30 oktober 2003 20:27 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Waarom heb ik toch steeds het idee dat de verkeerde persoon een hartaanval kreeg!?
Serge moet één dezer dagen tegen de grond ploffen. En hard ook.
quote:Ik vermoed dat Serge door de politie van achteren is neergeknald.
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:02 schreef UniversalNation het volgende:
Betina is nu dood ?
quote:Bettina zakte in elkaar dus Serge moet (ook) wel geschoten hebben.
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:04 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Ik vermoed dat Serge door de politie van achteren is neergeknald.
quote:Vermoedelijk valt Bettina om van de schrik. Ze is de laatste dagen erg verzwakt. Niets te eten krijgen is n.l. erg ongezond.
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:07 schreef Ambrosius het volgende:[..]
Bettina zakte in elkaar dus Serge moet (ook) wel geschoten hebben.
Btw.: Pamela Teves' grimeur heeft perfect werk afgeleverd. Ze zag er echt 10 jaar ouder en ziekelijk uit.
quote:Ik had het idee dat Serge zich zelf neerschoot, maar dat zal ik dan wel verkeerd gezien hebben. En Bettina was idd erg goed geschminkt. Of ze is normaal goed geschminkt en ziet ze er irl zo uit
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:04 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Ik vermoed dat Serge door de politie van achteren is neergeknald.
quote:Nou Markie, de vrijdag-aflevering viel zeker niet tegen, zeker kijken zondag dus! Of heb je het opgenomen?
Op donderdag 30 oktober 2003 20:21 schreef Markie-Mark het volgende:
Het viel tegenen morgen kan ik het niet zien.
Onderweg Naar Morgen, de soap van Yorin zorgt al enige week voor kijkcijfers waarvan men bij RTL NL zal smullen. De soap heeft dagelijks een marktaandeel van ruim 12%, wat ruim 700.000 kijkers inhoudt op dat tijdslot. Het record van ONM staat overigens op ruim 900.000 kijkers in november 2002, dus men moet nog wel even door om dat oude peil weer te bereiken. Castleden van ONM zijn op dit moment o.a Jasmine Sendar, Robin Rienstra en Melline Mollerus.
1. Lara Evenhuis lag met haar man Chris in scheiding en kwam om deze reden naar Nederland. Waar woonde zij tot die tijd?
a. Frankrijk
b. Amerika
c. Canada
d. Australië
Toelichting: Lara liet haar man in Canada achter, om in Nederland een nieuw leven te beginnen. Achteraf gezien had ze dit misschien beter niet kunnen doen: dit nieuwe leven duurde namelijk niet bijzonder lang.
2. Welke ex-onm'er spreekt de stem van Koekiemonster in Sesamstraat in?
a. Gaston van Erven
b. Herman Boerman
c. Hero Muller
d. Frank Rigter
Toelichting: Tja, eigelijk deed hij in ONM ook niet veel meer dan grommen en eisen stellen.!
3. Wat was er met Reina aan de hand, nadat zij enige tijd ontvoerd was geweest?
a. Ze was haar geheugen kwijt
b. Ze was verslaafd geraakt
c. Ze had een eetstoornis
d. Ze was ernstig getraumatiseerd
Toelichting: Reina had tijdens haar ontvoering enkele pillen in haar bezit weten te krijgen, die haar lijden iets draaglijker leken te maken. Tegen de tijd dat ze gered werd, was zij hier verslaafd aan geraakt!
4. Onder welke naam ligt Frank Reitsema begraven?
a. Billy Waters
b. Brian Waters
c. Bob Waters
d. Benjamin Waters
Toelichting: Pim gebruikte de naam "Brian Waters" als schuilnaam. Door deze naam op het graf van Frank te laten zetten, hoopte hij de kans te vergroten dat men dacht dat híj dood was.
5. Welk plan had Bettina in 1995/1996 met Jannes?
a. Ze wilde hem adopteren
b. Ze wilde hem laten gebruiken voor een medisch experiment
c. Ze wilde hem gebruiken in een reclame-campagne
d. Ze wilde hem laten ombrengen
Toelichting: Bettina was stinkend jaloers op Jannes, die meer aandacht van Frank kreeg dan zij. Haar oplossing leek simpel: Jannes moest dood, zij zou Frank troosten en alles zou goed komen. Dat het plan nooit gelukt is mag duidelijk zijn: Jannes is inmiddels bijna volwassen!
6. Hoe heet de eindexamenfilm waarin Tim Zweije de hoofdrol speelde?
a. Neverland
b. Achterland
c. Anderland
d. Overland
Toelichting: Tim speelde als "Malle" onder andere naast Tygo Gernandt!
7. Wie werd er NIET door Casper Bergman bedonderd?
a. Ravi
b. Sasza
c. Babette
d. Margot
Toelichting: Casper's eerste slachtoffer was zijn vriendinnetje Babette, die hij bedroog door een relatie met Margot aan te gaan. Vervolgens was Sasza de dupe. Sasza wilde zijn oude vrienden uit Slodavië helpen en Casper maakte Sasza wijs dat hij een stichting in het leven had geroepen voor slachtoffers uit dit oorlogsland. Sasza stortte hier een gigantisch bedrag op maar... de Stichting bleek niet te bestaan en Casper ging er met het geld vandoor. Ook het geld van Tiresias, de investering van Margot, verdween in Casper's eigen zak.
8. Wie speelde in 1999 Iris, het barmeisje in café De Engel?
a. Jennifer Hoffman
b. Fleur van der Kieft
c. Kirsten Mulder
d. Toncy van Eersel
Toelichting: Jennifer werkt tegenwoordig achter de schermen bij ONM en Kirsten is op dit moment in ONM te zien (als Frida). Toncy heeft niet in ONM gespeeld (maar weer wel in GTST).
9. Van welke ex-onm'er zijn momenteel aandelen te koop op de Sterrenbeurs?
a. Sebastiaan Labrie
b. Tim Immers
c. Jop de Vries
d. Seth Kamphuijs
Toelichting: Tja, wat Sebastiaan hier nu zelf van vind is niet bekend. Beetje jammer.!
10. Wie was Adrienne Moerman ook alweer?
a. De zus van Bennie
b. De nicht van Sander
c. De vrouw van Pim
d. De schoonzus van Jur
Toelichting: Pim en Adrienne waren dan wel getrouwd, maar het betrof hier geen officieel huwelijk. Trouwen was een eis van Mendell om binnen de sekte te mogen verblijven. Pim was inmiddels totaal gehersenspoeld en had geen bezwaar tegen het huwelijk. Pim werd uiteindelijk uit de sekte gered, Adrienne zit er waarschijnlijk nog steeds.
De uitslag:
01. brombeertje - 100
02. Riann - 100 ![]()
03. friends*fan - 90
04. Svensational - 60
05. Flamebringer - 60
06. Laura - 60
07. *She-devil* - 60
08. http://stars.clubs.nl/anouck - 60
09. Sissi - 50
10. Markie-Mark - 50
11. linny85 - 50
12. Nixole - 50
13. sjorsfan - 50
14. Snoopy - 50
15. Muisje® - 40
16. Chatgirl - 40
17. stefan - 40
18. Stef - 40
19. eva - 40
20. aline - 40
21. **wilma** - 40
22. bliep - 40
23. helen - 30
24. kaatje - 30
25. Sandraakie - 30
26. didi - 30
27. michiel - 30
28. soapie - 20
![]()
29. olga - 20
30. wyny - 20
31. Martine - 20
32. Diana (Kj0etygirl) - 20
33. missje - 20
34. Maartje - 10
35. Fruttel - 10
36. willem - 10
37. Somegirl - 10
![]()
38. Japper - 10
39. Kevin - 10
40. Chantal - 10
De nieuwe quiz.
Hij is wel moeilijk, had zelf maar 50 punten
quote:Hij doet het niet!!! Ligt dat aan mij????
Op zaterdag 1 november 2003 17:45 schreef Svensational het volgende:De nieuwe quiz.
quote:Ja, denk et wel, want bij mij doet de link het gewoon. Flamebringer heeft em al gedaan.
Op zaterdag 1 november 2003 21:12 schreef soapie het volgende:[..]
Hij doet het niet!!! Ligt dat aan mij????
Het gaat om twee filmpjes uit september 1994:
1. De redactie van TV Lokaal, met Reina, Sander en Margot(oude)
2. De redactie van TV Lokaal, met Reina, Sander, Margot en Els Stam!!
quote:Konden die filmpjes niet wat kleiner? Ik vind ze aan de grote kant.
Op zaterdag 1 november 2003 23:33 schreef Svensational het volgende:
Ik vond laatst nog een oude aflevering van ONM op tape uit 1994. Die heb ik vervolgens naar iemand toegestuurd en hij heeft deze filmpjes vervolgens gedigitaliseerd en op internet gezet, nl. op tv.clubs.nl/deonmclub-archief (Van Babette21)Het gaat om twee filmpjes uit september 1994:
1. De redactie van TV Lokaal, met Reina, Sander en Margot(oude)
2. De redactie van TV Lokaal, met Reina, Sander, Margot en Els Stam!!
quote:Hij deed het nu wel... Ik had er 5 goed, kan dus beter!!!!!!!!!!
Op zaterdag 1 november 2003 23:03 schreef Svensational het volgende:[..]
Ja, denk et wel, want bij mij doet de link het gewoon. Flamebringer heeft em al gedaan.
quote:ik was er van overtuigd dat ie deze keer echt makkelijker was... maar de resultaten zeggen tot nu toe het tegenovergestelde... Of schat ik jullie nu gewoon veeeel te hoog in...
Op zondag 2 november 2003 09:28 schreef soapie het volgende:Hij deed het nu wel... Ik had er 5 goed, kan dus beter!!!!!!!!!!
quote:Ja, die indruk had ik ook direct! Mooi om te zien trouwens, dat Serge moeite had om z'n eigen mams neer te knallen!!! Goed spel ook van allebei
Op vrijdag 31 oktober 2003 20:04 schreef weet_ik_veel het volgende:Ik vermoed dat Serge door de politie van achteren is neergeknald.
Had Aafke nog wat te maken met Serge vrijdag?? Ik ga straks zeker kijken.
quote:Dat zal maandag blijken!!!!!!!
Op zondag 2 november 2003 17:24 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik had er 7 goed, niet slecht tochHad Aafke nog wat te maken met Serge vrijdag?? Ik ga straks zeker kijken.
Ik denk dat Daan ervandoor gaat met dat geld wat toen nog over was gebleven van het hotel het Seepaert, 50 000 euro ofzo.
[Dit bericht is gewijzigd door Markie-Mark op 02-11-2003 20:07]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |